Nie wybrali dyrektora szkoły w Boćkach

"W związku z przeprowadzonym postępowaniem konkursowym w dniu 06 lipca 2012 r., na który wpłynęła jedna oferta, Wójt Gminy Boćki uprzejmie informuje, że ogłoszony konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół w Boćkach nie został rozstrzygnięty, z uwagi na odmowę dopuszczenia kandydata do postępowania konkursowego ze względów formalnych” - czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie UG Boćki.

Chętni na objęcie stanowiska dyrektora Zespołu Szkół w Boćkach mogli zgłaszać się do 19 czerwca. Zwycięzcę miała wybrać powołana przez wójta komisja.

Kandydat na dyrektora miał spełnić szereg warunków. Jednym z nich było przedstawienie "uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół w Boćkach". Zobacz szczegółowe wymagania przy składaniu oferty

Czy boćkowska szkoła potrzebuje zmiany dyrektora? Weź udział w naszej sondzie

Komentarze   

#44 magda 2012-08-31 12:24
pani ewa litewnicka
#43 basia 2012-08-26 07:09
kto został dyrektorem szkoły w Andryjankach?
#42 magda 2012-08-17 11:35
sodoma i gomora,nie ma lepszych?
#41 zatroskana babcia 2012-08-16 20:47
Kaziu....
#40 gosc 2012-08-05 15:31
Pijany sołtys wsi Starowieś pobił bejzbolem starsza kobietę - 80lat. kobiete pogotowie zabralo do szpita
#39 Marcin 2012-07-31 10:44
Nie wszystkie wyniki naszej szkoły są słabe, proszę spojrzeć na to: http://www.pwszs.bialystok.pl/doc/sp_klasyfikacja_2012.pdf
#38 Jarek 2012-07-27 09:05
Cytuję kazio:
kazmierz się nadaje na próbnik %, a nie na dyrektora... Czy naprawdę w tejże Polsce nie ma normalności?


Debilu nie dorastasz do zrogowaciałej pięty Kazimierza.
#37 mieszkanka 2012-07-26 20:12
Czy tylko W Boćkach dzieci są takie?? Wszędzie jest to samo, ta sama mentalność. Tylko szkoda, że wyniki naszej szkoły są niższe niż innych. Ten problem nie tkwi tylko w dzieciach.
#36 marek 2012-07-03 15:49
ale fajna stronka;można na nie tyle h**** walić każdemu,walcie sobie dalej a ja będę czytał i się z durniów śmiał
#35 księgowy 2012-07-02 18:22
W szkole jest jak jest bo tak chce P.W.Gmina dostaje z budżetu państwa srodki na oświatę.Popatrzcie na budżet i późniejsze poprawki. Poza tym to nasza wladza podjudza i nastawia ludzi przeciwko sobie, po co to robi? Przecież jak chce zmienić dyrekcję w szkole to moze to zrobić zgodnie z prawem, bez podchodow i tych dziecinnych gierek.W niedzielę na Bransku był festyn,uczniowie, wychowawcy zostali docenieni i wyróżnieni. A u nas? Poganstwo.
#34 zapytanie 2012-06-27 08:09
jaki jest wynik konkursu? Zgodnie z procedurą konkurs powinien odbyć się w ciągu 7 dni od upływu terminu skladania ofert,czyli najpóźniej 26.06
#33 kazio 2012-06-26 03:51
kazmierz się nadaje na próbnik %, a nie na dyrektora... Czy naprawdę w tejże Polsce nie ma normalności?
#32 żałosne człowieczki 2012-06-23 13:06
wszystkim sfrustrowanym, nieszczęśliwym boćkowskim polaczkom polecam karmienie kur czy inne szlachetne czynności, którymi powinna zajmować się wiejska społeczność. ilość jadu wylewana na tym żałosnym portaliku przekracza wszelkie granice, chamstwo wręcz niewyobrażalne. udławcie się. pozdrawiam.
#31 gość 2012-06-21 17:01
Wiadomo już kto sie ubiega o to stanowisko?
#30 opdfhi 2012-06-18 13:22
http://gimnazjum.ewd.edu.pl/index.php?str=wyniki&idszk=18593

Polecam lekturę
#29 lizus II 2012-06-17 23:57
Po dzisiejszym festynie przy szkole było widać kto chce być. Nie złaził ze sceny, tanczyl z tymi co trzeba.No no matamorfoza jakaś po tych wyjazdach integacyjnych.
#28 lizus II 2012-06-16 16:56
Cytuję poseł P:
ile razy były już konkursy?? Wciąż ten sam wynik, póki p. Puchalska nie zrezygnuje dopóty będzie na stołku. PROste

Chyba nie rozumiesz o czym piszesz. Ona skazana na straty bo wybiła sie na samodzielność.Decyzje dawno zapadły. Dyrektorem będzie słup ktoremu wydaje się że jest samodzielny.
#27 poseł P 2012-06-16 08:44
ile razy były już konkursy?? Wciąż ten sam wynik, póki p. Puchalska nie zrezygnuje dopóty będzie na stołku. PROste
#26 gość 2012-06-16 06:50
dyrektorem w Boćkach powinien być człowiek twardy i odważny żeby całe to towarzystwo nauczycielskie pogonić i zatrudnić mądrych ludzi
#25 lizus II 2012-06-15 22:02
Cytuję zdziwiony:
ludzie - trochę rozxumu wykażcie- poczytajcie, pouczcie a potem zabierajcie głos- mniejszy wstyd bedzie

To tutaj chodzi o wybór dyrektora czy raczej zabezpieczenie stołka na przyszłość.
#24 wkurzony 2012-06-15 12:06
obserwator, jak nie masz pojęcia o obowiązującym prawie to się nie wychylaj,
czytanie ze zrozumieniem to podstawa- poćwicz to
#23 zdziwiony 2012-06-15 08:00
ludzie - trochę rozxumu wykażcie- poczytajcie, pouczcie a potem zabierajcie głos- mniejszy wstyd bedzie
#22 obserwator 2012-06-14 22:15
pitu pitu... przeprowadzenie konkursu na dyrektora szkoły po zakończeniu kadencji jest obligatoryjne i żadne petycje nic nie dadzą. Także z tymi Andryjankami to bujda
#21 lizus II 2012-06-14 22:06
Cytuję gość:
Cytuję swojak:
a ja słyszałem że nauczyciele z Adrianek pisali petycje żeby dyrektorka była ta sama go i temu nie ma konkursu

Skoro taka dobra to dlaczego konkursy sie boi?

Nie ma czego się bać, przeciez jest z Naszego Podlasia koleżanka partyjna
#20 gość 2012-06-14 20:37
Cytuję swojak:
a ja słyszałem że nauczyciele z Adrianek pisali petycje żeby dyrektorka była ta sama i temu nie ma konkursu

Skoro taka dobra to dlaczego konkursy sie boi?
#19 swojak 2012-06-14 19:13
a ja słyszałem że nauczyciele z Adrianek pisali petycje żeby dyrektorka była ta sama i temu nie ma konkursu
#18 zatroskana babcia 2012-06-14 18:43
Pana K. szkoda na ten stołek, to oczywiście wartościowy i samodzielny człowiek.Niestety szuka się kogoś takiego co nim można sterować. Zadziwiająca jest komitywa "tronu" i "ołtarza". Toć to prawie bracia.Ale ja stareńka myślę ze w swoim czasie "ołtarz" się obudzi i przypomni o nakazie ochrony sierot i wdów.Bo czyż udział "tronu" w procesji rezurekcyjnej z figurką czy też asysta przy baldachinie ma sens? Nauka to nauka i albo się jest pobożnym albo faryzeuszem.Ale tego nie da się przecież połączyć. Tak mnie uczono przez lata i podobno i teraz tak się uczy na lekcjach religii.To piszę ja Stara Babcia prawie moherowy beret.
#17 gość 2012-06-13 22:05
Cytuję zatroskana babcia:
Czy o wybór tu chodzi czy też to inne rzeczy decydują? W tej drugiej szkole nie było konkursu od lat i jakoś nie zmienia, poziom nauczania nie wyższy a pieniądze dużo większe idą. Toć wystarczy porównać.Chyba ta u nas ma inne poglądy i po to konkurs ogłosili, mówią że na wycieczkę jeździli ci co będą za zmianą? A pan K? Leżał nie tak dawno w zagrodzie, ktoś mu pomógł wstać- zapomniał?


No chyba jednak wyzszy,ostatnio uzyskali na sprawdzianie szóstoklasisty około 10 punktów więcej. Ale ogołnie z tymi ukladami to chyba masz rację.
Alepo Panu Kaziu nie potrzebnie tak pojechalas.... To naprawdę wartościowy człowiek,tyle, że ma może problemy. Ale z taką żoną kto by ich niemiał...
#16 gosc 2012-06-12 13:41
Cytuję obserwator:
Słyszałem że Witalis szuka roboty... Może on się nada na dyrektora szkoły?

taa, wpusc lisa do kurnika
#15 obserwator 2012-06-12 13:17
Słyszałem że Witalis szuka roboty... Może on się nada na dyrektora szkoły?
#14 lizus II 2012-06-12 11:57
Jak postawi 25 wiatraków po 190m to sympatia się zmieni
#13 lizus 2012-06-12 09:41
Ja myślę że trzeba połączyć stanowisko wójta i dyrektora szkoły , Stacho da radę .....
#12 zatroskana babcia 2012-06-11 23:22
Czy o wybór tu chodzi czy też to inne rzeczy decydują? W tej drugiej szkole nie było konkursu od lat i jakoś nie zmienia, poziom nauczania nie wyższy a pieniądze dużo większe idą. Toć wystarczy porównać.Chyba ta u nas ma inne poglądy i po to konkurs ogłosili, mówią że na wycieczkę jeździli ci co będą za zmianą? A pan K? Leżał nie tak dawno w zagrodzie, ktoś mu pomógł wstać- zapomniał?
#11 gość 2012-06-11 20:04
Czy ktoś zna nazwiska ubiegających się o to stanowisko? P.Pietraszko startuje?
#10 gastri 2012-06-11 15:27
kazik szkoła jest twoja H20o
#9 kolorowyJarmark 2012-06-10 13:39
Popieram przedmówczynię. Nie ma co się oszukiwać, jak od małego nie wpoi się dzieciakowi, że obowiązkiem jego jest nauka i musi temu poświęcać czas to nawet zmiana dyrektora nic nie da.
Nie jestem matką, na wywiadówki jeszcze nie chadzam, ale słyszę, co się na nich dzieje. N-l poopowiada, ponarzeka, są pytania? Brak. Rodzice przyjdą, posłuchają i nic z tego nie wynoszą. Pokiwają głowami, przytakną i szybciej, aby do domu.
Jednak tej uwagi trzeba trochę dziecku poświęcić. Zwalenie wszystkiego na "życie w biegu" to żadne rozwiązanie.
Bardzo dobrze powiedziane nt. gimnazjalistek u fryzjerów/kosmetyczek. Kurcze te bale czy to gimnazjalne czy po 6. klasie to jakaś paranoja. Ciut nie studniówka. Stoły pozastawiane, kreacje ciut nie od samego Armaniego, baejaże na głowach, makijaż jak na przaśne wesele. Przecież to jeszcze dzieci....
#8 mloda matka 2012-06-10 00:01
Halo halo i znowu odzywa sie polska mentalnośc. Winien ten co na gorze. Jak winna jest Pani Dyrektor to i wójt i rada itak dalej.Ale może spójrzmy na nasz mlodziez i ich rodziców. Matki zapisuja 9latki do fryzjera przed komunia,gimnazjalistki przed choinka szkolną tez oblegaja kosmetyczke i fryzjera wiec pytam sie Państwa czy wina rzeczywiście leży po jednej stronie. Proszę się rozejrzeć i obiektywnie ocenić jak wychowujemy nasze dzieci. W większości nie mają zadnych obowiązków w domu,mają się tylko uczyć a i to kompletnie olewają.A rodzice tylko w domach potakują swoim biednym pociechom, ze to pani ich nie zapytała jak sie zgłaszali albo,że się uwzięla itp. itd.
A poza tym to chyba najgorzej nam idzie z matematyką więc może warto pomyśleć co zrobić zeby to zmienic. Wszyscy narzekają a nie ma jednego mądrego co by chciał coś zrobic.
Ja nie bronię Pani Puchalskiej, ale wydaje mi się ze nasze problemy siegaja duzo głebiej niż jej rzady
#7 jako 2012-06-06 21:15
Cytuję stąd:
Z protokołu ostatniej sesji:

"Informację z wykonania uchwał oraz o działalności w okresie międzysesyjnym przedstawił Wójt Gminy. Poinformował, że na utrzymanie szkół gmina dokłada 1 mln zł, dzieci źle się uczą, po egzaminach przeprowadzonych w szkołach w całym województwie, szkoła Boćki znalazła się na końcowym miejscu. Zdaniem Wójta sytuacja jest zła i trzeba ja zmienić. W szkole odbywają się co dwa tygodnie trójstronne spotkania: jako organ prowadzący szkołę Wójt, Przewodniczący Rady Gminy i radni przedstawiciele komisji ds oświaty, Rodzice oraz Grono Pedagogiczne. Na spotkania Wójt zaprasza rodziców i pozostałych radnych"

Oj przewodniczący rady gminy niewiele wspólnego ma z edukacją ,nie dał się jej złamać.Wniosek- jaka komisja taka edukacja
p.s. Kazik nadaje się ,C2H5OH pamiętam po przeszło 20 latach.
#6 gosc 2012-06-05 20:59
Sadze,ze dyrektorem powinien byc pan Kazimierz.Rowniez jestem jego była uczennica i po wielu latach stwierdzam ze to jest odpowiednia osoba.Wymagajacy,ale nauczy.
#5 ja 2012-06-05 18:03
ogłaszają konkurs, a wiadomo kto w nim zwycięży ;)




K.A.Z.I.K
#4 stąd 2012-06-05 09:41
Z protokołu ostatniej sesji:

"Informację z wykonania uchwał oraz o działalności w okresie międzysesyjnym przedstawił Wójt Gminy. Poinformował, że na utrzymanie szkół gmina dokłada 1 mln zł, dzieci źle się uczą, po egzaminach przeprowadzonych w szkołach w całym województwie, szkoła Boćki znalazła się na końcowym miejscu. Zdaniem Wójta sytuacja jest zła i trzeba ja zmienić. W szkole odbywają się co dwa tygodnie trójstronne spotkania: jako organ prowadzący szkołę Wójt, Przewodniczący Rady Gminy i radni przedstawiciele komisji ds oświaty, Rodzice oraz Grono Pedagogiczne. Na spotkania Wójt zaprasza rodziców i pozostałych radnych"
#3 absolwent 2012-06-04 22:51
Moim zdaniem trzeba tu nie tyle dobrego nauczyciela, lecz managera. Kogoś, kto umie zmotywować do pracy, potrafi zrobić dobry transfer, nie boi się zwolnić kogo trzeba i umie ugasić pożar.

Istnieje 1 procent szansy, że ktoś taki zostanie u nas dyrektorem. Na 99 proc. na stanowisku zostanie pani Puchalska.
#2 dna 2012-06-04 22:28
Panie Kazimerzu tylko w Panu nadzieja, reprezentuje Pan sobą wysoki poziom nauczania. Do dziś dnia pamiętam wszystkie reakcje chemiczne... a minęło już oj ze 20 lat!
#1 gosc 2012-06-04 22:04
Kazik dawaj

You have no rights to post comments

Top