Wybory wójta gminy Boćki. Wpłynęły zgłoszenia od czterech komitetów

01 czerwiec 2017

Zjednoczona Gmina Boćki, Przyjazny Samorząd, Bocian, Ludowy. To nazwy komitetów, które utworzyły się w związku z przedterminowymi wyborami w naszej gminie. To właśnie one mają prawo do zgłaszania kandydatów na wójta.

Wybory odbędą się w niedzielę 9 lipca (w godz. 7-21). Kandydaci na nowego wójta gminy Boćki mogli być zgłaszani przez komitety wyborcze do 14 czerwca, do godz. 24.

W związku z przedterminowymi wyborami w naszej gminie, do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Białymstoku wpłynęły zawiadomienia o utworzeniu następujących Komitetów Wyborczych Wyborców:

 

 

 

KWW Zjednoczona Gmina Boćki
pełnomocnik wyborczy: Kamil Tołwiński
siedziba komitetu: Jakubowskie 65a, 17-111 Boćki

KWW Przyjazny Samorząd
pełnomocnik wyborczy: Marcin Cezary Łukaszewicz
siedziba komitetu: ul. 3 Maja 33A, 17-111 Boćki

KWW Bocian
pełnomocnik wyborczy: Adam Król
siedziba komitetu: ul. Załońska 39C, 17-111 Boćki

KWW Ludowy
pełnomocnik wyborczy: Zoja Jurczak
siedziba komitetu: Bodaczki 37, 17-111 Boćki

 

SPRAWDŹ NAZWISKA ZGŁOSZONYCH KANDYDATÓW


Warszawa zamiast Bociek

Przyspieszone wybory są związane z rezygnacją Stanisława Derehajły, który wójtem gminy Boćki był od 1998 roku. Jak powiedział w rozmowie z TVP Białystok, z zamiarem ustąpienia nosił się już na początku tej kadencji. Według niego, 20 lat na stanowisku wójta jest wystarczające, a propozycja Gowina przyspieszyła jego decyzję. Na nowym stanowisku będzie doradzać Jarosławowi Gowinowi - wicepremierowi i ministrowi nauki. Zadaniem byłego wójta Bociek będzie organizacja ogólnopolskiej sieci edukacyjnej.

Stanisław Derehajło, podobnie jak Jarosław Gowin, należy do partii Polska Razem Zjednoczona Prawica (wchodzi ona w skład koalicji rządowej). CZYTAJ WIĘCEJ

 

Fot.: Państwowa Komisja Wyborcza

Komentarze

  • ak ak czwartek, 22 czerwiec 2017 13:56

    splawik -"ak piszesz glupoty zeby drechajlo zasponsorowal to bys stwierdzil ze to byl pszekret "- Jakby Derehajło zasponsorował ze swoich pieniędzy, a stać go, to bym powiedział, że jest super facet. Stowarzyszenie klekociaki, stowarzyszenie ochotniczych straży pożarnych, klub sportowy otrzymują pieniądze od gminy. W czym problem żeby dać wędkarzom? Poza tym teren gminy, gmina może sobie uporządkować. A następnie może oddać w dzierżawę. Dla chcącego nic trudnego. Środki unijne pozyskałem na rozpoczęcie działalności. Gmina nie daje pieniędzy na rozpoczęcie działalności, gdyby dawała to bym zgłosił się do nich.
    "od wedkarzy wara oni cos dla gminy robia " - Weź coś na uspokojenie. No przecież nie zrobiliście tego łowiska dla gminy a dla siebie. Więc nie pisz, że zrobiliście to łowisko dla gminy. Pożytek z łowiska jest taki, że wędkarze nie muszą łowić ryb w rzece, która śmierdzi. A przy okazji uporządkowaliście teren, który od lat straszył. I to jest ta korzyść dla gminy, która przy okazji wynikła z tego łowiska. Popieram was i wam kibicuję. Nie rozumiem jednak dlaczego ciągle mnie atakujesz. Nic złego wam nie zrobiłem. Gdyby Pan Robert poprosił mnie o coś, to bym wam pomógł. O nic nie prosił więc nie pomogłem.Nikogo na siłę uszczęśliwiać nie zamierzam.
    "a pan tylko wszyskich widzisz zlodziej i nic nie robisz dla bociek" - Naprawdę potrzebujesz lekarza.

  • Kryterium Kryterium czwartek, 22 czerwiec 2017 07:29

    Miłosierny,chyba cos pochrzaniles

  • gość gość środa, 21 czerwiec 2017 22:32

    Racjonalny wyborca? Nazwijmy go raczej subiektywny i stronniczy, czyżby kandydatka zaczęła dokonywać ocen personalnych? Cdn.. czyli następny ,,research" to Pan Adam i Pan Marek? Przypuszczam, że wiekszy kaliber został pozostawiony na następne odcinki. Czekam na ciąg dalszy..

  • zniesmaczony zniesmaczony środa, 21 czerwiec 2017 22:01

    "splawik" czytać twoje wypociny to i strach i niemoc. Strach bo głupoty walisz, niemoc bo takie ortograficzne błędy robisz.

  • Nick Nick środa, 21 czerwiec 2017 20:12

    "Mario jak się wyrobię to coś tam napiszę. Po co na papierze jak można tutaj." a jeszcze niedawno Pan mówił, że lud ciemny i do internetu na koniec sięga, że starsi to w ogóle nie łapią o co chodzi z tym internetem. Pana wypowiedź dotyczyła bodajże solarów i zwoływania sesji

  • splawik splawik środa, 21 czerwiec 2017 19:30

    panie ak pan urwal sie z choinki pan na niczym sie nieznasz dla pana zostawic gmine na rok to bankrut pan nieznasz sie na zadnym prawie budowlanym ak piszesz glupoty zeby drechajlo zasponsorowal to bys stwierdzil ze to byl pszekret ale wacet poto polska placi dla uni skladke zeby wszyscy polacy mogli skoszystac pan sam wziol dotacie na otwarcie firmy poco to pan bral tszeba bylo wyjechac do belgi zarobic i oyworzyc firme pan jest poprostu len doszkol sie w sprawach dotaci unijnych i w zarzadzaniu jak w czesniej mowilem od wedkarzy wara oni cos dla gminy robia a pan tylko wszyskich widzisz zlodziej i nic nie robisz dla bociek

  • ak ak środa, 21 czerwiec 2017 19:09

    Mario jak się wyrobię to coś tam napiszę. Po co na papierze jak można tutaj.

  • ak ak środa, 21 czerwiec 2017 19:05

    splawik -"Pamie A.k tylko my chcielismy pozyskac kase na te projekty" - Splawiku kochany doprecyzuję to co napisałeś. Chcieliście, to wy mieć łowisko. Skoro nie posiadaliście wystarczających własnych środków, to mogliście poprosić o dofinansowanie waszego pomysłu, radnych na sesji rady gminy. A że w radzie większość stanowią radni koalicji Derehajły, to o kasę należało najpierw poprosić Derehajłę. On powiedziałby swoim radnym, żeby przyznali wam środki. Nic nie stało na przeszkodzie by tak zrobić. Po co brnąć w jakąś papierologię, w jakieś projekty i czekać. Wystarczyło zebrać się z kolegami wędkarzami, na kolanie przygotować jakiś zarys kosztorysu, przedstawić radnym i dostalibyście kasę.Oczywiście pod warunkiem, że Derehajło wyraziłby zgodę. A po zrealizowaniu inwestycji wystarczy przedstawić rachunki. To tak w skrócie. Tak sołtysi remontują świetlice. Skoro zdecydowaliście się na projekty to znaczy, że nic z gminy nie dostaliście o czym zresztą wspominał mi Pan Robert. A więc nie pisz, że wy CHCIELIŚCIE pozyskać kasę. CHCIELIŚCIE mieć łowisko. A BYLIŚCIE ZMUSZENI pozyskać środki unijne na wasze łowisko bo z gminy od wójta nic nie dostaliście.
    A o drogi się nie przejmuj. Zapytam mądrych ludzi to mi powiedzą. Albo sam policzę korzystając z dostępnych w internecie kalkulatorów takich jak np. ten http://www.kalkulatordrogowy.pl/
    Droga drodze nie równa. Wszystko zależy od zakresu robót jakie trzeba wykonać. A wracając do moich pomysłów, to dzięki nim gmina rocznie zaoszczędzi kilkaset tysięcy złotych. Czyli za roczne oszczędności można by zrobić kilka takich łowisk jak wasze.

  • Miłosierny samarytanin Miłosierny samarytanin środa, 21 czerwiec 2017 19:04

    Odniosę się do stwierdzenia,że radni wójta nie mają swego zdania. Jeśli dobrze pamiętam(duży rozgardiasz w czasie owej sesji był), przy głosowaniu za likwidacją szkoły dwóch lub trzech "wojtowych" (tak mniemam) radnych było za jej zamknięciem,więc jednak się przeciwstawili zdaniu wójta. Ale jak to mówią,wyjątek potwierdza regułę hehe

  • ak ak środa, 21 czerwiec 2017 18:21

    RADNY - "Jak już o pracownikach zawsze nurtowało mnie pytanie- czy jak bierze się udział w sesji to powinien ten pracownik być tego dnia na urlopie, bo jeśli tak to nie mam wicęj pytań, a jeśli nie to taka mała uwaga." - Najlepiej by w tej sprawie wypowiedział się ktoś z gminy.

  • Racjonalny Wyborca Racjonalny Wyborca środa, 21 czerwiec 2017 14:43

    SŁUCHAJCIE
    Zastanawiam się nad wyborami w naszej Gminie. Czytam co piszecie i słucham o czym rozmawiacie. A może krótka analiza kandydatów:
    Popławski Mariusz „ludowiec” z Malborka- postać ze świata, która dobrze się wżeniła. Działalność społeczna na rzecz mieszkańców – żadna, wykształcenie- średnie (nic nie wiem o studiach), świat polityki – PSL- CZYLI MOŻNA LICZYĆ NA PRZYJMOWANIE UCHODŹCÓW DO NASZEJ GMINY min. Sukcesy wyborcze – zero. Program wyborczy – jego marzenie by być Dobry(m) Gospodarz(em), dzięki skutecznemu lobbowaniu radnej wojewódzkiej Doroty Kędry-Ptaszyńskiej w sprawie powołania WORD w Bielsku Podlaskim, zatrudniony przez PSL w tym ośrodku. Postać dziwna i ogólnie nieznana.
    C.D. w kolejnych dniach

  • ms ms środa, 21 czerwiec 2017 07:34

    amici z nikogo nie drwię, to nie ja piszę o śmiertelności wśród młodych. Nie pasuje ci w Boćkach.? Nie udawaj ze tu ciebie nie ma. To co piszę to moje i nie cenzuruj mi tego. I nie wycieraj gęby demokracją, bo to że wygra pani D to właśnie jest demokracja.Qrwa imprezy nie pasują.

  • Maria Maria środa, 21 czerwiec 2017 07:24

    Panie Adamie,czy Pan będzie informował o swoich pomysłach na urzędowanie? Ulotki,spotkania,kampania ogólnie? Czysta ciekawość wyborcy

  • amici amici wtorek, 20 czerwiec 2017 23:10

    Do ms! Przykro, że pan szydzi i drwi ze śmierci. Tragedia to nie temat do publicznych komentarzy, nie zależnie od przyczyn czy czasów. Mam wrażenie, że ten komentarz pisał inny autor. Jedno jest pewne, brak wiedzy i realiów tamtych czasów. Proszę pozwolić ludziom dokonywać własnych wyborów, a nie narzucać własne poglądy - może błędne. Jeszcze raz powtarzam to jest demokracja. O "komunie" mogę napisać przy innej okazji. Obecne wybory są tematem najważniejszym. Cieszę się, że tak panu zależy na Boćkach.

  • Miłosierny samarytanin Miłosierny samarytanin wtorek, 20 czerwiec 2017 21:06

    Wolne na czas obrad of kors

  • Miłosierny samarytanin Miłosierny samarytanin wtorek, 20 czerwiec 2017 21:04

    Radny,widac podpuche robisz,nie wiesz co się znajduje na zaproszeniach bo ich nie dostajesz. Nie jestes radnym. Zaproszenie na sesje jest rownoznaczne z dniem.wolnym od pracy zapraszanego

  • jajamj o mate jajamj o mate wtorek, 20 czerwiec 2017 20:51

    radny jaki sciebie radny jezeli prostej zasady nieznasz jezeli jakis radny pracuje musi byc na urlopie jak moze byc w dwuch miejscah tego samego dnia

  • dzon dzon wtorek, 20 czerwiec 2017 20:48

    burza..... dobry pomysl jak sie melduja to niech placo za śmieci, zawsze to piniądze do gminy a wciąsz ich malo

  • splawik splawik wtorek, 20 czerwiec 2017 20:42

    Pamie A.k tylko my chcielismy pozyskac kase na te projekty ale i inne kola wedkarskie tesz pan chyba nie wiesz kto zasiada w tych grupach a ile kasy dostalismy to nie pana sprawa panscy radni nie beda nas kontrolowac a wsprawie bylego wojta to wdzerzawil nam gmine place zeby wedkaze mieli dostep do lowisk pan tez piszesz masz pomysl na oszczedzanie pieniedzy w gminie to pan nic nie bedziesz robil bo pan niewiesz ile kosztuje wybudowanie kilometra drogi i zlikwidujes pan szkole w andryjankach gdzie jest 50 uczniow mysle ze wyborcy oleja bo ja bede wszystkich wedkarzy z bociek uswiadamial aby glos swoj odali na D.K;P a bylego wojta niemam czego sie bac normalny czlowiek nie diabel

  • RADNY RADNY wtorek, 20 czerwiec 2017 20:41

    Jak już o pracownikach zawsze nurtowało mnie pytanie- czy jak bierze się udział w sesji to powinien ten pracownik być tego dnia na urlopie, bo jeśli tak to nie mam wicęj pytań, a jeśli nie to taka mała uwaga

  • burza burza wtorek, 20 czerwiec 2017 20:38

    Jak się dopisują i głosują to niech i za smieci placą i za wodę !! ?

  • wyborca wyborca wtorek, 20 czerwiec 2017 20:24

    W innej gminie unieważniono wybory z powodu dopisania do rejestru wyborców aż 32 nowych mieszkańców, mimo że wielu z nich wcale tam nie mieszka. Prowadzone było śledztwo, czy pracownik sprawdzał czy osoby faktycznie tam zamieszkują, czy oparto się jedynie na oświadczeniach tych osób. A tu jeden z artykułów
    http://wyborcza.pl/1,76842,17387902,Wybory_wojta_Tarlowa_do_powtorki.html?disableRedirects=true

  • renia renia wtorek, 20 czerwiec 2017 20:24

    ej to w sierpniu bedzie gala znowu ? tesz bede , i jusz bedzie nowy wujt ? bedziemy razem ciekawe kto

  • Do Zbynia Do Zbynia wtorek, 20 czerwiec 2017 20:18

    Nie 'pereżywacjcie' jest godna następczyni to pani Monika i też dobrze pisze projekty. Przejedzie się pare razy i też będzie oblatana. NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH.

  • ak ak wtorek, 20 czerwiec 2017 17:19

    ms - "Grabisz pan panie ak na wsxystkie strony. To kto pana wybierze?" - Nic podobnego. Piszę jak jest. A jeśli ktoś się na mnie denerwuje, to naprawdę niepotrzebnie. Opisuję fakty. Nikomu nie ubliżam, nikogo nie obrażam. Jeżeli krytykuję byłego wójta, to nie dlatego by go zdenerwować, zrobić mu na złość, mścić się na nim czy coś w tym rodzaju. Po prostu jestem przekonany, że gmina była przez niego bardzo źle zarządzana.

  • ak ak wtorek, 20 czerwiec 2017 17:07

    Nick- "O to sie zacznie zaciskanie pasa za Pana urzędowania hehe" - Nic podobnego. Mam pomysł na oszczędności i wystarczy wydawać pieniądze racjonalnie.

  • ms ms wtorek, 20 czerwiec 2017 16:32

    Grabisz pan panie ak na wsxystkie strony. To kto pana wybierze?

  • Nick Nick wtorek, 20 czerwiec 2017 15:49

    O to sie zacznie zaciskanie pasa za Pana urzędowania hehe

  • ak ak wtorek, 20 czerwiec 2017 15:06

    splawik - "panie ak zostalo pozyskane dwa unijne fudusze pierwsz to lokalnej grupie puszczy bialowieskiej a drugi to z ochrony srodowiska jezeli nie pomagasz nie wtykaj nosa ." - Wyjaśnijmy coś sobie. Po pierwsze zapytano mnie co zrobili "moi" radni. Skoro ktoś zapytał, to odpowiedziałem co zrobili, w tym co zrobił Pan Robert. Kiedy z nim Rozmawiałem to powiedział, że z gminy od wójta wędkarze nie otrzymali ani złotówki. Co stało na przeszkodzie przez kilkanaście lat jego urzędowania, żeby zrobić porządek ze starą rzeką a następnie oddać ten teren za symboliczną złotówkę w dzierżawę wędkarzom? Co to takiego było, co mu przeszkadzało? Wyjaśnij bo ja nie rozumiem? A wy cieszycie się, że UDAŁO wam się otrzymać jakieś środki unijne. To niepoważne. Był wójt i trzeba było twardo domagać się łowiska. Boicie się go czy co? A ktoś (chyba Pani Kędra) przypisuje sobie zasługi, że to dzięki niej otrzymaliście te środki. Czyli to, że Derehajło, jej pryncypał nie zrobił ze starą rzeką nic jest OK. To, że z budżetu gminy nie dał wam pieniędzy, to też jest OK. Nikt do niego nie ma żalu. Gdyby zagospodarował ten teren, nikogo nie musielibyście prosić łaski. Nie musielibyście zabiegać o środki unijne. Nie zapytałem skąd pozyskaliście a ile? Zapytałem ile otrzymaliście środków nie dlatego, że jestem wścibski. Chodziło mi o to, żeby wykazać wam, że na jakieś pierdoły pieniądze w gminie są, a jak faktyczne trzeba zrobić coś co będzie służyć przez długie lata mieszkańcom, to mówi się, że nie ma pieniędzy.

  • splawik splawik wtorek, 20 czerwiec 2017 12:34

    panie ak zostalo pozyskane dwa unijne fudusze pierwsz to lokalnej grupie puszczy bialowieskiej a drugi to z ochrony srodowiska jezeli nie pomagasz nie wtykaj nosa .

  • ak ak wtorek, 20 czerwiec 2017 11:05

    cccv-" pan Mariusz pan Marek normalni nieuwiklani ludzie"? Czy na pewno? Podobno pan też nie uwikłany? Nie ma co, spora doza absurdu i krótka pamięć. Ale żeby kózka ...." Pisz wprost bez niedomówień bo nie wiem o co chodzi.

  • ak ak wtorek, 20 czerwiec 2017 11:03

    splawik - "PANIE AK czytam pana wpis ze gmina niema swoich pieniedzy panie po to sa dotacje zeby z nich kozystac np, na rozwoj turystyki czy nawet na takie dzialanie ja jest w bockach na odmulenie starorzecza wszystkie przezwojte gminy biora w tym udzial widze ze jak pan bedzie wojtem pan nie bedzie pozyskiwal takich funduszy." - No nie. Źle mnie zrozumiałeś. Ile środków unijnych udało się pozyskać na stworzenie łowiska?

  • splawik splawik wtorek, 20 czerwiec 2017 07:18

    PANIE AK czytam pana wpis ze gmina niema swoich pieniedzy panie po to sa dotacje zeby z nich kozystac np, na rozwoj turystyki czy nawet na takie dzialanie ja jest w bockach na odmulenie starorzecza wszystkie przezwojte gminy biora w tym udzial widze ze jak pan bedzie wojtem pan nie bedzie pozyskiwal takich funduszy

  • ms ms poniedziałek, 19 czerwiec 2017 23:32

    amici, to nie to. Panie Marku przepraszam za podobne inicjały. Co do pani? Szkoda klawiatury. Czerwona jak cegła.Tak mi się wydaje za pani młodości najbardziej wziętą używką w Boćkach był denaturat.Też ze 25 umarło. Nie przeszkadzało to pani? Mogła pani o tym na zebraniu organizacji młodzieżowej potępić. I co? Rodzina nie pozwoliła, bo od koryta mogli by odsunąć?

  • cccv cccv poniedziałek, 19 czerwiec 2017 23:08

    " pan Mariusz pan Marek normalni nieuwiklani ludzie"? Czy na pewno? Podobno pan też nie uwikłany? Nie ma co, spora doza absurdu i krótka pamięć. Ale żeby kózka ....

  • amici amici poniedziałek, 19 czerwiec 2017 22:43

    Do pana ms! Ktoś się mocno zdenerwował i słomka z butów wyłazi. W Boćkach wszyscy wiedzą, iż pan za free to w żadnej instytucji nie pracuje tzn nie służy. Wolontariusz - śmiechu warte. Impreza zaplanowana na sierpień i po co kłamać - fe nieładnie. Jeszcze jedno zapamiętaj bucu, że to nie ty będziesz decydował kto tu będzie mieszkał lub nie. Czy mówią ci coś słowa WOLNOŚĆ i DEMOKRACJA, jak nie to się doucz!

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:30

    vvc - "Aaaaa jeszcze wędkarze. Pieniądze na niewątpliwie pożyteczne dla Bociek działania koła wędkarskiego zostały pozyskane w Lokalnej Grupie Działania Puszcza Białowieska. Może pan sprawdzi kto reprezentuje gminę Boćki w tym zacnym gremium?" - No nie wierzę w to co czytam. To już nasza gmina w ogóle swoich pieniędzy nie ma? Takie mamy dziadostwo? A jak UE się rozleci to chyba nic nie będziemy w stanie zrobić bez funduszy unijnych? Nie dziwię się, że w naszej gminie jest jak jest skoro pracują w niej ludzie z twoją mentalnością. Tyle nieruchomości zostało sprzedanych przez 19 lat i gdzie są te pieniądze? Sprzedano ośrodek zdrowia a chce się wybudować centrum kultury albo psiarnię. Co ludziom jest bardziej potrzebne? Czy są jakieś granice absurdu, których nie przekroczył ex wójt?

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:20

    przyszła radna - "Dlaczego nikt a WAS nie bierze pod uwagę ze wygra pan Mariusz?A jeśli wygra ten przystojniaczek tak ku zaskoczeniu wszystkich to Ja chętnie zostanę jego radną" - Oczywiście chciałbym zostać wójtem, ale Pan Mariusz i Pan Marek to normalni, nieuwikłani ludzie, życzę im powodzenia. Jeśli nie ja to miejmy nadzieję, że któryś z nich zostanie wójtem i wprowadzi zmiany.

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:15

    renia - "mnie sie podobala gala, nie bylo starej artystki alei tesz bylo na co patszec. piwko dobre i muzyka superowa szkoda ze tak rzatko robicie takie zabawy. kiedys tesz byli zabawy fajne" - Jak wybory byłyby co kwartał to i gala była by co kwartał.

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:13

    dzon - "Mam pytanie, czy w czasie pracy moszna siedziec w komisji wyborczej dla pracownikow , czy oni maja urlopy . pewnie tak samo jak wojt w godzinach bizonowal a jak bedzie nowy wojt to sprawdzi" - Komisja miała dyżury jeśli dobrze pamiętam od godziny 13 do 15. Zakładam, że osoby pracujące w gminie a jednocześnie zasiadające w komisji gminnej, nie pobierały wynagrodzenia za czas spędzony w komisji, ponieważ nie wykonywały one w tym czasie obowiązków jako etatowi pracownicy Urzędu Gminy. Poproszę radnych by spytali o tę sprawę.

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:07

    Kaśka -"Pan ak obraża radnych których nazywa "tych od wojta", że nie mają własnego zdania. Proszę nie wrzucać wszystkich do jednego worka." - Jestem daleki od tego by kogokolwiek obrażać. To są moje spostrzeżenia. Mam do niech prawo. Masz prawo się z nimi nie zgodzić. Nie była to z mojej strony próba obrażania kogokolwiek a jedynie stwierdzenie stanu faktycznego.

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:03

    vvc - "AK nie rozumiesz dwóch prostych zdań a chcesz wójtem być? Posługując się twoim królu złoty sposobem narracji mówię nie muszę ale wyjaśniam.To nie twoi radni doprowadzili do tego ze szkoła w Andryjankach została. To my ludzie z okolicznych wsi protestowaliśmy A potem nastąpiła zmiana rządu a obecny rząd czyli PiS i koalicjanci nie chcą likwidacji szkół wiejskich. Dlatego też nie widzę powodu do dumy z pańskiej strony. A koalicjanci PiS. Jak wiadomo jednym z nich jest Zjednoczona Prawica. No to zobacz pan kto jest sekretarzem tejże na Podlasiu?" - Mijasz się z prawdą. To, że mieszkańcy w ogóle dowiedzieli się o likwidacji szkoły zawdzięczają Pani Dyrektor Ewie Litewnickiej. To ona poinformowała radę rodziców i to dzięki jej, mieszkańcy zmobilizowali się i sprzeciwili likwidacji szkoły, której chciał dokonać Wiceprzewodniczący Zarządu Regionalnego Polski Razem, Zjednoczonej Prawicy, wójt gminy Boćki Stanisław Derehajło. Piękna obywatelska postawa rodziców jest godna podziwu. Wszyscy "moi" radni byli za utrzymaniem szkoły i to dzięki ich głosom szkołę uratowano. Owszem rodzice uprosili niektórych radnych Pana Derehajły a na niektórych wystarczyło wywarcie presji podczas sesji rady gminy. W efekcie część radnych Derehajły przestraszyło się i wstrzymało od głosu. Natomiast sprawę próbował ratować radny Bazylewski poprzez utajnienie głosowania. Na szczęście nie powiodło mu się. Przy imiennym głosowaniu zaproponowanym przez Pana Rynansa, radnym Pana Derehajły nie wystarczyło odwagi by zamknąć szkołę wbrew woli rodziców.
    Poza tym, o tym czy szkoła w Andryjankach będzie istniała nie decyduje koalicja rządząca a lokalny samorząd czyli rada gminy. I piszesz głupstwa. Twierdzisz, że PIS z Polską Razem nie chcą likwidować małych wiejskich szkół. Tylko, że PIS z Polską Razem zaczęli rządzić po wygranych wyborach, które odbyły się 25 października 2015, a sesja rady gminy, na której Wiceprzewodniczący Zarządu Regionalnego Polski Razem Zjednoczonej Prawicy, wójt gminy Boćki Stanisław Derehajło chciał zamknąć szkołę, odbyła się już po przejęciu władzy, czyli 30 grudnia 2015 roku. Wypowiadaj się wiec o sprawach, o których masz pojęcie. To był wspólny sukces dyrekcji szkoły, nauczycieli, rodziców i radnych, którym udało się wygrać jedną bitwę z naszym lokalnym dyktatorem, z Polski Razem Zjednoczonej Prawicy. Czy to normalne, że mieszkańcy muszą walczyć z wójtem. Przecież wójt jak go wybiorą składa ślubowanie, ze bezie działał dla dobra gminy i jej mieszkańców. Zamkniecie szkoły wbrew woli mieszkańców to ma być działanie dla ich dobra? Ogarnij się.

  • przyszła radna przyszła radna poniedziałek, 19 czerwiec 2017 21:02

    Dlaczego nikt a WAS nie bierze pod uwagę ze wygra pan Mariusz?A jeśli wygra ten przystojniaczek tak ku zaskoczeniu wszystkich to Ja chętnie zostanę jego radną

  • renia renia poniedziałek, 19 czerwiec 2017 20:53

    mnie sie podobala gala, nie bylo starej artystki alei tesz bylo na co patszec. piwko dobre i muzyka superowa szkoda ze tak rzatko robicie takie zabawy. kiedys tesz byli zabawy fajne

  • dzon dzon poniedziałek, 19 czerwiec 2017 20:46

    Mam pytanie, czy w czasie pracy moszna siedziec w komisji wyborczej dla pracownikow , czy oni maja urlopy . pewnie tak samo jak wojt w godzinach bizonowal a jak bedzie nowy wojt to sprawdzi

  • Kaśka Kaśka poniedziałek, 19 czerwiec 2017 20:45

    Pan ak obraża radnych których nazywa "tych od wojta", że nie mają własnego zdania. Proszę nie wrzucać wszystkich do jednego worka.

  • jajamj o mate jajamj o mate poniedziałek, 19 czerwiec 2017 19:23

    panowie ak ivvc od wedkarzy wara bo zaden z was nie dolozyl zadnej pomocy a panie vvc dokladnie sprawc kto sporzadzil projekt i wyrabial wszystkie pozwolenia na odmulenie starozecza jeszcze raz powtaszam od wedkarzy wara i od pana Roberta Z. TESZ

  • wędkarz wędkarz poniedziałek, 19 czerwiec 2017 19:12

    Również chcę potwierdzić ze dzięki panom Zalewskim mamy piękne starorzecze. Gratulacje za wytrwałość w dążeniu do celu. Wszyscy mamy gdzie zamoczyć kija . Może przyszły wójt pomyśli o oczyszczeniu rzeki Nurzec w naszej gminie, bo jak widać jest w opłakanym, dosłownie zasranym stanie. I nie mam tu na myśli zarośli...

  • vvc vvc poniedziałek, 19 czerwiec 2017 19:08

    AK nie rozumiesz dwóch prostych zdań a chcesz wójtem być? Posługując się twoim królu złoty sposobem narracji mówię nie muszę ale wyjaśniam.To nie twoi radni doprowadzili do tego ze szkoła w Andryjankach została. To my ludzie z okolicznych wsi protestowaliśmy A potem nastąpiła zmiana rządu a obecny rząd czyli PiS i koalicjanci nie chcą likwidacji szkół wiejskich. Dlatego też nie widzę powodu do dumy z pańskiej strony. A koalicjanci PiS. Jak wiadomo jednym z nich jest Zjednoczona Prawica. No to zobacz pan kto jest sekretarzem tejże na Podlasiu? Aaaaa jeszcze wędkarze. Pieniądze na niewątpliwie pożyteczne dla Bociek działania koła wędkarskiego zostały pozyskane w Lokalnej Grupie Działania Puszcza Białowieska. Może pan sprawdzi kto reprezentuje gminę Boćki w tym zacnym gremium?

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 18:39

    nie dla AK - "Panie AK co wiem to pana radny wygnał pana z podwórka jak pan teraz zbierał podpisy poparcia a pan na niego zasługi się opiera ale on u byłego wójta miał poparcie na to co zrobił" - Nikt mnie nie wygonił. Rozmawiałem z Panem Robertem, nie podoba mu się to, że radny Rynans a z Radną Piotrowską dużo krzyczą. Obwinia mnie za ich zachowanie. Jeśli są podstawy, są jakieś nieprawidłowości to radni drążą różne sprawy. Nie wiem dlaczego obwinia mnie za to co robią. Jeśli są podstawy do nagłaśniania nieprawidłowości to dobrze postępują i nie należy ich krytykować. Każdy radny zgłoszony przeze mnie miał być samodzielny. Są dorośli i sami za siebie odpowiadają. Jeżeli w jakiejś sprawie "moi" radni mają odmienne zdania to powinni spotkać się i porozmawiać ze sobą, zamiast mnie obwiniać za to robi inny radny. Podam przykład. Pewna Pani zgłosiła awarię wodociągu, pękła rura na jej posesji. Przyjechała firma zajmująca się usuwaniem awarii w Boćkowskim wodociągu i za usuniecie usterki zainkasowano od tej pani pieniądze. Urząd Gminy również zapłacił firmie za usunięcie tej samej usterki. Pani spotkała Pana Rynansa i zapytała czy powinna zapłacić za usuniecie usterki na odcinku od ulicy do licznika. Rynans wyjaśnił jej, że nie powinna nic płacić. Na jednej z komisji Pan Rynans dosyć ostro poruszył tę sprawę. Kiedy byłem u Pana Roberta powiedział mi, że Rynans czepiał się bezpodstawnie bo kobiecie firma wykonała remont instalacji wodnej również za licznikiem i za to pobrano słusznie pieniądze. Dwóch radnych i dwie różne wersje tego samego zdarzenia. I komu mam wierzyć? Sprawdziłem w trzech niezależnych źródłach i okazało się, że Pan Rynans miał rację. Ktoś Pana Roberta wprowadził w błąd. Nie było żadnego dodatkowego remontu a po interwencji Pana Waldka Pani zwrócono niesłusznie pobrane pieniądze.
    Poza tym zapytano mnie przecież o "moich" radnych wiec odpowiedziałem. Tyle lat stara rzeka w żaden sposób nie była zagospodarowana. Gdyby nie inicjatywa wędkarzy Derehajło by palcem nie kiwną. Pan Robert może być zły za coś na Rynansa i Piotrowską, ale co ja jestem winien? Nie rozumiem. Zarówno od niego jak i od Rynansa i Piotrowskiej oczekiwałem tylko samodzielności i działania dla dobra nas wszystkich. Uważam, że wędkarze z Prezesem Robertem Zalewskim na czele zrobili fajne łowisko i potrzeba więcej takich ludzi z inicjatywą. A Pana Roberta znam od wielu lat i wiedziałem od razu, że jego kandydatura na radnego to dobry pomysł. Jak widać jest człowiekiem z inicjatywą i działa. I o to w tym wszystkim chodziło. Nie był on nigdy, i nie jest moją marionetką, zawsze był indywidualistą podobnie jak Pan Rynans i Pani Piotrowska. Czy o radnych Pana Derehajły można powiedzieć, że są ludźmi z inicjatywą? Człowiekiem z inicjatywą był Derejhajło i to on niepodzielnie nadawał ton i jedynie słuszny kierunek, a jego radni wpatrzeni w niego jak w obraz, robili co powiedział. Jeśli na sesjach nie wiedzieli jak głosować, to Pan Derehajło dawał znaki, żeby się nie pomylili.

  • nie dla AK nie dla AK poniedziałek, 19 czerwiec 2017 13:36

    Panie AK co wiem to pana radny wygnał pana z podwórka jak pan teraz zbierał podpisy poparcia a pan na niego zasługi się opiera ale on u byłego wójta miał poparcie na to co zrobił

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 11:34

    vvc - pisz pełnymi zdaniami, ciężko zrozumieć co masz na myśli a co za tym idzie odnieść się do tego

  • vvc vvc poniedziałek, 19 czerwiec 2017 11:32

    Chyba jest z ramienia tej partii. PiS zabrania likwidacji szkół wiejskich.ak i jego radni nic do tego nie mają

  • Mieszkaniec Gminy Mieszkaniec Gminy poniedziałek, 19 czerwiec 2017 11:22

    BBC - czy radna sejmiku p. Dorota nie jest z PiS-u

  • vvc vvc poniedziałek, 19 czerwiec 2017 10:34

    Czyli jednak nic? A szkoła? PiS nie likwiduje?

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 09:51

    M.N. - "Z ramienia pańskiego komitetu wyborczego zasiada w radzie gminy określona ilość osób. Co one wnoszą dla rozwoju gminy. Proszę się z tego wytłumaczyć imiennie.Inaczej jest pan zwykłym krzykaczem i krętaczem." - Już się tłumaczę. Jak godzisz ze sobą? Z jednej strony używasz wyrafinowanego słownictwa a z drugiej strony zadajesz infantylne pytania. Czy kiedy przez 8 lat rządziła w Polsce Platforma Obywatelska, to czy po ośmiu latach ich rządów, ktokolwiek przy zdrowych zmysłach pytał Kaczyńskiego o to, co przez te 8 lat zrobili jego posłowie? I odwrotnie. Czy teraz kiedy rządzi PIS, ktoś pyta posłów PO co zrobili przez ostatnie 2 lata? Do rządzących nie masz pytań?
    Jednak Ci odpowiem. Pani Koptewicz uznała, że nie warto mieć swego zdania i być niezależną. Wybrała Pana Derehajłę i służy mu wiernie jako przewodnicząca komisji rewizyjnej. Kiedy jeden z moich radnych, nie mogąc zastać w czasie żniw przez 2 tygodnie Pana Derehajły w Urzędzie Gminy i pytał w UG gdzie jest wójt. Mówiono mu że jest w podróży służbowej. A przez te dwa tygodnie ten sam radny widział wójta jeżdżącego kombajnem koszącego zboże. Wójt jak każdy pracownik, kiedy nie pracuje w gminie powinien być na urlopie. Na sesji, Radny złożył wniosek by przeprowadzić kontrolę czasu pracy wójta. Przewodnicząca komisji rewizyjnej zapytała cytuję. " A to my możemy kontrolować wójta?" Przegłosowano wniosek. Radni Pana wójta zdecydowali, że nie będą niczego kontrolować. Co ciekawe, przed swoim odejściem Pan wójt pobrał ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop.
    Ponieważ pojawiają się sygnały, że rzeka śmierdzi, Radny Rynans złożył wniosek o przeprowadzenie kontroli oczyszczalni ścieków. Przegłosowano wniosek i głosami radnych Pana Derehajły wniosek został odrzucony. Owszem po pewnym czasie zrobiono wycieczkę do oczyszczalni, chyba po to by uspokoić Rynansa. Tylko, że wycieczka to kontrola. Nikt nie porównywał dokumentacji technicznej i procesu technologicznego oczyszczania ze stanem faktycznym. A oczyszczalnia powinna działać mniej więcej tak.
    http://www.aquanet.pl/proces-oczyszczania-sciekow,226
    Robert Zalewski szef koła wędkarskiego razem z wędkarzami uporządkował starą rzekę i zrobił tam łowisko. Z tego co mówił bez złotówki z gminy. Z tego co wiem po drugiej stronie drogi nr.19 chcą zrobić drugie łowisko. Radna Piotrowska zadbała o ułożenie kawałka chodnika na ul. Załońskiej i prosiła na sesji o zorganizowanie jakiegoś podestu czy sceny na sali gimnastycznej, bo kiedy jest wieczór kolęd, albo jakieś inne uroczystości z udziałem dużej ilości osób, to z tyłu nie bardzo widać kto występuje. Niestety nic nie zrobiono w tej sprawie. Ja ze swojej strony dodam, że wentylacja na sali gimnastycznej od wielu lat jest zapchana (wystarczy bedąc na sali spojrzeć do góry) i nikt z tym nic nie robi. Na koniec roku kiedy jest apel, jest duszno. Otwierane są okna, ale to za mało.
    Kiedy miała być zlikwidowana szkoła w Andryjankach, ale rodzice i nauczyciele sprzeciwili się likwidacji, to "moi" radni zażądali imiennego głosowania. Czyli każdy radny miał wstać i powiedzieć, że jest za likwidacją, albo że jest za utrzymaniem szkoły. Radny Pana Derehajły Pan Bazylewski zaproponował wówczas by utajnić głosowanie, tak by nie było wiadomo kto jak głosował. Ostatecznie wniosek Bazylewskiego nie przeszedł bo Pan sekretarz wyjaśnił, że wszystkie głosownia muszą być podejmowane w trybie jawnym. Wszyscy " moi" radni opowiedzieli się za utrzymaniem szkoły w Andryjankach wiec szkoła będzie istniała. Radni z mego komitetu pomimo, że są w mniejszości, coś jednak zrobili, są samodzielni i podejmują samodzielne decyzje, które mają służyć mieszkańcom.

  • Mieszkaniec Gminy Mieszkaniec Gminy poniedziałek, 19 czerwiec 2017 09:50

    To nie była impreza, tylko ogródek piwny .

  • Wyborca Wyborca poniedziałek, 19 czerwiec 2017 09:42

    Kaska - to sprawa nie tylko policji, ale też gminy ktorej jednym z zadań jest przeciwdziałanie uzależnieniom (jest nawet gminna komisja zajmująca się problemom alkoholowym - jak sądzę nie tylko). A co do ćpających... Niby tak, to ich wola i jak chcą, to niech biorą i umierają. Problem w tym że ich ćpanie jest uciążliwe dla naszej społeczności, ponieważ wpływa m.in. na bezpieczeństwo wszystkich obywateli.

  • Kaśka Kaśka poniedziałek, 19 czerwiec 2017 09:24

    Wyborca, a od tego nie jest policja? A jeśli nawet się pojawi to będzie lament,że znowu żyć nie dają..
    Poza tym,wolna wola tych ktorzy cpaja. Nikt ich nie zmusza,a że nie potrafią wyciągnąć wniosków to ich problem

  • Wyborca Wyborca poniedziałek, 19 czerwiec 2017 08:55

    Amici poruszył istotny problem - moim zdaniem najpoważniejszy w naszej gminie z którym powinien zmierzyć się nowy wójt. To rozwijająca się w straszliwym tempie narkomania ze wszystkimi jej skutkami. Teraz jest strach wyjść w nocy na Boćki - nigdy nie wiesz, czy nacpany osobnik nie wbije ci noża w żebra, bo nie dasz mu tego co chce.

  • ak ak poniedziałek, 19 czerwiec 2017 08:43

    Jeśli chodzi o dzień rodziny to jest co roku organizowany (z tego co wiem) przez szkołę. Trzy tygodnie temu był zorganizowany taki sam festyn przez szkołę w Andryjankach.

  • ms ms poniedziałek, 19 czerwiec 2017 07:00

    amici? To jest ten poziom? Ha,ha. Ty nie opluwasz...ty srasz na Boćki i jej mieszkańców.To jest zwykła chamówa, to po co leziesz na imprezy które cię nie interesują. Dostosowujesz się do narracji tych którym w Boćkach nic nie jest potrzebne.A impreza? Ustalona jeszcze w ubiegłym roku.Co trzeba odwołać? Padalcu tylu ludzi wolontariuszy pracowało przy niej. Dobrze że już tu nie mieszkasz i nie wracaj.

  • amici amici niedziela, 18 czerwiec 2017 23:57

    Witam wszystkich aktywnych i uśpionych! Przykro mi jest z poziomu internautów. Kampania wyborcza jest żenująca. Jak zwykle, opluwanie się wyzwiskami, wycieczki osobiste, "zero" profesjonalizmu i zwykłej uczciwości. Mam wrażenie, iż piszący nie wiedzą o co chodzi we właściwym funkcjonowaniu Urzędu Gminy jak i funkcji wójta. Władza samorządowa ma służyć mieszkańcom by lepiej im się żyło. Boćki dziś: brak zakładów pracy, młodzi uciekają by normalnie żyć, patologie, narkotyki, pijaństwo i szkoła!!!. Proszę, podajcie przykład miejscowości o tak wysokiej śmiertelności wśród ludzi młodych. Wstyd się przyznać, że stąd się pochodzi. Co takiego poprzednia władza uczyniła dla mieszkańców, co ta pani w województwie dla Bociek "załatwiła" jak taka zdolna i ze "znajomościami"? Naprawdę należy się dobrze zastanowić zanim oddam swój głos!
    Dzisiejsza impreza to co to miało być? Kampania wyborcza za pieniądze podatników? Promocja p. M? Może mi ktoś udzieli informacji ten pan to ilu etatach odrabia chałturę? Pozdrawiam i życzę zdrowego rozsądku.

  •  ms ms niedziela, 18 czerwiec 2017 23:17

    Pisz pan pisz tyle pańskiego. Ale z tymi oskarżeniami to pan uważaj. Za dwa tygodnie mam nadzieję, że wyborcy nie pozwolą by się pan deprawował u władzy.

  • ak ak niedziela, 18 czerwiec 2017 21:49

    Wernyzdrowa niech każdy sam decyduje czy chce organizować spotkania. Ja mam trójkę małych dzieci i nie mam na to czasu. A co do programu naprawczego. Zauważyłeś/aś pewnie, że przed każdymi wyborami parlamentarnymi wszyscy obiecują złote góry, mają pomysły i plany naprawcze i w ten sposób zwyciężają. A co jest po wyborach sam/a wiesz najlepiej. Mam parę pomysłów, ale najważniejsza jest zmiana na szczycie władzy. W sejmie zmieniają się co 4 lata, albo co 8 a w Boćkach 19 lat ten sam człowiek. Władza deprawuje, szczególnie sprawowana przez tak długi czas. Pani Dorota i wiele fajnych osób wsiąkło w to wszystko i nie rozumieją, że postępują niewłaściwie. Moją próbę zmiany i wprowadzenia normalnych relacji pomiędzy władzą a mieszkańcami traktują jako nieuzasadnione ataki w walce po "koryto". Wiele osób żyje na koszt gminy i wiele czerpie korzyści tylko dlatego, że docierają do nich informacje z gminy, które nie docierają do zwykłych mieszkańców. Inną sprawą są przetargi i inwestycje, których koszty są zawyżane. Władza deprawuje i establishment ma sporo do stracenia po utracie władzy. Będą się bronić bo boją się , że przyjdzie ktoś uczciwy. A przede wszystkim boją się, że przyjdzie ktoś mściwy, złośliwy kto ich pozwalnia. Nikt uczciwy nie musi mnie się bać. Nie jestem despotą i rozumiem, że każdy chce żyć. Myślę, że wszyscy uczciwi pracownicy gminy,szkoły, GOKu itd. będą mieli ze mną lepiej niż za Derehajły. Wystarczy, że wykażą szczerą chęć pracy dla dobra wszystkich mieszkańców. Chyba niewiele wymagam od ewentualnych przyszłych współpracowników.

  • Wernyzdrowa. Wernyzdrowa. niedziela, 18 czerwiec 2017 12:50

    Piszesz ze konkurujesz z Markiem w uczciwy i równy sposób i jest to zaszczyt dla Ciebie. Pozwolisz że się nie zgodzę z tobą. Ty chociaż na bockowiance prowadzisz kampanie jemu nawet tego się nie chce. Chyba ze ma zamiar prowadzić spotkania z wyborcami ale o tym brak żadnych informacji. A jakie jest twoje stanowisko w sprawie spotkań z wyborcami podczas kampanii? Planujesz jakieś?I czy masz jakiś program naprawczy gminy?

  • ak ak niedziela, 18 czerwiec 2017 10:57

    jajamj o mate -"Panie A.K uczepil sie pan , pani D.K.P. jak rzep psiego ogona ze jest taka zla ale stego co wiem to pan chodzl pan zeby sprawdzila pana projekt o dotacje unjina a teraz pan piszesz na jej temat glupoty wstyd panie ADAMIE ." - Nic podobnego, nie twierdzę, że jest zła, ale gdybym wiedział, że będzie mi wypominać do końca życia, że w czymś mi pomogła, to nigdy w życiu bym do niej nie poszedł. Poszedłem tam za namową znajomego, teraz żałuję. Proponowałem zapłatę za pomoc. Odmówiła. Czy Pani Dorota wspomniała, że podziękowałem jej i zrewanżowałem się w inny sposób? Dług został spłacony. Nie zaciągam długów, nawet długów wdzięczności.

  • jajamj o mate jajamj o mate niedziela, 18 czerwiec 2017 10:31

    Panie A.K uczepil sie pan , pani D.K.P. jak rzep psiego ogona ze jest taka zla ale stego co wiem to pan chodzl pan zeby sprawdzila pana projekt o dotacje unjina a teraz pan piszesz na jej temat glupoty wstyd panie ADAMIE .

  • ak ak niedziela, 18 czerwiec 2017 09:09

    Maria - "Panie ak, nie umie pan czytać ze zrozumieniem? Sam pan napisał, że po wygranych wyborach będzie pan sprawdzał, co zrobiła poprzednia władza. A ja uważam, że rządzenie to nie sprawdzanie i rozliczanie, co zostało wykonane lub nie, ale kontynuacja tego, co zaczęte, bądź rozpoczynanie czegoś nowego, korzystnego dla mieszkańców. " - Masz część racji. Nie zamierzam nikogo rozliczać ani szukać haków na Pana Derehajłę, czy też zastępować pracowników swoimi. Natomiast przejmując Urząd Gminy nie można go przejąć w ciemno. Znam pewnego pana, który dawno temu przejął w ciemno Gminną Spółdzielnię (nie w Boćkach) i przy pierwszej kontroli wyszły na jaw sprawy kryminalne, za które niczemu niewinny nowy prezes spędził 3 lata w więzieniu.

  • ak ak niedziela, 18 czerwiec 2017 09:00

    M.N. -" Rozumiem geodeta jest fachowcem - ale od map, wytyczeń itp. działań, ślusarz jest fachowcem od łączenia metali itp. trzeci nie wiem od czego a nie chcę obrazić.Logicznie rzecz stawiając chyba im w swoich zawodach nie wychodzi," - Chyba Panu Derehajle tez w rolnictwie i nauczaniu nie bardzo wychodziło skoro został wójtem. Pani Dorocie też w swoim zawodzie nie wychodzi. Skoro Pani Dorota zajmuje się pisaniem pisaniem projektów unijnych to niech zrobi karierę na wolnym rynku. Jeśli jest dobra ro świetlana przyszłość przed nią.
    "Widać to po braku aprobaty i akceptacji społeczeństwa dla ich działań. Przecież biorą w wyborach udział enty raz i mówiąc kolokwialnie za każdym razem dostają w d." - Pomimo wyrafinowanego słownictwa głupstwa wypisujesz. Mieszkańcy nie posiadają wiedzy o działaniach władzy Boćkowskiej. Wszystko robione było po cichu. Gdyby informowano mieszkańców o wszystkich działaniach wójta np. w Boćkowiaku to już dawno przestałby on być wójtem. A co do wyborów, to przecież podczas ostatnich wyborów samorządowych dopisanych do stałego rejestru wyborców było 138 osób. Co to za osoby? Jak pisałem wcześniej, połowa mieszkańców to zwolennicy Derehajły + ludzie czerpiący korzyści z wójtostwa Derehajły + nieświadomi ludzie tego co dzieje się w naszej gminie. Druga połowa to ludzie świadomi, sprzeciwiający się dyktatowi Derehajły. Głosami decydującymi o tym kto zostanie wójtem są głosy osób dopisanych na wniosek. Podczas ostatnich wyborów Derehajło przeszedł w pierwszej turze czterdziestoma czterema głosami a osób dopisanych na wniosek było 138. Wniosek jest prosty. Gdyby odjąć Derehajle 138 głosów to byłaby druga tura i bez tych 138 głosów prawdopodobnie nie zostałby on wójtem. We wcześniejszych wyborach również były dopisane osoby na wniosek. Konkurenci Derehajły nie wiedzieli, że jest taka możliwość. Pierwsze dwa razy Derehajło wygrał uczciwie. Kolejne 3 razy nie było równej, uczciwej rywalizacji. Więc M.N. nie pisz głupstw.

  • M. N. M. N. niedziela, 18 czerwiec 2017 08:38

    Wyborco a dlaczego mam odpowiadać? Socjalizmu nie ma.

  • Maria Maria niedziela, 18 czerwiec 2017 07:38

    Panie ak, nie umie pan czytać ze zrozumieniem? Sam pan napisał, że po wygranych wyborach będzie pan sprawdzał, co zrobiła poprzednia władza. A ja uważam, że rządzenie to nie sprawdzanie i rozliczanie, co zostało wykonane lub nie, ale kontynuacja tego, co zaczęte, bądź rozpoczynanie czegoś nowego, korzystnego dla mieszkańców.
    Nie znam pana Derehajły, za mej obecności w Boćkach rządził kto inny.

  • holmes holmes sobota, 17 czerwiec 2017 23:56

    Dziwi mnie wasz spokój i ugodowość bo faktycznie na odchodne ex wójt zaszalał, to było do przeczytania w "Głosie Siemiatycz" a dlaczego w "boćkowskiej" gazecie tego nie było? Dlaczego gminna prasa nie poinformowała o podwyżkach pracowniczych ( na odchodne) i stworzeniu nowych stanowisk (na odchodne i to najlepiej zasłużonym). Dlaczego tego w gazecie nie było?

  • wyborca wyborca sobota, 17 czerwiec 2017 23:32

    Dziwną kampanię wyborczą prowadzi "M.N.", skoro na tak proste pytania odpowiedzi udzielić nie jest w stanie.

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 23:19

    Paweł a w czym się tak pomyliłeś? Co takiego się stało?

  • Paweł Paweł sobota, 17 czerwiec 2017 22:51

    AK w poprzednich wyborach dałem się uwieść twojej ideologii. Głosowałem na ciebie i twoją radną. Przepraszam za to wszystkich mieszkańców . POMYLIŁŁŁŁŁŁŁŁŁEM się.

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 22:51

    M.N.- " gmina nie upada"- Jesteś pewien?
    "bo przecież predyspozycji interpersonalnych im brak. "- Największe predyspozycje to miał Pan Derehajło kiedy kandydował po raz pierwszy. Rolnik, pszczelarz, gawędziarz i nauczyciel. Z takimi predyspozycjami interpersonalnymi to od razu na prezydenta Polski powinien kandydować.

  • wyborca wyborca sobota, 17 czerwiec 2017 22:50

    "M.N" nie jestem poplecznikiem ani P.A. ani P.M., a ty masz masz odpowiedzieć na proste pytanie, szydzisz z wykształcenia konkurentów P.D. . To jest oznaką braku taktu, wykształcenia i kultury osobistej, jednak głupich nie sieją i nie orzą. Powielam pytania: Jaki zawód trzeba mieć, żeby wgrać wybory w Boćkach? Jaki z wykształcenia zawód ma P.D. sokor przez to jest lepsza od innych?

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 22:40

    myk -"A pan ak zaczął sprzedawać neswoje.. zaprasza do komisji, cholera normalny urząd pracy." - Wyręczyłem tylko Urząd Gminy. Informacja o możliwości pracy w obwodowych komisjach wyborczych powinna dotrzeć do każdego mieszkańca naszej gminy, tak by każdy kto chce pracować w komisji mógł się zgłosić. To nie ja powinienem o tym informować. Powinien to zrobić Urząd Gminy. Dlaczego Urząd Gminy o tym nie informuje? Coś szwankuje w Urzędzie Gminy. A dlaczego obrotna Pani Dorota nie informuje o tym mieszkańców? Nie chce by obcy pracowali w komisjach? Woli po cichu tylko swoich powiadomić?

  • M.N. M.N. sobota, 17 czerwiec 2017 22:38

    Panie ak paru swoich wybrańców nie umiesz utrzymać w ryzach a gminą chcesz rządzić? Te twoje wpisy są nad wyraz trywialne.W poprzednich wyborach byłeś liderem pewnej grupy ludzi. Powiedz pan gdzie odpowiedzialność lidera za działania grupy? Z ramienia pańskiego komitetu wyborczego zasiada w radzie gminy określona ilość osób. Co one wnoszą dla rozwoju gminy. Proszę się z tego wytłumaczyć imiennie.Inaczej jest pan zwykłym krzykaczem i krętaczem.W zarządzaniu kapitałem ludzkim a przecież ci radni to pański kapitał jest takie określenie " przekształcenie umysłu - intelektualna mobilizacja,kreowanie koncepcji" Co pan kreuje? Konkurować z panem Markiem? A cóż to za wartościowe indywidum? Zwykły KWD /kuda wietier duje/ karierowicz wykorzystujący aktualną koniunkturę.

  • wyborca wyborca sobota, 17 czerwiec 2017 22:31

    "M.N" P.A. ślusarz, P.M. geodeta, a kim z zawodu jest P. D.? Jaki zawód trzeba mieć, żeby wgrać wybory w Boćkach? Zapewne P.A. jak i P. M. dysponują zapleczem kadrowym, innym zapewne niż P. D., czyli elektorat ex wójta ale w końcu czas na zmiany, czas żeby błędy popełniali nowi, a nie ci sami, co przez ostanie "kadencje' . Na błędach człowieczek się uczy, skoro obecni poplecznicy nie umieli, czas zwozić miejsca innym (argument...dlaczego ex wójt dał podwyżki wszystkim pracownikom na swoje odchodne a nie rok lub dwa lata wcześniej?)

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 22:28

    Maria - "A jeśli chodzi o pana propozycję. Tak trochę do polityki na najwyższym szczeblu pan dąży. Mianowicie, nowa opcja zawsze wylicza błędy starej opcji i tak co cztery lata. w koło Macieju. Chyba nie o to chodzi w polityce." - Droga Mario twierdzisz zatem, że wybory co 4 lata są nie potrzebne, reprezentujesz ciekawy tok rozumowania chyba przebywasz zbyt blisko Pana Derehajły, on również po dziewiętnastu latach urzędowania usłyszawszy o dwu-kadancyjności był zdegustowany. Na tym polega demokracja, że przychodzą nowi z nowymi pomysłami z nowym spojrzeniem. I po to są demokratyczne, wolne i równe wybory. Niestety Bociek to nie dotyczy. Nie walczę o koryto. Walczę o wolne, równe i uczciwe wybory, i uczciwe zarządzanie gminą dla wspólnego dobra, a nie dla dobra swojego i swoich znajomych.

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 22:13

    Hanys - " czego się boicie"?? Takich idiotów jak pan, to chyba jasne. To nie wójt wybierał, to jego wybierali to oczywiste. Z tego co słyszałem jest teraz do wziecia 10 mln złotych. I co? Pan je pozyska? człowieku tu ziemia!!! Wracaj." - Wójt sam siebie wybierał. O sposobach manipulacji podczas wyborów książkę można napisać. Jeśli wygra Pani Dorota to wykorzystam swoje znajomości, żeby została wójtem Bociek dożywotnio. Nie ma sensu robić tego całego cyrku zwanego wyborami i wydawać na ten teatr pieniędzy. Niech rządzi dożywotnio a po śmierci władza niech przechodzi w Boćkach z matki na córkę a z ojca na syna. Zaoszczędzimy w ten sposób czas i pieniądze. Powiadasz, że jest 10 milionów do wzięcia. Jak rozumiem do podziału między was, więc dlatego walczycie o zwycięstwo. Rozumiem was, "gra warta świeczki". Twierdzisz, że jak zostanę wójtem to tych pieniędzy nie pozyskam? Pewnie masz rację, bo Pan Derehajło z Panią Dorotą wykorzystają swoje znajomości żebym tych pieniędzy nie pozyskał. Co stoi na przeszkodzie, żebym ja został wójtem a Pani Dorota z Panem Derehajło pomogli mi w pozyskaniu tych pieniędzy? Jeśli to nie mają być pieniądze dla nich a dla gminy, to w czym problem? Pozyskają pieniądze tylko wówczas kiedy Pani Dorota zostanie wójtem? A jak nie zostanie to nie pozyskają? Przecież możemy wspólnie, razem działać dla dobra naszej gminy. W czym problem? Odłóżmy na bok żale i działajmy razem uczciwie dla dobra gminy i mieszkańców. Potraficie?

  • myk myk sobota, 17 czerwiec 2017 21:54

    Jest takie określenie zarządzanie kapitałem ludzkim- dla ak absolutnie obce?

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 21:42

    myk - "Panie ak ...królestwa nie będzie!!! Patrz pan pańscy główni wojownicy już dawno uznali że nie masz pan szans i czmychnęli do konkurencji." - Z nikim ślubu nie brałem i nikogo sznurkiem do siebie nie przywiązywałem. Każdy kto chce może pomagać komu chce i nie poniesie z tego tytułu żadnych konsekwencji. Każdy z moich radnych odpowiada wyłącznie przed swoim sumieniem i przed wyborcami, a nie przede mną . Ja nie zniżam się do poziomu Pana Derehajły i nie wywieram na nikogo presji. Nie chodzę do pracodawców, żeby zwolnili pracownika, który chciał pomóc konkurentowi Pani Doroty. Czy Pani Dorota zamierza publicznie przeprosić za naciski wywierane przez Pana Stanisława? I wy dziwicie się, że chcemy zmiany? A konkurować z Panem Markiem na równych, uczciwych zasadach, to dla mnie zaszczyt i przyjemność.

  • Bil Bil sobota, 17 czerwiec 2017 21:31

    MN Pani DOROTA też pełni jakieś tam funkcje i w województwie i w gminie to jej nie starczy niech inni się wykażą

  • Abc zdrowego życia Abc zdrowego życia sobota, 17 czerwiec 2017 20:46

    Widzę że co niektórzy mają wstręt do lasu . Nie ma co się bać . Nie trzeba zdejmować majtek i żaden kleszcz się nie wbije .

  • M.N. M.N. sobota, 17 czerwiec 2017 20:44

    Bilu powielasz głupią narrację pragnących dorwać się do koryta. W Boćkach nie ma stanu wojennego, gmina nie upada. Rozumiem geodeta jest fachowcem - ale od map, wytyczeń itp. działań, ślusarz jest fachowcem od łączenia metali itp. trzeci nie wiem od czego a nie chcę obrazić.Logicznie rzecz stawiając chyba im w swoich zawodach nie wychodzi, widzą swoją szansę w czymś innym bo przecież predyspozycji interpersonalnych im brak. Widać to po braku aprobaty i akceptacji społeczeństwa dla ich działań. Przecież biorą w wyborach udział enty raz i mówiąc kolokwialnie za każdym razem dostają w d.Równowaga emocjonalna będącej sangwinikiem p. Doroty nad flegmatycznym p. Markiem, czy też cholerycznym wraz ze swoim otoczeniem p. Adamem jasno wyznacza faworyta wyborów. Oczywiście lud wierny kupi wszystko, także i to że kontrkandydatom p. Doroty chodzi wyłącznie o dobro gminy. Czy na pewno to jest prawda? Jakim zapleczem kadrowym dysponują. Kto z ich nadania będzie kierował urzędem, zarządzał poszczególnymi dziedzinami? Wymienią kadrę w urzędzie i instytucjach pokrewnych? Kogo zatrudnią? Pytań jest więcej i do 9 go mamy czas by to wszystko przemyśleć.

  • Mamusia Mamusia sobota, 17 czerwiec 2017 19:36

    Ale impreza u Pani Dorory, polecam wszystkim nieobecnym ;-)

  • Bil Bil sobota, 17 czerwiec 2017 18:34

    Nie wiem czy to przyjaciele czy przydupasy Ale jak kto woli .A co do P AK to bardzo dobrze ze ludzie mogą zgłosić się do komisji bo w poprzednich wyborach dziwnym trafem po losowaniach jak zwykle rodzinnie się siedziało A teraz każdy ma szansę

  • myk myk sobota, 17 czerwiec 2017 18:13

    Bilu a kto bogatemu zabroni...przyjaciół zaprosić? Nie kryje się po lasach z tym co robi. A pan ak zaczął sprzedawać neswoje.. zaprasza do komisji, cholera normalny urząd pracy. Jak znam życie to zaraz napisze że to po to by przekrętów nie było...i dlatego taki dobry.marnuje sie chłop przez te wybory.Aha " Były" ...wyleź już z tego chlewa bo może świnie oderwane od koryta jak powiadasz mogą knura potrzebować ...wiem wiem, ty tylko z rurki potrafisz.

  • Bil Bil sobota, 17 czerwiec 2017 16:48

    No u P Doroty mogło być na bogato gmina dobre pieniądze płaci za tę wszystkie załatwione projekty unijne to kto bogatemu zabroni .

  • Maria Maria sobota, 17 czerwiec 2017 14:48

    Panie ak, wszystko co napisałam wywnioskowałam z wypowiedzi piszących. Jakiś taki atak z pana strony odczuwam.. Nie mam zamiaru się dopisywać, bo to mija się z celem. Po co mam wybierać kogoś, kto nie będzie moim wójtem? Dlaczego pan mi sugeruje takie rzeczy?
    A jeśli chodzi o pana propozycję. Tak trochę do polityki na najwyższym szczeblu pan dąży. Mianowicie, nowa opcja zawsze wylicza błędy starej opcji i tak co cztery lata. w koło Macieju. Chyba nie o to chodzi w polityce. Nowe przyszło, niech coś robi,a nie rozlicza. Na tym mam polegać pana wójtowanie? Taki strzał w kolano.
    Chyba dałam się podpuścić...

  • Hanys Hanys sobota, 17 czerwiec 2017 13:45

    " czego się boicie"?? Takich idiotów jak pan, to chyba jasne. To nie wójt wybierał, to jego wybierali to oczywiste. Z tego co słyszałem jest teraz do wziecia 10 mln złotych. I co? Pan je pozyska? człowieku tu ziemia!!! Wracaj.

  • myk myk sobota, 17 czerwiec 2017 13:40

    Panie ak ...królestwa nie będzie!!! Patrz pan pańscy główni wojownicy już dawno uznali że nie masz pan szans i czmychnęli do konkurencji. Bo pan Marek to konkurencja przecież teraz podobno uprawiają partyzantkę w lasach boćkowskich. Wylezą na wybory.Alw dobrze startuj pa, ten drugi będzie miał mniej głosów. A ten trzeci pesel ?To ci dopiero.

  • Wyborca Wyborca sobota, 17 czerwiec 2017 13:04

    Pani Marysiu nie chodzi o odpowiedzialności karną byłego , lecz odpowiedzialności materialną . Puki co nie ma jeszcze tej ustawy . Czekamy z niecierpliwością, a wtedy rozwiążą się ludziom języki .

  • Były Były sobota, 17 czerwiec 2017 12:54

    Ogladajac serial RANCZO mam przed oczami naszą gmine. Derehajło to Wojt Kozioł z Wilkowyj a Dorota to Czerepach. Idealnie pasuje. Myśla tylko o władzy i o sobie a jak coś dobrego zrobią to przy okazji albo przez pomyłke. ?

  • ak ak sobota, 17 czerwiec 2017 12:45

    Droga Marysiu skoro Cię od dawna nie ma w Boćkach, to skąd wiesz o obgadywaniu za plecami? Nigdy nie zarzucałem Pani Dorocie kradzieży czy ciemnych interesów. To, że meldunku nie masz nie przeszkadza by dopisać Cię do stałego rejestru wyborców i głosować na wiadomo kogo. Piszesz, że jad się sączy i zazdrość oczami i uszami wychodzi. Komu? Widziałaś to na własne oczy? Wskaż proszę choć jedną moją wypowiedź o tym świadczącą. Niczego nikomu nie zazdroszczę. Mieszkańcy gminy są podzieleni na pół. Połowa to zwolennicy Derehajły a połowa to jego przeciwnicy, którzy krytycznie oceniają jego rządy i czują się przez niego skrzywdzeni. Skoro przez 19 lat rządził Derehajło i wprowadzał swoje rządy i swoją wizję, podejmował kontrowersyjne decyzje a poprzez manipulowanie przy wyborach, nie dopuszczał do władzy nikogo z inną wizją i z innymi pomysłami, to dobrze by było gdyby teraz chociaż przez półtorej roku ta druga połowa miała swego przedstawiciela. Przecież można dojść do porozumienia. Cztery lata rządzi ktoś od Derehajły i Doroty K. P. a kolejne 4 lata rządzi ktoś z drugiej opcji. To korzystna sytuacja dla wszystkich mieszkańców gminy. Po czterech latach rządów jednej opcji, druga opcja sprawdzi czy ta pierwsza rządziła właściwie i podejmowała decyzje służące dobru wspólnemu. W czym problem, czego się boicie? Skoro twierdzicie, że czepiamy się Derehajły bezpodstawnie, to nie ma lepszego sposobu by udowodnić, że jesteśmy w błędzie. Pozwólcie nam przez półtorej roku zarządzać gminą a po półtorej roku sprawdzicie czy dobrze rządziliśmy. Prosta, dżentelmeńska, kulturalna i uczciwa propozycja. Bez chamstwa i obrzucania się błotem. Raz wy będziecie rządzić a raz my. Wyciągam dłoń na zgodę. Przyjmujecie propozycję?

  • Dario -też lubię wychlać. Dario -też lubię wychlać. sobota, 17 czerwiec 2017 12:45

    No nie powiem....że mnie tam nie było. Ludzie weseli, uśmiechnięci, dowcipni. Dwóch na gitarach grało, śpiewali...Wódeczka zimniutka dobrze schłodzona. Zakąski...zimne i na gorąco full wypas. A wam co szkoda? Mruk wam tego nie zafunduje to pewne.A reszta?Ponoć wspólnymi siłami z galą disco polo walczą. dzwonią do wykonawców, grożą że jak wygrają wybory to do Bociek nie wpuszczą. To wasi kandydaci.????? Brawo. Wolę panią Dorotkę.

  • Byly Byly sobota, 17 czerwiec 2017 12:41

    Czas najwyższy na zmiany. Nie widzicie tego, że w tej naszej gminie to już cały klan powstał taka "kasta". Wiem że oni się boja nowego wójta i licza na to że Dorota wygra. Świnie odrywane od koryta kwicza.

  • cccv cccv sobota, 17 czerwiec 2017 12:34

    Czyli u p. Doroty na bogato było? A w lesie? Grzybki które pani właścicielka sama nazbierała i gruszewnik?

  • Bil Bil sobota, 17 czerwiec 2017 11:56

    To ustalcie czy było 30 czy 180 osób A nasza gmina bogata to zapłaci trzeba się odwdzięczyć P dortce za tę wszystkie projekty które dla gminy wywalczyła jak lwica .

  • stamtąd stamtąd sobota, 17 czerwiec 2017 11:41

    30 osób było. Faktura na gminę.

  • Maria Maria sobota, 17 czerwiec 2017 11:33

    Czytam te wasze wypociny i ni to śmiać się ni płakać. Jedno się nasuwa na myśl-jacy jesteście zawistni, jaki jad się z was sączy, zazdrość oczami i uszami wychodzi. Dramat..
    Nie mieszkam w Boćkach od dawna, meldunku już tu dawno nie mam, ale lubię wiedzieć, co się dzieje w mojej rodzinnej miejscowości. Obecna (przedwyborcza) sytuacja pokazuje, jak źle życzycie drugiej osobie, jacy mocni jesteście w gadce, za plecami obgadujecie. Wstyd.
    Wiele złego piszecie o byłym włodarzu. Skoro twierdzicie, że kradł, kombinował, więc wiecie to na pewno. Dlaczego nie złożycie odpowiedniego zawiadomienia na policję/do prokuratury? Kandydatom także wytykacie jakieś ciemne interesy, jakieś kradzieże za młodu, kombinowanie na lewo, a to brak kultury. Nie narodził się jeszcze taki coby wszystkim i każdemu z osobna dogodził.
    Wrzućcie na luz, lato idzie, odpocznijcie. Pozdrawiam, Marysia!

  • też wyborca też wyborca sobota, 17 czerwiec 2017 11:23

    A gdzie byliście ladaco tydzień temu. W głuszy boćkowskich borów miało miejsce spotkanie tych którym śni się koryto. Kto tam był?

  • Filo Filo sobota, 17 czerwiec 2017 11:08

    P Dorota jest bardzo pewna ze już wygrała coś mało zaprosiła swoich popleczników A ja się nie zalapalem i ma 6 głosów mniej .Szkoda życzę powodzenia .

  • Wyborca Wyborca sobota, 17 czerwiec 2017 10:17

    Wczoraj w Jakubowskich na samym brzegu świętowano zwycięstwo p. Doroty . Był i katering i nalewki się lały , a i brało w tym udział 180 zwolenników

  • ccv ccv piątek, 16 czerwiec 2017 19:01

    12ti?

  • ak ak piątek, 16 czerwiec 2017 18:02

    ccf - "Adasiu nie waźne jak się podpiszesz. I tak jesteś źałosny. Z taką mentalnością na wójta?" - Zawsze podpisuję się 'ak', jeśli nie wierzysz sprawdź u administratora. A ty kim jesteś i ilu nicków używasz?

  • x1y2 x1y2 piątek, 16 czerwiec 2017 17:44

    najlepsza jest mentalność cwaniaka

  • ccf ccf piątek, 16 czerwiec 2017 16:14

    Adasiu nie waźne jak się podpiszesz. I tak jesteś źałosny.Z taką mentalnością na wójta?

  • Filo Filo piątek, 16 czerwiec 2017 15:25

    Ludzie P Dorota to umie wszystko załatwić i chyba wszystko robiła za swoje pieniądze taka obrotna i wszystkich posłów zna pożyjemy zobaczymy do czego te znajomości się przydadzą. .

  • Obiektywny Obiektywny piątek, 16 czerwiec 2017 14:55

    VVCV i inni pajace - rozśmieszacie mnie !!! Dorota egzaminy w Bielsku - co ona miała do powiedzenia ? Inne głupstwa opisujecie , których nie da się czytać . To znaczy poprzednik budował tylko swój folwark za pieniądze Gminy , a Dorota wszystko załatwiła ? Brawo p. Adamie - Ty piszesz prawdę , że ci inwestorzy którzy chcieli coś zrobić w Gminie , a Gmina miała podatki wszystko ogarniał poprzednik . Gdzie są wiatraki , za które Gmina miała mieć milion podatków rocznie ? Jako samorządowiec nie mógł mieć u siebie , to zwlekał i co wyszły nici !!! Rozpitpolić ten cały układ , a wtedy Gmina zacznie funkcjonować normalnie !!!!!!!!!!!!!!!

  • ak ak piątek, 16 czerwiec 2017 12:39

    BOOOdzioo - ".I co z tych marnych podatków rolnych to ma być robione?" - Było 19 lat na to żeby sprowadzić inwestorów do Bociek. Przyjeżdżali przedstawiciele różnych firm chcących zainwestować w Boćkach i po rozmowie z wójtem odjeżdżali zniechęceni. Gdyby ich zatrzymać, pomóc im, to ludzie mieliby pracę a gmina dodatkowe pieniądze z podatków od przedsiębiorstw. Przecież wszyscy mówią o szerokich znajomościach Derehajły, że Derehajło potrafi wszystko załatwić. I co? Przez 19 lat nie sprowadził żadnych firm, żadnych inwestorów? Słabe te jego znajomości. Jego znajomości w żaden sposób nie przełożyły się na korzyści dla nas mieszkańców, ale pod lasem urósł majątek wart 5 milionów złotych.

    Zbyniu skoro Pani Dorota jako radna sejmiku potrafi coś załatwić, to szkoda by było stracić taką radną. Jak zostanie wójtem to przestanie być radną i nic nie załatwi he he. Mity tworzysz o jej znajomościach. Jeździsz trochę po Polsce? Widziałeś jak mogą wyglądać gminne miejscowości? Gdybyś widział, to powiedziałbyś o Boćkach obiektywnie - Dziadostwo.

    Zbynio - "Zadawał pan takie dziwne pytania..kogo zna ?. No to przy odpuście zaszedłem zapytać. Wychodzi z tego że właściwie trzeba by zapytać kogo nie zna Pytałem konkretni - posłow? prawie wszystkich i to z różnych opcji politycznych, wojewodów, marszałków, dyrektorów wydziału, komendantów policji, straży, straży granicznej, leśników wszystkich potrzebnych do zarządzania gminą zna."
    - No super. Skoro Pani Dorota od prawie trzech lat jest radną i zna PRAWIE wszystkich posłów, to zakładam, że zna co najmniej 400 posłów. To teraz proszę wymienić po kolei nazwiska posłów i wskazać po trzy rzeczy, które mieszkańcy naszej gminy zawdzięczają danemu posłowi. Proszę też wskazać po trzy rzeczy (czyli jedną rocznie), które mieszkańcy naszej gminy zawdzięczają wojewodom, marszałkom, dyrektorom wydziałów, komendantom policji, komendantom straży pożarnej, straży granicznej leśnikom i innym, których Pani Dorota zna. Daję szansę Pni Dorocie, może pochwalić się swymi znajomościami i związanymi z tym korzyściami dla naszej gminy.

    Zbynio -"A cerkwie w Andryjankach, Dubnie ,Knorydach, Boćkach, dotacje dla kościoła w Boćkach to kto załatwiał. Nie wszystko pamiętam co mówiła, ale na przykład chodnik przy głównej ulicy to kto ? "- Kurcze to nastąpiła pomyłka, bo to Derehajło otrzymał za cerkwie i kościół podziękowania i order. Nie sądziłem też, że żeby wyremontować chodnik w Boćkach, to trzeba znać prawie wszystkich posłów, wojewodów, marszałków, dyrektorów wydziałów, komendantów policji i straży pożarnej, straż graniczną, leśników i innych ważnych dostojników.

    Zbynio- "I wiele rzeczy których nie załatwi zwykły urzędnik a do których potrzeba baby z jajami."- Jakich rzeczy nie załatwi zwykły urzędnik a NIEZWYKŁY załatwi? Pani Dorota to baba z jajami powiadasz? Prawie jak Conchita Wurst he he. Proszę o litość bo pęknę ze śmiechu. Mity i głupstwa piszecie.

  • myk myk piątek, 16 czerwiec 2017 10:52

    Pan Marek taki ludzki, taki dobry tak na mieście pani mówi... Socjalizm przywróci?

  • vvcv vvcv piątek, 16 czerwiec 2017 07:02

    Tak więc jak wybrany inny otoczy się swoimi klakierami to będzie wporzo? A w co zainwestują ci inni? Mistrzu pieprznij ty się w łeb. Bez koneksji znajomości tp tylko pobory będzie brać. A egzaminy na prawo jazdy w Bielsku to nie p. Dorota?

  • mistrz mistrz czwartek, 15 czerwiec 2017 23:15

    Przeczytałem większość komentarzy i niestety dochodzę do wniosku, że od czasu poprzedniej kampanii nic się nie zmieniło, a nawet dyskusja o kandydatach jest na o wiele niższym poziomie niż wcześniej, nawet to nie jest dyskusja :(, lecz określiłbym jako "wylewanie swoich żalów", okazywanie zazdrości. Posunę się do stwierdzenia, że padają pewnego rodzaju oskarżenia, które godzą w dobre imię osób, które kandydują zwlaszcza z opozycji. W końcu mamy demokrację. Co do Pani kwalifikacji i doświadczenia to oczywiście są one niepodważalne, orientuje się Pani w realiach gminy znakomicie, ale niestety będąc tak długo w tym otoczeniu, a nawet tak naprawdę jako Przewodnicząca mająca "swoich" ludzi w radzie i tyle znajomosci w innych instytucjach, nie widzę żadnych istotnych zmian. Mam obawy o realizacje jakichkolwiek inwestycji Wydaje mi się, że ten uklad jest już za bardzo "zasiedziały" tej gminie, za dużo znajomych, klakierów, którzy w zamian za poparcie oczekują na różnego rodzaju bonusy. Mam obawy czy jest Pani w stanie spojrzeć na to wszystko obiektywnie chłodnym okiem.

  • helena helena czwartek, 15 czerwiec 2017 22:38

    Większość postów tutaj to spam wpisywany przez osoby związane z poszczególnymi kandydatami. Sztuczne wpisy mające przekonac wyborców do danej osoby,

  • Lipa Lipa czwartek, 15 czerwiec 2017 22:28

    Czyli te wszystkie ,,zaslugi", ktore przypisywal sobie ex wojt sa pani Doroty? robi sie ciekawie

  • Zbynio Zbynio czwartek, 15 czerwiec 2017 22:16

    Tak myślę że trzeba trochę z ak " powojowac" Tak na przykład pani Dorota powinna iść na urlop powiada pan. No ale z czego? Z gminy? No dobrze z gminy pójdzie...ale przecież ważniejszą funkcją jest bycie radną wojewódzka, tak mi się wydaje.Zadawal pan takie dziwne pytania..kogo zna ?. No to przy odpuście zaszedłem zapytać. Wychodzi z tego że właściwie trzeba by zapytać kogo nie zna Pytałem konkretni - posłow? prawie wszystkich i to z różnych opcji politycznych, wojewodów, marszałków, dyrektorów wydziału, komendantów policji, straży, straży granicznej, leśników wszystkich potrzebnych do zarządzania gminą zna. No to czego chcieć?A pan ak kogo zna? Aha a co zrobiła? A cerkwie w Andryjankach, Dubnie ,Knorydach, Boćkach, dotacje dla kościoła w Boćkach to kto załatwiał. Nie wszystko pamiętam co mówiła, ale na przykład chodnik przy głównej ulicy to kto ? I wiele rzeczy których nie załatwi zwykły urzędnik a do których potrzeba baby z jajami.

  • też wyborca też wyborca czwartek, 15 czerwiec 2017 20:33

    " bo te gamonie nie mają nic do powiedzenia"....chillout?

  • noname noname czwartek, 15 czerwiec 2017 19:47

    lipa- drogi asfaltowe w tragicznym stanie? A czyś wyjrzał zza monitora jakie sprzęty po nich jeżdżą?? Kilku-, a nawet kilkunastotonowe; to ty chcesz aby one trwały wiecznie?

  • BOOOdzioo BOOOdzioo czwartek, 15 czerwiec 2017 17:44

    Widać żeś lipa. Tyle o twoim wpisie można powiedzieć. Drogi? To na .uj orzesz swoje pole prawie do asfaltu? A po co rozsiewasz po asfalcie gnój i błoto? Trzeba trochę ogarnąć sprzęt. Pani Doroto..jak zostanie pani wójtem a zostanie na pewno bo te gamonie nie mają nic do powiedzenia..pierwsza sprawa gonić brudasów. Wyjeżdża na asfalt i go zasiera mandacik i sprzątanko. Na pewno będzie lepiej.Nie wiem o czy pan wieścisz z tymi wodociągami.Za tanio jest?A kredyty. To ta pani radna swoje proroctwa ze wzrokiem mętnym głosi. Ktoś jeszcze? A to pani Dorota wzięła? Każda rzecz robiona na terenie gminy wymaga iluś tam procent wkładu własnego.I co z tych marnych podatków rolnych to ma być robione?Pani Doroto większość w gminie jest za panią. Proszę się nie zrażać wypowiedziami ludzi którzy nigdy nic nie zrobili.Pokrzyczą do wyborów a potem znów zapadną w sen.

  • lipa lipa czwartek, 15 czerwiec 2017 14:31

    Drogi- tragedia nawet te asfaltowe, wodociągi - do remontu, park w bockach i gok pożal się Boże. Skoro nic nie zrobione to skąd zadłużenie w gminie? Pani Doroto poprzedni wójt chyba w maliny panią wpuścił, dlatego zyczę powodzenia

  • bodzio bodzio środa, 14 czerwiec 2017 22:46

    Opozycja tàk sobie dogryza?

  • pierqm pierqm środa, 14 czerwiec 2017 21:51

    "ggd" co ukradłeś, lub kogo okradłeś, złodzieju! Oddaj p*******y złodzieju co nie twoje

  • ggf ggf środa, 14 czerwiec 2017 00:06

    Tak to jest źe np. złodziej posądza innych o to samo

  • ak ak wtorek, 13 czerwiec 2017 15:20

    myk - "A to nie pańska radna?" - Napisz wprost o kogo chodzi i o co chodzi wówczas będę wiedział do czego mam się odnieść.

  • stądd stądd wtorek, 13 czerwiec 2017 13:53

    A co ty ak tak się dajesz podpuszczać? Przecież z ciebie jaja robią.

  • myk myk wtorek, 13 czerwiec 2017 11:34

    A to nie pańska radna?

  • ak ak wtorek, 13 czerwiec 2017 09:56

    muk - "Brawo ak. To duchownych też z panią K będziesz rozliczał?" - Z jaką Panią K? W którym miejscu napisałem, że zamierzam kogoś rozliczać? Czytaj ze zrozumieniem. Wyjaśnij lepiej swój poprzedni wpis.

  • myk myk wtorek, 13 czerwiec 2017 09:29

    Brawo ak. To duchownych też z panią K będziesz rozliczał?

  • ak ak wtorek, 13 czerwiec 2017 08:51

    myk - "ak startuj sobie na zdrowie nie poświęcaj się tak"- Dostrzegam pewność siebie. W ostatnich wyborach dopisanych do stałego rejestru wyborców było 138 osób. Rozumiem, że w tych wyborach dopisze się co najmniej 200 osób. Mając przewagę dwustu głosów nad konkurentami można być pewnym siebie. Tylko, że jest to manipulacja, do której nikt uczciwy by się nie posunął. Czy osobom, które brylują przed wyborami w kościele, godzi się postępować w ten sposób? W Polsce mamy dziwne zjawisko, im więcej ma na sumieniu polityk, tym bardziej pcha się do kościoła, szczególnie w czasie kampanii wyborczej. Nie rozumiem dlaczego duchowni pozwalają na to.
    myk- "dużo ci jeszcze tych podpisów brakuje?" - Podpisy zbieram sam a wyszło tak, że córka mi zachorowała i przez ostatni tydzień byłem z nią w szpitalu, więc nie miałem kiedy zbierać podpisów. Ale spokojnie, poradzę sobie. Podpisów trzeba 150 a w ostatnich wyborach otrzymałem 824 głosy. Więc problemu nie ma. Reszty Twojej wypowiedzi nie rozumiem, jest dla mnie enigmatyczna.

  • myk myk poniedziałek, 12 czerwiec 2017 23:25

    ak startuj sobie na zdrowie nie poświęcaj się tak, dużo ci jeszcze tych podpisów brakuje? Oddaj na brańską bo tam Antoś z Kryśką też zawodzą. A może wy tak razem? AA tylko udajecie? Udanego pożycia małżeńskiego ale uważaj bo skończy się jak z Kryśką.

  • ak ak poniedziałek, 12 czerwiec 2017 21:55

    "Wszyscy chcą pieniędzy, a tym co siedzą najbliżej kasy najwięcej trzeba.Więc przestańcie pisać bzdety bo wszyscy macie jeden cel-PIENIĄŻKI ." - Mylisz się. Dla dobra gminy i jej przyszłości, jestem gotów wycofać się, jeśli Pani Dorota również się wycofa.

  • Dzon Dzon poniedziałek, 12 czerwiec 2017 21:32

    Hanys weź się ogarnij ja kuźwa żyć wiecznie nie będę-jak nie wiesz co to przydupas to popatrz w lustro albo idź do urzędu

  • renia renia poniedziałek, 12 czerwiec 2017 21:20

    mnie artografy nie obchodza, tylko czy bedzie na co popatrzec , bo rok temu to bylo

  • emerytka emerytka poniedziałek, 12 czerwiec 2017 21:13

    Czytam i nie mogę się powstrzymać. Proszę pokarzcie chociaż jedną osobę, która naprawdę coś zrobiła dla gminy, tak bezinteresownie.Tyle lat a ja nie znam takiej osoby,a było trochę tych rządzących. A może ktoś z kandydatów coś zrobi dla gminy a nie dla poborów wójtowskich czyli tych 7-8 tysiączków a może i więcej. Myślę że też nie będzie chętne-j/ego. Słyszałam kiedyś ze pewien radny obiecał się zrzec diety... zaczęłam wierzyć w ludzi, ale się nie doczekałam.Wszyscy chcą pieniędzy, a tym co siedzą najbliżej kasy najwięcej trzeba.Więc przestańcie pisać bzdety bo wszyscy macie jeden cel-PIENIĄŻKI .

  • mądrzejszt mądrzejszt poniedziałek, 12 czerwiec 2017 21:00

    "renia" te(ż), scen(ą), "mój stary też nie może się doczekać" prawidłowy szyk zdania, tego powinien pilnować "głupoty piszecie" wykształciuch j****y się znalazł, ciekawe jak to skomentuje?

  • renia renia poniedziałek, 12 czerwiec 2017 20:40

    czy na niedzielnej disko tesz bedzie za sceno znowu cos dla doroslych , moj stary sienie moze doczekac...

  • dzon dzon poniedziałek, 12 czerwiec 2017 20:32

    ha ha a ja powtorze skomara starejak on jego pszyslowie - towaszystwo niewielikije alije czesne ksiadz, pop, 2 ku... i zgadnijta kto jeszczio

  • wiedza wiedza poniedziałek, 12 czerwiec 2017 20:16

    Znajomi mówili, że Krycha chodzi po Boćkach i namawia ludzi na głosowanie na...i tu uwaga... M. Ł. a nie A. K. Zorganizowana akcja? Zmiana frontu? Czy ten sam "sort"?

  • też wyborca też wyborca poniedziałek, 12 czerwiec 2017 11:40

    Podskakujecie, pieprzycie dyrdymały i co? Po 150 głosów nie da się zebrać, problemy?Trzeba mieć jakiś pomyślunek na wójtowanie, a żaden z panów go nie ma.Wczoraj pani D. was rozjechała. wszyscy widzieli ją obok arcybiskupa, prawie asystentka. Za tydzień znów was rozjedzie...i potem jeszcze raz.Panowie do roboty!! Nie widać was nie słychać a wybory za chwilę. Myślę że paszkwile nie będą wam darowane...bezrobotny nawet do sprzątania parku nie zostanie przyjęty.

  • Wyborca Wyborca niedziela, 11 czerwiec 2017 13:14

    Pani Doroto trzeba było przyjąć ofertę , nie było by kredytu i dom by stał , a i tematu by nie było .

  • Hamys Hamys niedziela, 11 czerwiec 2017 08:37

    A moźesz mnie w d..pocsłowć?

  • ak ak niedziela, 11 czerwiec 2017 07:43

    Wikipedia - Hanys – określenie rdzennego mieszkańca dawnej pruskiej części Górnego Śląska. Hanys to autochton, natomiast nie określa się tak osób spoza Czarnego Śląska, które na Śląsku mieszkają i przyjęły śląską kulturę.
    Słowo hanys pochodzi od niemieckiego imienia Hans jako odpowiednika polskiego imienia Jan. Słowo to miało sugerować niemieckie pochodzenie Ślązaków. W Niemczech natomiast powstał termin Wasserpolaken, określenie pejoratywne mieszkańców Górnego Śląska. W założeniu słowo hanys miało być obraźliwym określeniem, jednak zostało przyswojone przez mieszkańców Górnego Śląska[1].
    Pozdraiam.

  • ms ms sobota, 10 czerwiec 2017 21:47

    panie Kaziu ?????Chcesz pan Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek?A dużo pan do tej pory zwojował? Tak p.Krystyna i pan Waldek są potrzebni. Ludzie widzą na żywo jak idioci wyglądają. Pan chce do nich dorównać?

  • ak ak sobota, 10 czerwiec 2017 21:42

    Hans nie denerwuj się, złość piękności szkodzi.

  • kazik kazik sobota, 10 czerwiec 2017 21:22

    Rada Gminy jest odpowiednim momentem aby poruszać kwestię gospodarowania pieniędzmi w gminie. Również zadawanie pytań przez radnego i poddawanie krytyce zarządu gminy jest jedną z funkcji radnych, a wręcz nawet jego obowiązkiem jako wybrańca społeczeństwa. Ci, od strony starego wójta i p. Doroty oczywiście są niezadowoleni, że ten obowiązek spełnia p. Krystyna, którą jako jedną z niewielu interesuje co się dzieje w gminie. A każde jej pytanie jest traktowane jak atak na władzę..

  • rys rys sobota, 10 czerwiec 2017 20:27

    tak jestem za, żeby nowy wójt wymienił wszystkich pracowników co do jednego, a zwłaszcza w goku bo tam ilu ich pracuje to już wogole przesada

  • Hanys Hanys sobota, 10 czerwiec 2017 20:11

    A ja jestem właśnie za panią Dorotą. Wierzę , że nie odda gminy dziadom na zmarnowanie.Nie wiem co to znaczy "przydupas". czy każdy kto nie wierzy w te wasze pseudoopozycjo wyssane z palca wiadomości? Co wy macie ludziom do powiedzenie.Przecież zwykłych dokumentów nie umiecie odczytać poprawnie.I wy chcecie władzy? A kto ją wam da? Panie ak co pan zrobił prucz pie.dolenia głupot o innych ?. Nawet nicka nie potrafisz przeczytać. Jestem Hanys czyli Ślązak!!! Nie Hans jak pan piszesz czyli szwab. Te pięć liter nie umie pan przeczytać a wójtem chce być.I ci ostatnio tak mnożący się pana poplecznicy. Od wieków wiadomo że złodziej w innych chce widzieć złodzieja.

  • głupoty piszecie głupoty piszecie sobota, 10 czerwiec 2017 19:41

    Nie jestem zwolennikiem ani P. A.K ani P. M. Ł. a już na pewno P. D.K.P. czyli w tym wypadku przedłużenia ręki ex wójta, który gminę zadłużył, w ostatnich wyborach w miejscowości Boćki przegrał, w końcu się wyborcy obudzili i zobaczyli, a na odchodne dał podwyżki wszystkim pracownikom, w dodatku ustanowił dwa nowe referaty dla (chyba) szczególnie zasłużonych (ale zasłużonych w czym i za co), dlaczego na odchodne a nie powiedzmy...6 miesięcy wcześniej i skąd pochodzą te pieniądze? Może z nadwyżki wypracowanej przez przydupasów? Nie wiem, ale fajnie byłoby gdyby zostało to wyjaśnione. "jajami o mate" jesteś doskonałym przykładem biernego ale wiernego i nie za mądrego, piszesz głupoty, mało tego nie masz pojęcia o ortografii, wiesz, że "nie" z czasownikami pisze się oddzielnie, a "ktury" to przez "ó" tego uczyli w szkole podstawowej! Powinieneś też wiedzieć, że istnieje prawy przycisk myszy

  • Były Były sobota, 10 czerwiec 2017 18:23

    Rolnik by mieć lepsze plony stosuje płodozmian. Dlatego dla zdrowia, i jakiejś normalniści dobrze by było żeby wojtem został ktoś z innej bandy bo Ci to już robia co chca i gmine traktuja jak własne podwórko. Czas rozbic ta szajke. Nowy człowiek nowe pomysły i niwe standardy, tego gminie trzeba. A jak wygra Dorota to nic sie nie zmieni. Przydupasy beda dalej zadowoleni a gmina bedzie rzadził stary wójt tylko za pleców Doroty.

  • ak ak sobota, 10 czerwiec 2017 18:05

    Hans - "A co do pani Doroty. Z tego co wiem przychodzą do niej ludzie z różnymi sprawami, także tymi życiowymi. A ze umie słuchać stąd też i ogólna sympatia." - Hanys nie pisz kolejnych mitów i bajek. Robisz z Pani Doroty spowiednika, psychologa, psychiatrę i lek na wszystkie problemy mieszkańców. Zadałem kilka prostych pytań. Skoro ją chwalicie, to z odpowiedzią na moje pytania nie powinniście mieć problemu. Napisałbyś, że - Pani Dorota ma wyższe wykształcenie, ukończyła kilka kierunków studiów (jakie) i ma taki a taki tytuł naukowy. A ty Król jesteś zaledwie po maturze. - I to byłby konkret. Swoją ofertę przedstawię w stosownym czasie. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy Pni Dorota na czas kampanii wyborczej zamierza udać się na urlop? Jest osobą zatrudnioną przez Urząd Gminy. Zachodzi poważne podejrzenie, że wykorzystuje i będzie wykorzystywać swoje stanowisko do prowadzenia kampanii wyborczej. Co w mojej ocenie jest nadużyciem tj. nadużywaniem stanowiska służbowego dla osiągnięcia korzyści prywatnych. Co jest nieuczciwe i niemoralne a nawet karalne. Poza tym prowadzenie kampanii może powodować zaniedbanie obowiązków służbowych przez Panią Dorotę K.P. . Oczywiście to jest stara szkoła Derehajły. Czy Pani Dorota będzie postępować jak Pan Derehajło i nie pójdzie na urlop? Czy może postąpi honorowo, pójdzie na urlop i nie będzie wykorzystywać swego stanowiska do prowadzenia kampanii wyborczej?

  • Obiektywny Obiektywny sobota, 10 czerwiec 2017 15:10

    Kolonistów nie blabuźnij ! Nie wygodny temat ! Dorobkiewiczów nam nie potrzeba ! Mieliśmy już jednego , co wydoił Gminę , a teraz zostało zadłużenie i brak na inwestycje !

  • jajamj o mate jajamj o mate sobota, 10 czerwiec 2017 13:50

    panie obiektywny niebron pana A.K jego sytulacja niejest taka zla jezeli mial swoja firma. Widac ze nieumial zarzadzac i dlatego splajtowal ale unijna dodacje wziol na otwarcie firmy . I takim bedze wojtem ktury nie bedzie umial zarzadzac tylko wszystko bedzie likwidowal co istnieje w bockach .

  • kolonista kolonista sobota, 10 czerwiec 2017 12:28

    Qrwa obiektywny durniu...jak ktoś się buduje na terenie gminy to źle? Co ma oświadczenie majątkowe do kandydowania. Bezrobotny Adama ma lepszą sytuację majątkową? A co on wybudował? Dom dał tatuś albo br at. A gdzie jest jego oświadczenie majątkowe. Czegoś się padalcu uczepił?

  • Obiektywny Obiektywny sobota, 10 czerwiec 2017 11:30

    Kto po pieniądze idzie to zobaczcie oświadczenie majątkowe tej kandydatki !!!!!!! Adam na pewno ma korzystniejszą sytuację finansową !
    A czy można nie usuwać komentarzy niewygodnych dla byłej władzy panie administratorze ?

  • cccv cccv piątek, 09 czerwiec 2017 13:35

    Cóż za koincydencja.Spotykam znajomych u których był nasz kandydat na wójta. Widzę że trochę mu pod dekielkiem zaszumiało. Nie mówi co chce zrobić, czym się w gminie zająć . Z tego co zrozumiałem to najbardziej zajmują tajemnice alkowy, cudzej alkowy. Szanowny panie!! Nie tędy droga. Masz pan w domu fachowca od dekalogu, usiądźcie poczytajcie.Ale ten szariat to raczej w naszej gminie nie przejdzie.A w sumie skoro raczy pan zajmować się innymi to może trochę o sobie? Jaki aktualnie jest pana statut? W gazecie pisali że przedsiębiorca. No to w jakiej branży. Po prostu z czego pan żyje? Chyba nie z tych 500 dzieciulkom danych? Proszę w końcu się ujawnić, także z programem i współpracownikami. Nie wiem pański college na języku polskim robił analizę utworów literackich. Oj to taka zwykła deliberacja. Dlatego dedykuję panu ten z lekka trawestowany wiersz lokalnego poety, właśnie specjalisty od dekalogu.
    Zagadka
    Ani to trybun ludowy,
    Ani wzór uczciwości
    Nie przyjdzie mu wcale do głowy
    Dać /innym/ konfort miłości
    Wszak /nic nikomu / nie płaci
    Wieść o tym głosi powszechnie,
    Gdy sięga po wyższe rzeczy -
    Bądźcie przezorni - nie wierzcie !

  • vccv vccv czwartek, 08 czerwiec 2017 23:04

    RIO nie tak dawno było.To za mało ?

  • wsd wsd czwartek, 08 czerwiec 2017 22:37

    Każda zmiana władzy wymaga audytu zewnętrznego prowadzonego przez niezależnie firmy, chociażby przez takie firmy jak KPMG czy E&Y. Teraz pytanie do sztabów poszczególnych kandydatów, przewidujecie audyt zewnętrzny, dodam ze jest on bardzo drogi.

  • Hubert Hubert czwartek, 08 czerwiec 2017 22:18

    Renia do 19.06.
    Ale.musisz sie zgłosić.najpierw.do przedstawiciela danego komitetu wyborczego,bo to on potem.przedkłada.do komisji.gminnej

  • niemasensu niemasensu czwartek, 08 czerwiec 2017 22:17

    Wszyscy jesteście popieprzeni , którzy tu piszą (wiec i ja teraz też) musicie psioczyć jedni na drugich i przy okazji trzecich? Czy nie można porozumieć się (dogadać) usiąść w GOK-u i zrobić debatę z kandydatami na wójta?! Kto co ma zamiar zrobić a nie ile zarobić.

  • ryży ryży czwartek, 08 czerwiec 2017 22:02

    A pan Mruk to tak po cichu chce? Dziś emisariusza na Sielc wysłał.A jaki mądry ten emisariusz. Kobiety miotłami judasza pognały.Panie Mruk na wsiach nie masz pan czego szukać.

  • emerytka emerytka czwartek, 08 czerwiec 2017 20:46

    W starej szkole żeśmy się chowali u pań przez duuże , P ' Sokołowskiej, Chibowskiej, Borowskiej, ale myślę Nick, że to nie Twoje klimaty

  • renia renia czwartek, 08 czerwiec 2017 20:36

    ccy mozna jeszcze do komisji.czy kto wie

  • NADZIEJA NADZIEJA czwartek, 08 czerwiec 2017 20:32

    Słyszalam ze jak wygra pan MP lub DK sekretarzem bedzie pan Walentyno ponoc tez na razie tez nie pije

  • pszedszkolak pszedszkolak czwartek, 08 czerwiec 2017 20:22

    psrzeczkole to mamy nie w starej ale w nowej gminie dzieci siedza za biorkami. Moze jak AK bedzie wojtem to zaprowadzi troszke rygoru, bo jezdzi sie troszke po urzedach np w Bielsku i takich jaj nie widziałem...

  • dzon dzon czwartek, 08 czerwiec 2017 20:12

    Dlaczego wszyscy z gminy za pania D stoja, bo boja sie pana M
    - ale czego....sie boja
    powieccie , co takiego mosze zrobic
    bo mnie bockowiakowi kaszdy wojt to samo zrobi i da....

  • renia renia czwartek, 08 czerwiec 2017 20:05

    oj obrotna, obrotna nie jeden to potwierdzi...

  • Nick Nick czwartek, 08 czerwiec 2017 19:33

    Rany... gdzie żeście się chowali?? Takie błędy ortograficzne, że aż oczy krwawią. SZOK

  • Stefan Stefan czwartek, 08 czerwiec 2017 19:03

    Oczekujesz od A.K odpowiedzi, a morze niech reszta kandydatów zwlaszcza p. Dorota tez przedstawia co zrobia dla gminy?

  • jajamj o mate jajamj o mate czwartek, 08 czerwiec 2017 15:58

    Panie A.K prosimy o konkretna wypowiedz co pan chcesz zrobic dla gminy .A morze pan chcerz latwej kasy i dlatego pchasz sie na wojta .

  • nn nn czwartek, 08 czerwiec 2017 14:31

    Zmieniłeś nick i myślisz że jesteś zabawny?

  • Filo Filo czwartek, 08 czerwiec 2017 14:22

    Ciekawe z czego to ludzie spowiadali się dla Pani Doroty a ona taka życiowa ze wszystko wie i doradzi a pozniej cała gmina wie co się mówiło i w każdym pokoju śmiech na sali .To pogratulować takiego spowiednika.

  • Hanys Hanys czwartek, 08 czerwiec 2017 12:19

    Oj panie ak..ze swoimi pytaniami trochę przypominasz znane postacie z serialu. Ojca i syna, też tacy bzdurni. A co do pani Doroty. Z tego co wiem przychodzą do niej ludzie z różnymi sprawami, także tymi życiowymi. A ze umie słuchać stąd też i ogólna sympatia.Pokaż pan w końcu na co pana stać. Ale coś konkretnego. Bo na razie depczesz pan od drzwi do drzwi jak świadkowie i tak na prawdę nic konkretnego.A pani Dorotka? U nas na Śląsku jest takie powiedzenie: możesz mi nahujstać" To nic obraźliwego. Po naszemu znaczy to tyle że możesz mi naskoczyć.Panie ak!!!Możesz pan pani Dorotce nahujstać. A same wybory. Z tym co pan prezentuje to posłuchaj pan Billa Withersa i jego Aint No Sunshine myślę o polskiej wersji i pierwszych słowach.

  • Bonifacy Zieliński Bonifacy Zieliński czwartek, 08 czerwiec 2017 11:39

    A Pan, Panie Ak,kiedy obwieści co chce Pan zrobic dla gminy? Czy to prawda ze Pana sztandarowym pomyslem będzie rewitalizacja szkoły w andryjankach? A nie,chwila.. przecież to tylko półtora roku urzędowania a i rada opozycyjna więc wytłumaczenie będzie-"bo nie dali nic zrobić" to i żadnego działania nie będzie..

  • nn nn czwartek, 08 czerwiec 2017 09:34

    Ak jesteś naiwny. Nie masz nic do zaoferowania dla gminy. Zwykły pieniacz. Odpiepsz się od p. Dorotu do pięt jej nie dorastasz

  • ak ak czwartek, 08 czerwiec 2017 08:54

    Widzę, że mity tworzycie o Pani Dorocie. - "Faktycznie pani D. K.-P. jest osobą obrotną, jest wykształcona" - Co to znaczy "obrotną" proszę konkretnie, szczegółowo wyjaśnić? Jakie ma wykształcenie konkretnie?- " ma znajomości (co jak wiadome jest najważniejsze)" - Kogo zna konkretnie? Proszę wymienić nazwiska i proszę konkretnie i szczegółowo wyjaśnić, jakie korzyści z tych znajomości mieliśmy do tej pory i jakie mieć będziemy w przyszłości? -"Umiała niektóre projekty przepchnąć. Tego nie da się ukryć i tego jej nikt nie odbierze. " - Co to znaczy, że "umiała przepchnąć niektóre projekty"? Czy to znaczy, że było dużo projektów a tylko niektóre udało się jej przepchnąć? Czy są jakieś namacalne dowody na to, że gdyby nie Pani Dorota jakiś mityczny projekt by nie przeszedł? Nie żebym się czepiał. Po prostu chcę znać prawdę. Mity mnie nie interesują. Proszę o szczegółowe wyjaśnienia, bo może niepotrzebnie biorę udział w tych wyborach. Może powinienem się wycofać skoro Pani Dorota jest taką dobrą kandydatką? Proszę o konkretną, merytoryczną i jeśli można zwięzłą odpowiedź na moje pytania.

  • cccv cccv środa, 07 czerwiec 2017 23:20

    Zastanówmy się. Wygrywa p. Marek. Jak by nie było człowiek w wieku przedemerytalnym. Po to pewnie startuje by emerytura była wyższa, widocznie z firmą coś nie tak. Dlaczego? Skoro intensywnie pcha się do koryta ? Ale,ale. Radni zostają starzy, czyli dla p. Marka opozycyjni. Przez tę końcówkę kadencji nie zrobi nic bo mu nie dadzą ,zresztą za co? Kasa pusta.Znajomości zero,kontaktów zero ośrodek decyzyjny pod Łubinem Kościelnym nie pomoże, Pobory też będą te minimalne w widełkach dla wójta.Panie Marku po co to panu szaremu człowiekowi z powiatowego PiSu?Jeździmy po Dorocie? Po panu też można.

  • Filo Filo środa, 07 czerwiec 2017 21:28

    Nie przesadzajmy że Pani Dorota taka wszystko wiedzaca A przedszkole to ona za swoje zrobiła chyba nie to co tu dużo mówić zobaczmy jak się wykaże jak wygra wybory.

  • dzieciniec dzieciniec środa, 07 czerwiec 2017 21:27

    Skontrolował ktoś kiedyś pana od pieców w miejscowości Dziecinne?? Z tego co wiem on płaci bardzo małe podatki a ma taki duży zakład to widać jadąc od bielska w stronę bociek. Jak to jest, koledzy wójta uprzywilejowani!?

  • przeciwnik dody przeciwnik dody środa, 07 czerwiec 2017 20:58

    Nie! To nie pani Monika K. umiała zrobić konkretny projekt i załatwić dotacje co do niektórych projektów, nie można gloryfikować pani K. bo jest to niezasłużone uznanie, jednak ex wójt widział niestety to inaczej, niestety i dał na odchodne stołek. Faktycznie pani D. K.-P. jest osobą obrotną, jest wykształcona, ma znajomości (co jak wiadome jest najważniejsze) i umiała niektóre projekty przepchnąć. Tego nie da się ukryć i tego jej nikt nie odbierze. Ważniejsze jest to czy postawi na "nowych swoich" czy tych co do tej pory, po zgłoszeniu komitetów widać niestety co będzie czyli linia polityki ex wójta. I to jest PORAŻKA! Fajnie byłoby, gdyby otoczyła się nowymi, przekazałaby wyborcom, że jest "nowe rozdanie"! BIERNI ALE WIERNI nie uczestniczą w tym.

  • Obiektywny Obiektywny środa, 07 czerwiec 2017 20:29

    CCCV - wykształciuchu , a co ciebie tak zdenerwowało ?

  • cccv cccv środa, 07 czerwiec 2017 19:56

    Gówno a nie obiektywny.Gach jakis niedouczony.

  • Xyz Xyz środa, 07 czerwiec 2017 19:56

    Każdy pamięta jak p.Dorota była zaangażowana w utworzenie przedszkola

  • Obiektywny Obiektywny środa, 07 czerwiec 2017 19:34

    Dla swoich dzieci jeśli to jej zasługa ???

  • Do obiektywny Do obiektywny środa, 07 czerwiec 2017 19:17

    A dzięki komu powstało przedszkole i plac zabaw!? Bardzo szybko się zapomina..

  • Obiektywny Obiektywny środa, 07 czerwiec 2017 16:56

    Chwalicie p. Dorotę ? Ci co są stronniczy będą tak mówić , bądź są w układzie . P. Dorota przez te lata to tylko robi głupie miny ! Od projektów jest p. Monika K . Znajomości jeśli się ma to proszę pokazać z tego korzyści dla Gminy . Jeśli mówi się korzyściach to tylko prywatnych . P. Dorota myśli że na tym stanowisku osiągnie sukces finansowy dla siebie . A ma dożo zaległości finansowych . Niech idzie do tych przez których popadła w takie zadłużenie , a nie doić Gminę ! Jedynym kandydatem dla którego można powierzyć Gminę jest p. Marek Ł .

  • Sos? Nie lubię. Sos? Nie lubię. środa, 07 czerwiec 2017 13:30

    Latacie po Boćkach rozwalić układ krzyczycie.No dobra powiedzmy wygrywacie wybory i co? Zatrudniacie pociotków i znajomych królika? To przecież też układ. A tak już indywidualnie. Ktoś kto nie może utrzymać jednoosobowej firmy będzie zarządzał gminą.Przecież jesteśmy jak na tacy każdy o drugim wie wszystko.Po wyborach nie będziemy się do siebie odzywać? Pani Dorota /nie Doda/ ma wykształcenie, znajomości, wiedzę. Kto jej dorówna? Pan Marek z poza układu? Ma swój. Jak to było że w sąsiedniej gminie wszystkie pomiary geodezyjne robiła jedna firma. To nie był układ. I jeszcze usłyszane na targu. " Józuś na kogo głosujesz?No na Adama. Józuś a kto ci programy unijne i pracę załatwiał? Po chwili milczenia....No!

  • przeciwnik dody przeciwnik dody wtorek, 06 czerwiec 2017 23:48

    Jak pani D wygra wybory to nic sie nie zmieni, przecież ona z tego samego piachu co ex wójt, czyli ci sami będą w piecach palili, przetargi wygrywali i dalej tą sama nędzna świtą. BIERNI ALE WIERNI. To jest chyba ich motto, jak od wielu juz lat.

  • dfsdsd dfsdsd wtorek, 06 czerwiec 2017 16:01

    Mikro-popławski z bodaczek

  • Mikro Mikro wtorek, 06 czerwiec 2017 12:53

    Renia chyba jestem nie na czasie a kto to jest pan Podpaski ?

  • Obiektywny Obiektywny poniedziałek, 05 czerwiec 2017 22:32

    Dlaczego są kasowane komentarze niewygodne dla ludzi poprzedniej władzy ???

  • renia renia poniedziałek, 05 czerwiec 2017 20:43

    bardzo mi się podoba pan PODPASKI czy moge jusz dzis oddac sfuj glos dla jego

  • Zibi Zibi poniedziałek, 05 czerwiec 2017 20:36

    A może przyjrzyjmy się elektoracie pani przyszłej ....rzeczywiście sama śmietanka towarzyska może i kto się nabierze. Pani D nie ma sie kim afiszowac. Znamy tych ludzi za czasow jak byla w pieluszkach....

  • qper qper poniedziałek, 05 czerwiec 2017 06:55

    Panie Marku,panie Adamie!!!To wasz elektorat ?

  • pomocny pomocny niedziela, 04 czerwiec 2017 00:08

    prawnik, to ze nazwy różne i konta bakowe też to nie ma znaczenia,wpis do KRS, sam piszesz ze rożne instytucje wiec powinny miec różne numery w KRS, a to ze inne konta, to malo istotne, sprawdź KRS, faktycznie to ciekawe

  • prawnik prawnik sobota, 03 czerwiec 2017 15:54

    przy okazji dobrze byłoby sprawdzić przepływy finansowe zespołu
    Klekociaki i stowarzyszenia Klekociaki, bo to są dwie różne instytucje działające, mające dwa różne konta bankowe, lecz niestety osoby i przywódcy ci sami.

  • adios adios piątek, 02 czerwiec 2017 10:26

    Tu nie chodzi o kwestie samej kontroli bo nie ma nic do ukrycia i wszystko jest jak należy. A każda dotacja kontrolowana jest przed przedstawicieli gminy. Chodzi raczej o to kto chce to kontrolować. Pani która od początku rzucała kłody pod nogi młodym ludziom, nie pomogła w absolutnie niczym chwaląc się na boćkach ile zrobiła? Teraz ma coś sprawdzać? Już nie mówiąc że nie wstyd jej po tym co robiła pełniąc funkcję w kościele i jak to się skończyło. Trzeba nie mieć wstydu albo zwyczajnie być próżnym i źle wychowanym.

  • Paweł Paweł piątek, 02 czerwiec 2017 07:47

    Właśnie. Pani Krystyna czas zająć się seniorami z Róży Jesieni, Klekociakami, orkiestrą.Ile to kosztuje? A te dotacje na budynki sakralne. Ograniczyć.!!! Potem przyjdzie czas na kółka różańcowe, szkołę, przedszkole.Wyborcy na pewno to docenią.

  • Porost Porost piątek, 02 czerwiec 2017 07:30

    Skoro o młodzieży mowa to taka myśl mi przyszła do głowy. Minęły te czasy,gdzie coś się tym młodym ludziom chciało. Orkiestrę budował rocznik 88-90 mniej wiecej. Dziś to już dorośli ludzie,pracujacy,co nie zawsze mają czas,by się udzielić. Obecnie niewiele młodej krwi wpłynęło do niej. Był też czas,że dużo mlodych w tych przez Was znienawidzonych Klekociakach było,a dziś? Tylko stara ekipa. Do straży,żeby poćwiczyć i w zawodach wystąpić to też na palcach można wyliczyć. Dlaczego na 11.11 gdy jest turniej siatkówki przyjeżdżają obce drużyny,gdzie ta nasza młodzież? Im się po prostu NIE CHCE. Komputer,telefon,fejsbuki i inne instagramy tam dziś młodzież szuka rozrywki. Zapytajcie córkę,syna czy by wstąpiła do orkiestry,do drużyny pożarniczej. Jaka byłaby odpowiedź? "Eee ojciec,nie gadaj,nie chce mnie się"
    Oczywiście nie wszyscy,nie wszedzie,ale tak jest..

  • zaniepokojony zaniepokojony piątek, 02 czerwiec 2017 00:18

    Wszystko skończy się tak że gadanie hołoty która nigdy niczego nie zrobiła, nigdy niczego nie poświęciła dla swojej pasji zrujnuje to co młodzi ludzie z pasją stworzyli. I znowu wrócimy do czasów gdzie nasze dzieci nie będą miały gdzie zagrać w piłkę a pomiędzy zardzewiałymi bramkami ktoś zrobi sobie drogę w poprzek. Najwyraźniej taki mamy klimat ale czego tu wymagać od ludzi którzy nie umieją nic zrobić, niczego zorganizować, a ich główną pasją jest zaglądanie sąsiadowi w podwórko i portfel. Wystarczy mieć odrobinę taktu i porzucić swoje kompleksy

  • fere fere piątek, 02 czerwiec 2017 00:04

    Myślisz jak zmienisz nick to jesteś car? Pàjac.

  • kibic z kibic z czwartek, 01 czerwiec 2017 21:20

    Wyborco nie można oczerniać innych to też karalne. Z tego co wiem działalność gospodarczą ma wpisaną w KRS pewien zespół ludowy.Nie słuchaj tej czerwonej pani ona już tak ma wyborco.

  • wygrany wygrany czwartek, 01 czerwiec 2017 20:58

    kibic z, w przypadku naszego wygrania nie masz sie o co martwic, zdarzamy jedyni kontroli krzyżowej wystawianych faktur, czyli faktura z jednej strony vat z drugiej i to wyszczególniony, nie można oszukiwać państwa za to grożą duże kary

  • dzon dzon czwartek, 01 czerwiec 2017 20:57

    Czy można jeszcze się zapisać do Klakciakow niby posadka bedzie pefna bo slyszalem ze beda wolne stanowiska , a co ja tez umiem pic kafke , siedziec za biurkiem no i na necie sie znam....ale poszlem po bandzie co/

  • Wyborca Wyborca czwartek, 01 czerwiec 2017 20:47

    Wyścig rozpoczęty Tylko leciec do głosowania , stare wygi i tak policzą jak chca, Raz bylem to wiem jak to wyglada na zapleczu.Oj trzeba patrzeć na raczki liczących ich długopisy, które nie wiem do czego są potrzebne niektórym osobom przy rozkładaniu kart. Na szczęście mamy teraz takie urządzenia którym można nagrać każdego liczącegotak dyskretnie telefonem komórkowym....i potem to wykorzystać w każdej chwili. Technika czyni cuda , a na złodzieju czapka .....

  • kibic z kibic z czwartek, 01 czerwiec 2017 20:09

    KWW Bocian? Facet ma tupet. Razem ze swoją K srają na klub gdzie popadnie i taka nazwa.Zatrosk przyjdź w niedzielę na mecz, powiedz o co ci chodzi.

  • pedro pedro czwartek, 01 czerwiec 2017 20:06

    Z Jakubowskich chluba duma
    będzie wójtem, ktoś nie kuma?
    Z Bociek dwóch do żłobu bieży
    wybór?
    Żaden z nich nie leży
    takie drętwe to bez życia
    przyznać trzeba to bez bicia.

  • marcin marcin czwartek, 01 czerwiec 2017 20:05

    Popieram Dode z jej pełną świtą !!!!!!!!!!!

  • zatrosk zatrosk czwartek, 01 czerwiec 2017 19:48

    "sada" ma racje, popieram Marka Mruka, Król się nie nadaje przez K i K a Doda bylaby dobra gdyby wyjasnila do konca sprawy z kubem i prezesem BB bo to mocny smórd jest i odcieła sie od przdupasów którzy wszystko wygrywaja, i maja przywileje. POPIERAM P. MARKA

  • sada@be.pl sada@be.pl czwartek, 01 czerwiec 2017 19:10

    Doda ex wojta i przydupasy czyli jak bylo tak bedzie, Marek mruk, ktory nawet dzien dobry nie umie odpowiedziec i Krol ze swita Krycha i Kojajakiem...wasztm zdaniem kto wygra? zrobmy sade przedwyborcza, podoba sie?

  • stąd stąd czwartek, 01 czerwiec 2017 18:27

    Czyli: Doda, Marek, Król no i ta nieznana pani. Dobrze wnioskuję po tych komitetach?

Napisz komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Serwis Wirtualne Boćki nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. W przypadku chęci zgłoszenia naruszenia, wyślij taką informację na adres: kontakt@bocki.org

Top