WOLNA BOĆKOWIANKA

Problemy, skargi, zażalenia i radości mieszkańców gminy Boćki wyrażone w komentarzach. Tak jak w wolnej amerykance - wszystkie chwyty są dozwolone (z wyjątkiem uderzeń i chwytów zagrażających życiu).

Napisz komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Serwis Wirtualne Boćki nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. W przypadku chęci zgłoszenia naruszenia, wyślij taką informację na adres: kontakt@bocki.org

Komentarze

  • fr fr wtorek, 26 wrzesień 2017 20:47

    Fajnie jest. Nie wezmą tych pieniędzy B oćki to wezmie kto inny.

  • Was Was wtorek, 26 wrzesień 2017 12:43

    Jakoś, brak komentarzy, na, tak, jawne, dranstwo

  • aciusiek aciusiek sobota, 23 wrzesień 2017 23:30

    Weteran wejdź na stronę ugie i popatrz. Poz. 7 i 8 remonty w Dubnie i Starowsi za 2 150 000,00 czy trochę dalej remont w Nurcu i Sielcu za 1 000 000,00. Jest wiele innych kwiatków.Ale dla Mołoczek i Śnieżek już dużo mniej. Taakie pieniądze!!!Z drugiej strony...dla gminy to by było dobrze.Ale pytanie kto w Boćkach w UG ma taką wyobraźnię i takie rozeznanie w kosztach remontów. Podziwiać.

  • Weteran Weteran sobota, 23 wrzesień 2017 11:53

    Świetlicy gdzie i za ile? A z jakiego źródła masz takie informacje?

  • cojak_was@interia.pl cojak_was@interia.pl piątek, 22 wrzesień 2017 15:10

    A co powiecie na remont świetlicy w Dublin za milion dwieście tysiecy

  • Kostek Kostek piątek, 22 wrzesień 2017 14:57

    M ja się nie znam na szacowaniu kosztów projektów, jak to się robi i na czym polega,dlatego nie wypowiadam się w tej kwestii.

  • M M piątek, 22 wrzesień 2017 09:41

    Oj Kostek od razu strzelasz w komentarze, które nie zachwalają obecnego stanu rzeczy. Projekt Programu nie zawiera danych, które umożliwiają jednoznaczne stwierdzenie, że podane kwoty są realne, a nie nadmuchane. Wyraziłem jedynie swoją opinię - wartości Projektów po 1 mln zł, gdzie korzystać z jego efektów ma 100 osób? Wygląda to niedorzecznie.

  • rpnet rpnet czwartek, 21 wrzesień 2017 22:07

    Jechałem na wybory 1500 . Myślałem o zmianach realnych zmianach w gminie. Zawiodłem się.

  • Kostek Kostek czwartek, 21 wrzesień 2017 17:34

    Rpnet
    To prawda, zespół, gospodarstwo agroturystyczne, ale także jednostki osp,koło gospodyń wiejskich, starosielskie stowarzyszenie itd.
    A mi chodziło,że jeśli masz uwagi to realizatorzy je przyjmują z podaniem nazwiska. Tu piszesz,że ci coś tam przeszkadza,więc dlaczego tego nie zgłosić.

  • rpnet rpnet czwartek, 21 wrzesień 2017 17:20

    Dobrze obstawiasz. Twoich danych osobowych jakoś też nie widać.To jest normalne, że wielkie pieniądze bo przecież mowa o milionach będzie zagospodarowywać stowarzyszenie śpiewaków ludowych i gospodarstwo agroturystyczne? A może Kostusiu nie umiemy czytać ze zrozumieniem?

  • Kostek Kostek czwartek, 21 wrzesień 2017 16:49

    M i rpnert mozna zglaszac uwagi. Jest formularz. Ale obstawiam ze tego nie zrobicie bo trzeba padac dane osobowe

  • M M czwartek, 21 wrzesień 2017 16:33

    Ktoś chyba bardzo mocno przeszacował wartości tych projektów. Dziwnie wyglądają one na tle wskaźników. Często na 1 osobę korzystającą z efektów projektu przypada 10 000 zł nakładów inwestycyjnych.

  • rpnert rpnert czwartek, 21 wrzesień 2017 14:46

    strona gminy

  • Vv Vv czwartek, 21 wrzesień 2017 09:38

    Gdzie to czytać?

  • rpnert rpnert środa, 20 wrzesień 2017 22:54

    Poczytajcie o rewotalizacji. Projekt 23 i 24 za 2450 000zł? Stare nie istępuje?

  • czas czas środa, 20 wrzesień 2017 22:25

    Wy tak na powaźnie?

  • mieszkaniec mieszkaniec poniedziałek, 18 wrzesień 2017 10:08

    Super pomysł! Nie każdemu chce się iść na sesję, nie mówiąc już o przedarciu się do schowanych w BIP-ie protokołów publikowanych z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Myślę, że dzięki temu więcej mieszkańców mogłoby większą orientację o sprawach dziejących się w naszej gminie.

  • Pufcia Pufcia poniedziałek, 18 wrzesień 2017 09:08

    Co byście powiedzieli,gdyby sesje rady gminy były rejesteowane na video,a potem udostępniane w sieci, np. na yt?

  • stąd stąd piątek, 15 wrzesień 2017 15:27

    I mówią, że ciężko się wybić ze wsi ;)

  • Patrycha Patrycha czwartek, 14 wrzesień 2017 22:51

    Pamiętacie księdza Tomka? Uczył u nas w gimnazjum religii. Zrobił się sławny no i teraz takie rzeczy o nim wypisują, że niby jest kłusownikiem. Zawistni zawsze się znajdą:
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kapelan-lasow-panstwowych-strzelal-do-zagrozonych-zwierzat/7td5vkr

  • Dario Dario wtorek, 05 wrzesień 2017 22:04

    Złowrogi ten ostatni wpis. I dziwny.Łagry w Belgii? Sami tam się pchamy i jeszcze pieniądze za pracę płacimy. Potem wracamy na tydzień do Bociek i zgrywamy się na bogaczy. Być może i w mojej rodzinie to przerabiano?Tiry? Ponoć 6-8 tysiaków to norma. Tak więc nie za bardzo rozumiem. Ale jeżeli da się wycisnąć jakieś pieniądze na zmianę boćkowskiej rzeczywistości to popierać chyba trzeba niezależnie od tego kto jest wójtem.

  • x1y2 x1y2 poniedziałek, 04 wrzesień 2017 10:02

    a co więcej możemy dla was zrobić? W łagrach w Belgii i na tirach trzeba na wasze abonamenty robić. Tylko nas okradacie i ciągacie po sądach. Wezcie sie do roboty.

  • Dario Dario sobota, 02 wrzesień 2017 21:42

    To raczej chodzi o coś więcej. O to by nam wszystkim się chciało zrobić coś dla wszystkich.Pani Krystynie i panu Waldkowi też, razem ze wszystkimi. I panu Markowi i innym.

  • xxz xxz sobota, 02 wrzesień 2017 19:55

    Czyli co? Kwiatki posadzą? Trawę skoszą?

  • Filo Filo sobota, 02 wrzesień 2017 12:16

    Rewitalizacja bociek przecież ma być.

  • xxz xxz piątek, 01 wrzesień 2017 21:44

    A co to tak po Boćkach dziś tak łazili?

  • wromar wromar piątek, 25 sierpień 2017 08:06

    Dlaczego miałbym być w Bośni?
    Każdy ma prawo do urlopu, dotyczy to i wójta i pracowników.
    Smuci mnie ta mowa nienawiści tutaj!!!
    Coś ktoś sobie wymyśli i puszcza jako prawdę.
    Nie rozumiem!!! Nie umiem mierzyć ludzi miarą nienawiści, agresji!

  • Bolek i Lolek Bolek i Lolek piątek, 25 sierpień 2017 06:27

    Jeżeli jest prawdą że pani wójt wyjechała do Bośni z zespołem to można śmiało powiedzieć , że startuje się na wójta źeby później zamiast pracować na miejscu i wywiązywać się ze swoich obietnic min. imprezuje się na zagranicznych wojażach i to pewnie jeszcze w ramach godzin pracy a nie urlopu. Nie tak miało być Pani Dorotko.

  • Romek Romek czwartek, 24 sierpień 2017 21:01

    wromar jest w Bośni?

  • x1y2 x1y2 czwartek, 24 sierpień 2017 20:01

    "wromar" sam tu o psach wypisujesz. Nie udawaj, że nie rozumiesz.

  • Bil Bil czwartek, 24 sierpień 2017 08:20

    Nasza Pani wójt pojechała z klekotami bockowskimi do Bośni

  • Filo Filo czwartek, 24 sierpień 2017 08:15

    Sobi sory mimo złej pogody ludzie się bawili i było super .

  • Romek Romek czwartek, 24 sierpień 2017 01:49

    A gdzie jest pani wójt? Poniedziałek nieobecna, wtorek 12,00 już nie ma, środa nie ma. Na pytanie gdzie jest nikt nie odpowiedział.

  • sobi sobi środa, 23 sierpień 2017 11:02

    a ta cała gala to miało byc tam tłumnie tak radio waliło zapraszajut i co gowonoo

  • wromar wromar środa, 23 sierpień 2017 07:32

    x1y2: mieszkańcy mają swoich przedstawicieli w postaci radnych, wybranych przez tych mieszkańców.
    Nie wiem w czym problem z tymi nadzorcami, oprawcami? Kto to taki i co robi- naprawdę nie mam pojęcia kto tak się znęca nad mieszkańcami? Po prostu nie wiem,nie udaję.

  • x1y2 x1y2 wtorek, 22 sierpień 2017 22:19

    Nie udawajmy, że nie ma tu problemu. Niektórzy poczuli się naszymi nadzorcami - komisarzami; myślą że przyjeżdzają pilnować tu porządku a w rzeczywistości są naszymi oprawcami. Nie rozumiem za co tacy ludzie chcą od nas więcej i więcej. Nie jesteśmy psami. Warto, żeby mieszkańcy też mieli swoich przedstawicieli w gminie, a nie tylko bielszczaki.

  • wromar wromar wtorek, 22 sierpień 2017 18:11

    Per! Nie wiem kim jest Caryca i jej otoczenie, jakie ma poglądy. Ja wypowiadam się w imieniu samego siebie.
    A to przysłowie nasunęło mi się kiedy czytam komentarze tutaj, w sumie może od kilkorga ludzi. Mowa nienawiści i agresji (przydupasy, urzędasy itp.), wysyłanie do psychiatry, to dla mnie szczekanie psów, a wielbłądy pracują dalej, realizują projekty i imprezy jak ta ostatnio w niedzielę.
    Tu komentator Opozycja nazwał siebie psami. Nie ja.
    Niezależnie od poglądów, wyznania, wyborów nie warto szczekać, warto rozmawiać!

  • per per wtorek, 22 sierpień 2017 10:50

    Wromar to ciekawe. Caryca i jej otoczenie ma 1075 wyborców i ich rodziny za szczekające psy?

  • Papusza Papusza poniedziałek, 21 sierpień 2017 20:45

    O właśnie,karać i usuwać ze stanowisk.

  • wromar wromar poniedziałek, 21 sierpień 2017 20:12

    Złodziei to się karze, a nie obgaduje, czy sie obszczekuje, bo to nieskuteczne. A urzędników warto złapać na procederze łażenia i też ukarać, bo gadanie nie ma sensu. A może oni teraz na urlopach, bo to wakacje jeszcze trwają, nie wiem? Na pewno warto sprawdzić.

  • opozycja opozycja poniedziałek, 21 sierpień 2017 13:36

    Wromar jak złodzieje kradną to psy szczekają

  • wromar wromar sobota, 19 sierpień 2017 19:42

    Jest takie przysłowie: Psy szczekają a karawana idzie dalej. I takie wyjaśnienie Prof. Katarzyny Kłosińskiej:
    Przysłowie to wywodzi się z języka arabskiego. Obrazuje sytuację, w której psy z całej siły obszczekiwały przechodzącą karawanę, lecz tworzące ją wielbłądy nic sobie z tego nie robiły, jakby lekceważąc zaniepokojenie czy „protesty” psów, i spokojnie szły dalej.

  • stąd stąd sobota, 19 sierpień 2017 08:21

    "Tyle musiało się zmienić, żeby nie zmieniło się nic"

  • Kola Kola sobota, 19 sierpień 2017 07:53

    Widzi ktoś jakieś zmiany ? A moźe jakieś symptomy zmian? Stasiulek jest w urzędzie regularnie. Urzędasy jak łazili po Boćkach tak i łaźą. Pan Marek był by lepszy?

  • www www niedziela, 13 sierpień 2017 21:01

    Tak w piekarni wspominaliśmy. Kiedyś w GOKu dyskoteka w wakacje co drugi dzień. Latem kino na powietrzu. Dziś GOK zamknięty po 16tej.

  • fanatyk fanatyk piątek, 11 sierpień 2017 18:25

    No to zmiana zasadnicza.Poprzednik wolał taki nastojaszczy folk umpa umpa "pod Boćkami w Olszewieeee". Teraz po raz kolejny disco pole. Rozwijamy się.

  • xyz1 xyz1 czwartek, 10 sierpień 2017 22:06

    Dzięki bardzo.

  • nick nick czwartek, 10 sierpień 2017 20:39

    20ego

  • xyz1 xyz1 czwartek, 10 sierpień 2017 15:27

    Witam! Kiedy w Boćkach będzie Disco Polo? W sobotę czy w Święta?
    Pozdrawiam

  • hjy hjy piątek, 16 czerwiec 2017 13:49

    UWAGA !!
    Nowy harmonogram odbioru odpadów

    http://www.gminabocki.pl/container/pdf/harmonigram.PDF

  • Stółbeznóg Stółbeznóg czwartek, 01 czerwiec 2017 08:53

    Co wybory ten sam lament ze te same twarze w komisjach... kto komu broni zasiasc w komisji? Zglasza sie jedna z drugim do przedstawiciela danego komitetu wyborczego i on wpisuje was jako kandydata na członka komisji. Jeśli jest w grom chetnych to jest losowanie na ktorym ow przedstawiciel może być wiec o jakichs machlojkach nie można mówić.
    I nie gadajcie ze jedna komisja to jedna opcja polityczna. Od prawa do lewa siedzą

  • Dario Dario czwartek, 01 czerwiec 2017 08:53

    Doda wygra mociumpanie
    myślę próźne twe szczekanie
    odpaliłem firefoksa
    czytam patrzę łeb mi pęka
    przed nieukiem lud nie klęka
    słomaw butach stal i wióry
    więc królestwo bez kultury
    Marek? Aleź to rzecz pańska
    zawsze bliźej mu do Brańska

  • wieszcz wieszcz czwartek, 01 czerwiec 2017 00:06

    Oda do Gospodarza odc 1

    Zabłąkane jak barany,
    czują się boćkowskie Pany
    Wieść tragiczną nam przywiało,
    przydupasów załamało.
    Choć błysnęło w górze słońce,
    zielenieje źdźbło na łące
    to klekoczą dziś bociany:
    „odszedł Stasio nasz kochany”
    wszystko w net się odwróciło,
    niebo szybko zachmurzyło
    wicher duje niesłychanie,
    deszcz zalewa nam ubranie
    Nurzec płynie nie wte strone,
    płoszą się baciuszki konie
    wóda w getcie nie smakuje
    Staś walizki swe pakuje
    zamiast u nas gospodarzyć...
    to nie mogło się wydarzyć.
    Musim szybko wyjścia szukać,
    jeszcze wygra król... odpukać!
    Wsadzim swego poplecznika,
    byle by nie bezbożnika
    bez poparcia duchowieństwa
    nie zapewnim bezpieczeństwa.
    naszym interesom czarnym
    żeby los nasz nie był marny
    w gminie wszyscy żyją w męce
    trzęsą im się strasznie ręce
    co z robotą mego syna?
    Córki? Zięcia? I Kuzyna?
    Jak zachęcić by głosować?
    Spirtu nie możem żałować
    Od pomysłów łeb już pęka
    może zaprosimy Zenka?
    Tylko nie zapraszać dody,
    jedną mamy dość już szkody.

  • niezadowolo niezadowolo środa, 31 maj 2017 23:09

    AK ma racje, trzeba z czegos zyc, lepiej tak niz isc i krasc...ale zawsze tez mozna isc na etat za netto 1200 i sprobowac utrzymac rodzine. Powodzenia zycze. Co do wyborow to jezeli w komisjach beda siedzialy te same "mordy" co zawsze (od tylu lat) to jest smiechu warte!! Jakim cudem zawsze ci sami tylko w innych miejscowosciach? Nie wiem czy Pani D startuje czy nie jezeli tak to powinna oddciac sie od wczesniejszej elity jak chodzby od pierwszego przydupasa ex wojta ktory wszedzie pali wszystkie przetargi wygrywa i jego ziemie uprawia i zapewne w komisji tez wiedzial bedzie, on albo jego zona.

  • kaz kaz środa, 31 maj 2017 22:17

    Chcesz wzajemności? Okazałeś się facetem rozwalającym jedność opozycji. Dobrze ci z tym?

  • renia renia środa, 31 maj 2017 21:21

    Gdzie ta choinka jak fajna impreza to ja nic nie wiem a może jutro jakiś Dzień Dziecka na wesoło :-I

  • WYBORCA WYBORCA środa, 31 maj 2017 21:18

    To juz wiadomo ilu mamy tych kandydatów na stołeczek ????Wie ktos juz na pewno??

  • dzon dzon środa, 31 maj 2017 21:06

    Ocho co do ulicy gnojnej-????- to ja juz się nie mogę połapać ktorato? bo kupy gnoju jak silosy leżą prawie z karzdej strony bociek na karzdym wylocie ,wali na calą wiochę. ale nowy wojt zrobi z tym porzadek ,bo kiedys Stach obiecał z bocków zrobic miasto a zrobił wioche zasrano po jetki w stdole.... czy moze ktos ma iine zdanie????

  • ak ak środa, 31 maj 2017 16:44

    Tyle kłamstw i bzdur piszecie, czy wy naprawdę inaczej nie umiecie rozmawiać, tylko ludzi błotem obrzucać? No tak, jak się jest anonimowym to wszystko można. Dziwicie się ludziom, że coś tam na lewo robią, dach, remont domu czy ogrodzenie, albo rolnik jeden drugiemu zborze czy kukurydzę wykosi. Co się ludziom dziwić, każdy orze jak może, żeby związać jakoś koniec z końcem. Jeden na czarno zatrudni w stolarni, da komuś prace, ale ZUS jest tak wysoki, że nie stać pracodawcy na legalne zatrudnienie, a drugi coś tam pospawa. Świętych nie ma, a żyć jakoś trzeba. Czepiając się takich drobiazgów, to połowę ludzi z naszej gminy trzeba by zamknąć w wiezieniu. To, że ludzie coś tam sobie dorobią, to normalne, ale kiedy tych zwykłych ludzi co muszą kombinować żeby mieć na chleb, władza, która pierdzi w stołek okrada, a dostaje ładnych parę tysięcy złotych miesięcznie wynagrodzenia, to, to już jest bezczelne chamstwo. I na to nie może być zgody. I to trzeba tępić. Myślę, że pracodawca wolałby zatrudnić pracownika legalnie i ci co robią fuchy też chcieliby legalnie, ale jeśli zarobi się miesięcznie 500zł, a ZUSu trzeba zapłacić 1200zł, to co się dziwić ludziom, że robią na lewo. Co do choinki, picia alkoholu na choince i moich rzekomych deklaracji odnośnie polityki. Nie byłem na żadnej choince, nie piłem alkoholu na żadnej choince, ani na żadnej innej imprezie. I nie składałem żadnych deklaracji co do polityki. Dorotka ogarnij swoich ludzi, by nie pisali bzdur. Generalnie stosuję wobec wszystkich zasadę wzajemności z odrobiną wyrozumiałości. Wyrozumiałość już się wyczerpuje. Teraz będzie wzajemność.

  • Warto rozmawiać II Warto rozmawiać II środa, 31 maj 2017 14:38

    Pani Doroto najbardziej rozpoznawalna jako kandydat. Wieś wsią tam pani znajdzie poparcie. Ale Boćki. Ma pani jakiś pomysł na nie? Czas chyba zrobić porządek z pseudoparkami, przecież teraz to jest dziadostwo. A ten burdel co środa w centrum miejscowości? Ma pani jakiś pomysł. A ulica przy przystanku, przecież jej stan o pomstę do nieba woła. A czy będzie pani samodzielną czy tylko wykonawczynią poprzednika? A co z młodzieżą?Ma pani na nią jakiś pomysł?Przecież ona nie ma gdzie się podziać wieczorem.Pytań jest więcej i zostaną one pani zadane w swoim czasie. proszę się rozglądać po Boćkach.

  • Warto rozmawiać. Warto rozmawiać. środa, 31 maj 2017 11:58

    Adaś ty skubańcu. A mówiłeś, że już nie będziesz się pchał? Pamiętasz choinkę? No tak możesz nie pamiętać co mówiłeś. Nawaliłeś się dokładnie, alkohol w nadmiarze był w każdej twojej komórce. Do samochodu cię wkładali jak worek kartofli. Ale do rzeczy obiecałeś nam współbiesiadnikom że będziesz od polityki, wyborów trzymał się z daleka. Widać coś się zmieniło, bo znowu niewiasty molestujesz obietnicami świetlanej przyszłości dla naszej szkoły. No dobrze fajnie by było jak byś te obietnice spełnił. No ale tak się zastanawiam. A jak źli ludzie nie poznają się na twojej doskonałej kandydaturze, nie docenią twoich chęci zmiany ich życia na lepsze? Wybiorą kogo innego? A jak ten inny wybrany weźmie się za te niewiasty?

  • Maniek Maniek wtorek, 30 maj 2017 18:40

    Ale jaja

  • Maniek Maniek wtorek, 30 maj 2017 18:28

    na ulicy gnojnej ktoś rozrzutnik zagnojony zostawił mieszkańcom pod nos

  • 3x1y 3x1y wtorek, 30 maj 2017 09:46

    A nie za flaszkę dobrej wódki ten płot stawiał?

  • x1y2 x1y2 poniedziałek, 29 maj 2017 21:17

    pojechał chłop do Brańska płot postawić, żeby móc abonamenty za wodę poopłacać; po rękach trzeba całować.

  • Xrt Xrt poniedziałek, 29 maj 2017 21:09

    ...

  • pytajacy pytajacy poniedziałek, 29 maj 2017 20:58

    "ktos" faktycznie jednym mozna wiecej a drugim mozna mniej, fakt jest taki ze jezeli jestes blizej koryta to mozna wiecej i wiecej wiec wojt moze wiecej. prawda tez jest ze psioczyc nalezy zaczac od siebie i na siebie a nie od innych i na innych. wskutek "demokratycznych", "rownych" i "tajnych" wyborow zostala wyloniona taka a nie inna wladza wykonawcza i czy sie to komus podoba czy nie to ona sprawuje "rzady" przez okreslony czas.

  • ppp ppp poniedziałek, 29 maj 2017 19:49

    Dzon...nie startujo na wójta durniu

  • boćkowiak boćkowiak poniedziałek, 29 maj 2017 19:48

    Ja do Joli słyszałem ze bedzie pod koniec czerwca piknik rodzinny , wiec może spełni sie Twój sen.....wszyscy razem na jednej sali, piersze na mszy potem na boisku. Bedo usmieszki. usciski,obserwacje, darmowy bigos z kielbasą szkolnąa moze z wyborczą , ciasto co ucznie przyniosa, super folklor od 50 lat repertuar bez zmian i nasi kandydaci tuz przed wyborami.....moze zatancza .....obertasa.

  • dzon dzon poniedziałek, 29 maj 2017 19:30

    chyba pytasz o maciora-wicza ha ha ha

  • k.k k.k poniedziałek, 29 maj 2017 19:29

    A widział kto teraz naszego misiewicza czy zaginoł w sejmie

  • dzon dzon poniedziałek, 29 maj 2017 19:25

    mysle ze klepanie stanowisk niczym sie nie ruzni od innych bockoskich fachofcow tych co robio wykonczeniowke ,maluja,kryja dachy czy robio obrazki... tez na pewno maja dzialalnosci pozakladane skoro bioro kase za to

  • ktoś ktoś poniedziałek, 29 maj 2017 09:08

    Pytajacy!! Bo królom można więcej. Nawet ogrodzenie w Brańsku.A jak się ma za sobą boćkowską śmietankę towarzyską to kto nam podskoczy. Ludzie dwóch prędkości chcą rozliczać innych a nie widzą siebie.

  • pytajacy pytajacy niedziela, 28 maj 2017 22:58

    Panie ak prosze sie wytlumaczyc...skoro nie prowadzi Pan dzialanosci gospodarczej to dlaczego klepie pan stanowiska do obor i oglasza sie na olx?? Pan Stanislaw byl dobrym wojtem, oby wybory wygrala osoba z jego srodowiska.

  • ryba ryba niedziela, 28 maj 2017 22:10

    Ludzie!!!To normalne źe ktoś gdzieś wychodzi.Urząd to nie kryminał

  • dzon dzon niedziela, 28 maj 2017 17:57

    Renia zajc z tylu gminy to znajdziesz pol urzedu

  • renia renia niedziela, 28 maj 2017 17:56

    Moze w koncu skonczy sie latanie dla pracownikow po sklepach i rynku, w srode to prawie kazdy pokuj pusty rano.

  • dzon dzon niedziela, 28 maj 2017 17:50

    najlepszy 3 kandydat to gdzie go spotkac

  • Zadowolony Zadowolony niedziela, 28 maj 2017 17:46

    Mnie pasuje kazdy kandydat- z jednym mozna popalic z drugim popalic i popic a z trzecim popalic popic i cos jeszce na p.... bedzie ranczo kazdy z karzdym a co

  • dzon dzon niedziela, 28 maj 2017 17:34

    Przeciez to same PiSowce, tylko kazdy siedzi w innej d...

  • karol2 karol2 sobota, 06 maj 2017 19:41

    Witam. Chcialbym zaproponowac turniej otwarty tenisa stolowego w roznych kategoriach od dzieci do doroslych a nawet weteranow o puchar wojta gminy bocki? Dobry jest to pomysl?

  • kaska kaska piątek, 05 maj 2017 21:54

    Moim zdaniem, jako mieszkanki gminy Boćki bardzo dobrym kandydatem na wójta byłby Pan... D, działacz społeczny, altruista pełną "gębą", Prezes, umie coś czego inni nie potrafią, wejść tam gdzie inni nie potrafią, załatwić coś czego inni nie umieją, stworzyć coś czego od lat nie było!! Jestem z Panem panie D!!

  • piotr piotr środa, 03 maj 2017 17:34

    No pewnie!!Najlepszy kandydat po technikumie nie wiadomo gdzie ukonczonym albo po bockpwskich szkolach.

  • Zybi Zybi wtorek, 02 maj 2017 19:20

    Ma wykształceniE a to bardzo ciekawe,zaoczny magister historii i cos tam z socjologii podyplomowe to waszym zdaniem wykształcenie co.

  • patataj patataj sobota, 15 kwiecień 2017 21:08

    " teraz nastąpią czasy królestwa ........."/ O czym wieścisz? Klichun to zrobi?

  • Wernyzdrowa. Wernyzdrowa. sobota, 15 kwiecień 2017 08:10

    Teraz nastąpią czasy królestwa. Wioski odlaczymy od Bociek, damy gminom osciennym. podatki w bockach zostaną zniesione, przedsiębiorcy będą się bili aby ich firmy mogły w bockach miec swoje siedziby. A kanalizację będzie można podłączyć bez żadnych zezwoleń. Przy pomocy sterowanego władcy nasza kraina będzie mlekiem i miodem płynęła.

  • Zbynio Zbynio piątek, 14 kwiecień 2017 23:42

    ha,ha,ha .. wszystko zostaje w rodzinie

  • ak ak piątek, 14 kwiecień 2017 12:43

    Jeśli pojawi się oficjalny komunikat o odejściu Derehajły to będzie o czym dyskutować. Póki co informacja oficjalnie nie jest potwierdzona, więc nie ma o czym mówić. Odstawmy na chwilę politykę na bok.
    Życzę wszystkim zdrowych, wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych.

  • Mirosław Mirosław czwartek, 13 kwiecień 2017 16:46

    Jeżeli to prawda, co mówi Jeremiasz to biada gminie. Nie mówmy, że nic nie zostało zrobione, zapewne wiele projektów zostało rozpoczętych. Oby nowy wójt nie zaprzepaścił tego i był otwarty na wszelkie propozycje

  • ryb ryb czwartek, 13 kwiecień 2017 14:44

    AK Trzeba CI trochę szkoły i obycia z ludźmi a nie z krzykoczami. Krytykować każdy potrafi, ale coś robić to nie

  • Zbynio Zbynio czwartek, 13 kwiecień 2017 13:02

    Panie Adamie spokojnie. Pobrzeszą i przestaną.Tak na prawdę to czas to towarzystwo wzajemnej adoracji rozgonić. Stawiam na pana.

  • 66.022.43118 66.022.43118 czwartek, 13 kwiecień 2017 09:22

    Jeremiaszku Złotko, rada pozostaje ta sama :)

  • Jeremiasz Jeremiasz środa, 12 kwiecień 2017 21:34

    No to AK masz znów swoje 5 minut.Stachu idzie do wicepremiera na pełen etat, fotel za chwilę będzie pusty. Pewnie najpierw kurator czy jakiś tam inny zarządzający ale za miesiące 3 nowe wybory radnych i wójta.No ale królu złoty z Kryśką i Waldkiem to ty sukcesu nie osiągniesz. Zresztą ci mają swoje ambicje, no ale próbuj a nóż widelec się uda? Zaczynaj... jak najwięcej obiecuj, poprzednika zbytnio nie osądzaj bo ci co go lubią za tobą nie pójdą, a tych jak wiesz jest mnogo. Zdecydowanie podlizuj się tym w ...o wiem ..w czarnych sukienkach, oni mogą wiele... tu obietnice full wypas.Jak pewnie wiesz do tej pory o wyborach decydowała wieś, ale jak zmobilizujesz Boćki to wystarczy. No więc ....więcej aktywności.

  • ak ak środa, 12 kwiecień 2017 09:57

    Nadzia - Informacje na temat odejścia Derehajły do Warszawy słyszę co miesiąc od co najmniej roku. Faktem jest, że w ostatnich kilku dniach te informacje nasiliły się i mówiło mi o tym kilka osób. Ile jest w tym prawdy? Nie wiem. Na ostatniej sesji wójt nic nie mówił, że odchodzi. A jeśli odchodzi, to chyba wypadało poinformować obecnych na sesji radnych i sołtysów.

  • nadzia nadzia wtorek, 11 kwiecień 2017 20:50

    Nie rozumiecie ? Przecież to już kampania rozpoczęta. Nieważne jak ważne aby pisali. A to wszystko przez to, że podobno obok gabinetu pani premier został przygotowany gabinet dla doradcy. I to ma być ktoś z Bociek.

  • jolia jolia czwartek, 06 kwiecień 2017 16:50

    Jakaż to determinacja! Pójść na spotkanie z przebrzydłymi pisiorami i jeszcze głos zabrać. Ale jeśli się myśli o awansie na wójtowy stołek to niestety nie ma odwrotu. Kinga to się obrobi w swoim czasie bez mydła, cap i pozamiatane.A dziadzio mi dziś mówił o pewnym fakcie z historii parafii. Na procesję po Boćkach trzeba było występować o pozwolenie.Ale proboszcz miał to ...tyle. Już po fakcie egzekutywa boćkowska PZPR wystąpiła do kolegium o ukaranie wichrzyciela. Dostał określoną karę którą parafianie zobowiązali się zapłacić. Wychodziło gdzieś około 10 groszy na osobę, dlatego też sprawę szybko uciszono. A po której stronie się wtedy było?

  • swojak swojak czwartek, 06 kwiecień 2017 14:12

    Oj panie Adamie....ona jest niestała w uczuciach. Porzuciła Juliana, porzuciła Stanisława; z panem będzie tak samo. Niech się pan nie trzyma....jak ten kot co zdech z głodu przy jednej dziurce.

  • ak ak środa, 05 kwiecień 2017 13:57

    "Nic pani radna nie robi to jasne dla wszystkich tylko nie dla AK. A komputera to ona nie umi włączyć ?W gminie szkolenia były uczyli wszystkich zainteresowanych." - Nie bardzo wiem o co ci chodzi. Pewnie były szkolenia z obsługi komputera, a informacja o szkoleniu pewnie była w internecie he he. Do kogo informacja dotarła "pocztą pantoflową" to był na szkoleniu. Przecież jak ktoś nie umie posługiwać się komputerem to informacji o szkoleniu w komputerze nie zobaczy.

  • kola kola środa, 05 kwiecień 2017 09:47

    Nic pani radna nie robi to jasne dla wszystkich tylko nie dla AK. A komputera to ona nie umi włączyć ?W gminie szkolenia były uczyli wszystkich zainteresowanych.

  • ak ak środa, 05 kwiecień 2017 08:33

    "Oj AK. Biedna ta twoja radna opozycyjna. Toż ona prawie jak Kidawa w sejmie taka wielce opozycyjna. Skoro jej nie słuchają to jakim cudem chodnik ułożyła? czyli to nie ona a wójt i inni radni?"- Żeby powstał chodnik na Załońskiej od strony piekarni, radna chodziła i zbierała podpisy. Zawsze po deszczu stoją tam na ulicy kałuże, jeżdżą samochody do Dubna, Nurca, Szeszył, Mołoczek, Śnieżek. Jeżdżą traktory i ogólnie ruch jest dosyć duży. Chodzenie ulicą jest niebezpieczne. Sporo mieszkańców chodzi tamtędy do piekarni po pieczywo i na mecze piłkarskie. Czasami rodzice z dziećmi, czasami z dziećmi w wózkach. Chodzenie po kostki w wodzie i błocie do przyjemnych nie należy. Z jednej i z drugiej strony ulicy były wertepy a nawet drzewa. Przejść z wózkiem to był naprawdę problem. Zbiórka podpisów opłaciła się. Powstał chodnik i wszyscy mogą z niego korzystać. Moim zdaniem chodnik powinien być również z drugiej strony i łączyć się z chodnikiem z ulicy Dubieńskiej. Jak jest ciepło to dużo ludzi spaceruje sobie Załońską i Dubieńską. A chodnik na Strażackiej ułożono z pieniędzy sołeckich i wójt ani radni nie mieli na szczęście wpływu, na co zostaną przeznaczone pieniądze. Gdyby nie te pieniądze, to do dziś chodnika by nie było. A przecież wójt i jego radni mieli na to 18 lat i jest to w zasadzie centrum Bociek. Powinna to sfinansować gmina a pieniądze sołeckie można było przeznaczyć na podjazdy na Wschodniej. Takie jest moje zdanie. Skoro jest potrzeba ułożenia podjazdów, trzeba było pójść na spotkanie, na którym decydowano co zrobić z pieniędzmi sołeckimi. Byłeś/aś na spotkaniu? Podjazdy są potrzebne a moim zdaniem chodnik również by się przydał. Sprawę przekażę Pani Krystynie. Odnośnie latarni, to nie wiem od kiedy można zgłaszać. Pani Krystyna załatwiła to kilka lat temu. Odnośnie wynagrodzenia radnych. Nie pamiętam jakiej wysokości jest dieta radnych, jeśli uważasz, że dieta radnych jest zbyt wysoka, przyjdź na sesję złóż wniosek o obniżenie diet. Co masz na myśli mówiąc, że radna jest zawsze na NIE? Moim zdaniem to bardzo dobrze, że powiedziała NIE likwidacji szkoły w Andryjankach. A co do ograniczenia prędkości. Proszę pójść na następną sesje i zapytać. Może znajdzie się kompetentna osoba, która odpowie na to pytanie.

  • wsiowy wsiowy wtorek, 04 kwiecień 2017 21:28

    Oj AK. Biedna ta twoja radna opozycyjna. Toż ona prawie jak Kidawa w sejmie taka wielce opozycyjna. Skoro jej nie słuchają to jakim cudem chodnik ułożyła? czyli to nie ona a wójt i inni radni? Bo ta to opozycyjna i mówi na wszystko nie.A dla kogo ten chodnik? Dla 4 osób mieszkających w tych 2 domach? A w podzięce synek w Boćkach łapie wszystko co się rusza. Panie AK przy ulicy Wschodniej w 4 domach mieszka 20 osób. Z tego zmarnowanego chodnika można było ludziom podjazdy porobić by mieli tak jak reszta mieszkańców Bociek.A z oświetleniem ulicznym toż było ogłoszenie do kogo w gminie się zgłaszać. Taka radna teraz opozycyjna wcześniej przez wiele kadencji wójtowa bierze za bycie radną konkretne pieniądze. Myślę ze to gdzieś ok. 10 tysiaków za kadencję. To chyba jej już czwarta czy piąta kadencja. W sumie oprócz brania kasy i mówienia wszystkiemu na nie to niewiele. No ale to przecież pana radna. Jak pan miałby być tak zaangażowanym wójtem to chyba dobrze że wygrał kto inny. A jeszcze pytanie .Dlaczego jadąc od Dubna na Dubieńskiej stoi 40 km/godz a z powrotem już nie?

  • ak ak wtorek, 04 kwiecień 2017 21:17

    "Chce Pan powiedzieć,że zaproszenie na sesje powinien dostać każdy z mieszkańców osobiście czy jak?"- Mamy dwudziesty pierwszy wiek. Istnieją różne formy i sposoby komunikacji. Jak widać stosowane przez gminę są nieefektywne, być może spełniają wymogi formalne, ale informacja nie dociera do mieszkańców.
    "Jak ktoś ma potrzebę, to najprościej zadzwonić do urzędu i zapytać kiedy sesja. " - Mam codziennie dzwonić do gminy i pytać? Gratuluję poczucia humoru.

  • ak ak wtorek, 04 kwiecień 2017 21:04

    "a jakim cudem o sesjach wie pan redaktor Głosu Siemiatycz skąd wie o sesjach w Boćkach? On jest zwykłym człowiekiem i wie. " - Pytanie skierowane pod niewłaściwy adres. Proszę zapytać Pana z Głosu Siemiatycz. A tak na marginesie, to pan z Głosu Siemiatycz pracuje jako redaktor. Jego praca polega właśnie na tym by zbierać informacje o różnych wydarzeniach, w tym sesjach rad gmin i miast. Z tego żyje i jest to dla niego chleb powszedni.

  • Morał Morał wtorek, 04 kwiecień 2017 14:50

    Chce Pan powiedzieć,że zaproszenie na sesje powinien dostać każdy z mieszkańców osobiście czy jak?
    Jak ktoś ma potrzebę, to najprościej zadzwonić do urzędu i zapytać kiedy sesja.
    Nie znam się, ale wydaje mi się,że sposób informowania o dacie sesji jest z góry ustalony, pewnie poprzez jakieś ustawy czy zarządzenia.

  • ak ak wtorek, 04 kwiecień 2017 12:59

    "Totalne kłamstwo, Panie Adamie. Informacja o dacie i godzinie sesji jest wywieszona na tablicy ogłoszeń oraz znajduje się na BIP Urzędu Gminy-jak już ktoś powiedział-dla chcącego nic trudnego. No chyba nie uważa Pan, że mieszkańcy gminy do sama ciemna masa....."- Proszę mi nie zarzucać kłamstwa. Moim zdaniem mieszkańcy nie wiedzą, że ma być sesja. Na jakiej tablicy ogłoszeń jest informacja, że odbędzie się sesja? Na tej przy gminie? Ja w gminie bywam raz do roku po asygnatę, kiedy muszę jechać po drewno na opał do lasu. Czyli prawdopodobieństwo, że dowiem się z tej tablicy o sesji, jest żadne. Nawet jeśli informacja jest na tablicy u sołtysa, to bardzo rzadko przechodzę pieszo obok tablicy. Mieszkam na Załońskiej a sołtys na Dubieńskiej. Przeważnie jeżdżę samochodem i nie wiem co jest na tablicy u sołtysa. Pamiętam sytuację kiedy to była na tablicy u sołtysa informacja o zebraniu w GOKu w sprawie funduszu sołeckiego. Na zebranie przyszło 2-3 osoby w tym sołtys. Nawet radna Piotrowska nic nie wiedziała. Dopiero kiedy sołtys zadzwonił do niej i zapytał dlaczego nie przyszła na spotkanie, dowiedziała się, że jest spotkanie. Pani Krystyna na szybko powiadomiła parę osób i frekwencja się powiększyła. Tak wiec przekaz informacji przy pomocy ogłoszeń na tablicy ogłoszeń jest mizerny lub żaden. Co do informacji o sesji w BIPie Urzędu Gminy. Warto wiedzieć, że osoby po czterdziestym roku życia rzadko korzystają z komputerów. Im starsze osoby tym odsetek korzystających z komputera i internetu mniejszy. Może nie jestem "orłem", ale znam podstawy informatyki. Natomiast mam poważy problem, ze znalezieniem informacji o sesji rady gminy. I tu przykład. Mieszkam w gminie Boćki wiec wpisuję w Google frazę "Gmina Boćki", pojawia mi się na górze listy, strona Gminy Boćki. Klikam. Otwiera mi się strona gminy i widzę "Najnowsze aktualności". Przeglądam od góry do dołu i nie widzę informacji o sesji rady gminy. Klikam na stronę nr. 2 i dalej nic. Przechodzę kolejno strona po stronie do ostatniej strony nr.7 i nie ma żadnej informacji o sesji. I to by było na tyle. Robicie to celowo? Osoba wchodząca na stronę gminy nie musi wiedzieć gdzie schowaliście informację o sesji. Otwiera stronę, są aktualności i powinna być tam informacja o sesji.

  • ak ak wtorek, 04 kwiecień 2017 09:34

    "Radną wybrali określeni ludzie z określonego rejonu i ma dbać przede wszystkim o interesy wyborców. Tak więc burdel w centrum jej rejonu działania to jej sprawa. Albo niech złoży mandat."- To też właśnie radna dba o interesy wyborców ze swego rejonu. Dzięki jej staraniom na ulicy Załońskiej pojawiły się latarnie w miejscach gdzie ich brakowało. Od strony piekarni pojawił się chodnik. Na ulicy strażackiej również ułożono chodnik. Jednak Krystyna Piotrowska jest radną z opozycji. Co to jest opozycja, a co to jest koalicja rządząca, widać w sejmie. Jaki wpływ na decyzje rządu ma opozycja? O wszystkim decyduje koalicja rządząca. A skoro decyduje, to ponosi odpowiedzialność. Absurdem jest obwiniać opozycję za decyzje i zaniechania koalicji rządzącej. Obwiniasz Panią Krystynę za rzeczy, na które nie ma wpływu. Czasami uda się jej coś wywalczyć. Ale zawsze ostateczną decyzję, o tym czy coś ma być zrobione czy nie, podejmuje rada gminy większością głosów. Opozycja stanowi mniejszość w radzie gminy, więc jeśli uda jej się coś przepchnąć, to tylko przy dobrej woli koalicji rządzącej i wójta. Jeśli dobrej woli nie ma, radna nic nie załatwi. Oczywiście sprawę bałaganu przy magazynie przekażę tak jak obiecałem radnej.

  • nongrecu65re3 nongrecu65re3 wtorek, 04 kwiecień 2017 08:56

    a jakim cudem o sesjach wie pan redaktor Głosu Siemiatycz? On jest zwykłym człowiekiem i wie. He,nie ma co więc uogolniać, że zwykły czlowiek nie wie.
    A sołtysi z checia by przychodzili na kazda sesje, bo kasa...... za darmo na pewno by nie tracili na to czasu.

  • ppieramsiebie ppieramsiebie wtorek, 04 kwiecień 2017 06:52

    "Natomiast w praktyce, nikt nie ma zielonego pojęcia kiedy jest sesja rady gminy. Informację kiedy i o której godzinie odbędzie się sesja otrzymują na piśmie radni."
    Totalne kłamstwo, Panie Adamie. Informacja o dacie i godzinie sesji jest wywieszona na tablicy ogłoszeń oraz znajduje się na BIP Urzędu Gminy-jak już ktoś powiedział-dla chcącego nic trudnego. No chyba nie uważa Pan, że mieszkańcy gminy do sama ciemna masa.....
    A wracając do sztandaru. Mówione było na sesji, że Policja zgłosiła się o dofinansowanie do Starostwa, a to Starostwo wysłało zapytanie do gmin o dołożenie się do zakupu. Także trzymajmy się faktów.

  • wyborca wyborca poniedziałek, 03 kwiecień 2017 20:43

    " ..radna Piotrowska jest w opozycji". Szanowny AK w opozycji do czego? Do ludzi którzy na nią głosowali? Łaziła od domu do domu i zapewniała, że zadba o swoich wyborców i co? Teraz wielka opozycja? Dość wygodny sposób na nicnierobienie. Trochę na mieście poszeptać i kasa moja. Radną wybrali określeni ludzie z określonego rejonu i ma dbać przede wszystkim o interesy wyborców. Tak więc burdel w centrum jej rejonu działania to jej sprawa. Albo niech złoży mandat.

  • ak ak poniedziałek, 03 kwiecień 2017 20:00

    "Mieszkańcy mają możliwość przychodzenia na sesje rady gminy i wysłuchania,o czym się decyduje na szczeblach władzy. " - Teoretycznie, jest to prawda. Natomiast w praktyce, nikt nie ma zielonego pojęcia kiedy jest sesja rady gminy. Informację kiedy i o której godzinie odbędzie się sesja otrzymują na piśmie radni. O niektórych sesjach są informowani również sołtysi. Zwykły człowiek nie wie kiedy jest sesja.

  • post11 post11 poniedziałek, 03 kwiecień 2017 19:13

    Mieszkańcy mają możliwość przychodzenia na sesje rady gminy i wysłuchania,o czym się decyduje na szczeblach władzy. Dla chętnego nic trudnego. Nie mówmy więc, że nie wiedzą, co się dzieje. Nie wiedzą, bo nie mają na to ochoty..

  • ak ak poniedziałek, 03 kwiecień 2017 15:42

    Owszem widzę. Widzę również magazyn, którego od lat nie poddawano żadnej konserwacji. Dziś nie wiem czy przypadkiem nie grozi zawaleniem. Proszę jednak zwrócić uwagę, że radna Piotrowska jest z opozycji, co oznacza, że niewiele może. Może sobie pokrzyczeć na sesji wskazując, że to albo tamto jest nie tak. Natomiast pełnię władzy od (chyba) 18 lat ma Pan Stanisław Derehajło. Jego radni stanowią większość w radzie gminy i mogą podjąć dowolną decyzję, przegłosować dowolną uchwałę. Formalnie za wszelkie zmiany pozytywne jak i zaniedbania odpowiada koalicja radnych Pana Derehajły stanowiąca większość w radzie gminy. A Pan Derehajło jest jedynie wykonawcą woli rady gminy i reprezentuje gminę na zewnątrz. Tyle teorii. A w praktyce to Pan Derehajło decyduje o wszystkim a radni to przyklepują, czyli odpowiada za wszystko co dobre i złe. Wszelkie uwagi, zapytania i prośby można kierować do radnych ze swego sołectwa, przewodniczącego rady gminy lub wójta. Najlepiej na piśmie. Informacje o bałaganie przy magazynach i o drodze przekażę Pani Krystynie przy najbliższej okazji.

  • wqrwiony2 wqrwiony2 poniedziałek, 03 kwiecień 2017 14:52

    Nie wiem czy ma pan jakiś wpływ na radnych z pańskiego komitetu? No taka Kryśka wszystko wiedząca.Powinna raz piechotą razem z panem przejść się na skróty do archelanu. Nie widzicie tego burdelu przy magazynach i masarni? Ten teren a szczególnie pseudo droga ma jakiegoś właściciela? Czyż nie po jesteście?

  • ak ak poniedziałek, 03 kwiecień 2017 08:35

    Na sesjach zapadają najważniejsze decyzje dla mieszkańców naszej gminy. Niestety mieszkańcy nie wiedzą co dzieje się na sesjach. Czasami pojawi się jakiś redaktor z Głosu Siemiatycz, ale rzadko i jego artykuły niewiele mówią o najważniejszych sprawach poruszanych na sesjach. Skrytykowałem wójta przed wyborami. Sądziłem, że przemyśli swoje postępowanie i zmieni się. Czekałem dosyć długo i nie krytykowałem go, bo wierzyłem, że ta moja krytyka przedwyborcza, będzie dla niego jak kubeł zimnej wody, po którym się otrząśnie i zmieni swoje postępowanie. Niestety nic się nie zmieniło. Dlatego pomyślałem, że od czasu do czasu coś napiszę, żeby mieszkańcy wiedzieli co się dzieje na szczytach naszej lokalnej władzy. Jeśli ktoś ma zastrzeżenia do tego co napisałem to proszę pisać. Wydaje mi się, że opisałem wszystko tak jak było. Jeśli ktoś potrafi lepiej, to niech sam opisze przebieg sesji. Do "ciekawskiej"- owszem niedoszły, ale nie sfrustrowany :) .

  • ciekawska ciekawska niedziela, 02 kwiecień 2017 21:25

    czy A.K. to niedoszły, sfrustrowany wójt gminy Boćki?

  • ak ak niedziela, 02 kwiecień 2017 21:19

    wqrwiony - Czy na ostatniej sesji była mowa o OSP albo o parkingu przy cmentarzu?

  • wqrwiony wqrwiony sobota, 01 kwiecień 2017 20:56

    Szanowny redaktorze AK! A coś pan taki stronniczy?Na sesji było poruszanych wiele spraw; wszystkie były be dla słynnej dwójki pańskich radnych. OSP jest nie potrzebne? Parking przy cmentarzu nie potrzebny? Kogoś pan wybrał?

  • jaruś jaruś sobota, 01 kwiecień 2017 14:16

    A dlaczego nikt nie pisze o tym, ze sprzedają pierwszy park, ten na przeciw banku i gminy. Kupuje to jakaś duża zagraniczna sieć handlowa za grube pieniądze. Te pieniądze to będą dla Bociek? Może znowu utopią ?

  • A. K. A. K. środa, 29 marzec 2017 22:39

    W dniu 29.03.2017. odbyła się w Boćkach sesja rady gminy. Jak zwykle było ciekawie.

    Na sesji byli obecni dwaj przedstawiciele, dwóch kół łowieckich działających na terenie gminy Boćki. Nasz dzielnicowy reprezentował koło Jarząbek a Stanisław Nikonowicz koło Ryś. Pan Piliszek zdał sprawozdanie z działalności swego koła, powiedział o odszkodowaniach dla rolników za szkody wyrządzone przez zwierzynę, nakreślił zasady odstrzału dzikiej zwierzyny. Poinformował, że myśliwi z koła Jarząbek w zeszłym roku odstrzelili 60 dzików, co przez rolników zostało skomentowane jako kropla w morzu. W dyskusji rolnicy zarzucali nieuczciwe szacowanie szkód i zaniżanie odszkodowań, albo zwlekanie z szacowaniem szkód do żniw, kiedy to nie da się oszacować szkód w zbożu, bo zostało ono wykoszone. Natomiast przedstawiciel koła Ryś, Stanisław Nikonowicz, jako rolnik a jednocześnie myśliwy sprawę polowań zna od podszewki i opowiedział jak się sprawy mają realnie. Dał parę wskazówek co robić by otrzymać odpowiedniej wielkości zadośćuczynienie, żeby nie godzić się na zbyt niskie odszkodowania, domagać się odszkodowań adekwatnych do szkód i nie bać się iść do sądu jeśli to konieczne. Sprawa kół łowieckich i odszkodowań za szkody wyrządzone przez dziką zwierzynę budziła i budzi emocje. Sołtys z Piotrowa Krzywokoły Waldemar Bujno zwrócił uwagę, że myśliwi polują na gruntach rolników bezprawnie i uważa ich za kłusowników. Chodzi o to, że myśliwy wchodzi na teren prywatny rolnika kiedy chce, o każdej porze dnia i nocy, bez wiedzy i pozwolenia właściciela ziemi. Dzieje się tak ponieważ koła łowieckie podpisują umowę dzierżawy terenu, na którym polują ze starostwem powiatowym ponad głowami rolników, bez zgody i wiedzy rolników. Czyli koła łowieckie podpisują umowę dzierżawy ziemi ze Starostwem Powiatowym, chociaż ta ziemia nie należy do Starostwa, bo właścicielami gruntów są osoby prywatne, czyli rolnicy. Co jest sprzeczne z konstytucyjnym prawem własności i jest zaszłością z czasów komuny, kiedy to dygnitarze partyjni polowali gdzie chcieli. Przed II wojną światową polowaniami zajmowali się właściciele ziemscy. Właściciele gruntów zrzeszali się w koła łowieckie i polowali na własnym terenie. Dziś właściciele ziemi czyli rolnicy nie mają nic do powiedzenia. O tym kto poluje na ich ziemi decyduje Starostwo Powiatowe. Nasuwa się pytanie. Jakim prawem Starostwo Powiatowe oddaje w dzierżawę kołom łowieckim ziemię, która jest własnością rolników ?

    Kolejnym punktem na sesji była uchwała w sprawie zmiany kryteriów dotyczących rekrutacji dzieci do przedszkoli i szkół na terenie gminy. Przypomnę tylko, że szkoła w Andryjankach pomimo mniej lub bardziej oficjalnych działań Pana wójta zmierzających do jej likwidacji, staraniem rodziców, nauczycieli i radnych z opozycji, nie będzie zamknięta. Po likwidacji gimnazjów będzie teraz (decyzją rady gminy) szkołą podstawową ośmioklasową. Szkoła utrzymuje się z subwencji. Subwencja jest to określona kwota pieniędzy na każdego ucznia w szkole. Czyli im więcej dzieci uczęszcza do danej szkoły tym więcej pieniędzy otrzymuje ta szkoła.

    Na sesji rozmawiano również na temat melioracji. Przedstawiciele spółek wodnych zwrócili się z prośbą do rady gminy o pieniądze na materiały, typu rury do naprawy przepustów i pokrywy do studni melioracyjnych. Prośbę swą motywowali tym, że pieniądze ze składek na spółki wodne nie wystarczają na realizację powierzonych im zadań. Zapotrzebowanie przedstawiono z podziałem na poszczególne sołectwa. Kiedy omawiano rejon Siekluk i Andryjanek rolnicy zwrócili uwagę, że jest to rejon, na którym niedawno dokonano scalenia gruntów i na tym terenie wszystkie naprawy melioracyjne miały być wykonane w ramach scalenia gruntów. Tak się jednak nie stało. Padły pytania, kto nie dopilnował tego by wszystko zostało naprawione. Pytano kto ponosi za to odpowiedzialność? Pytania te pozostały bez odpowiedzi.

    Podczas sesji, radny Waldemar Rynans złożył wniosek o to by sołtysi byli zapraszani na każdą sesję rady gminy a nie tylko na niektóre. Pan wójt stwierdził, że nie ma to sensu a sołtysi są zapraszani na sesje, na których omawiane są ważne sprawy. Natomiast jeśli na sesji są podejmowane jedna dwie uchwały i omawiane sprawy mało ważne, to nie ma sensu zapraszać sołtysów. Sołtysi jednak stwierdzili, że nie zostali zaproszeni na sesję, na której podejmowano decyzję w sprawie wysokości podatku i kiedy mieszkańcy pytali ich o wysokość podatków to nie wiedzieli co mają odpowiedzieć. Pan wójt stwierdził, że w prawdzie podjęto decyzję w sprawie wysokości podatku, ale został on na tym samym poziomie, więc nie było sensu zapraszać sołtysów. Sołtysi natomiast mówili, że nie ważne czy podniesiono podatek czy go obniżono, czy jest na tym samym poziomie. Chodzi o to, że nie wiedzieli jaka zapadła decyzja w sprawie podatku i przez to nie wiedzieli co mówić mieszkańcom. Wniosek radnego Rynansa poddano pod głosowanie. Radni Pana wójta stanowiący większość w radzie gminy podjęli decyzję by nie zapraszać sołtysów na wszystkie sesje. A przecież można było zapytać samych sołtysów i przeprowadzić wśród obecnych na sesji sołtysów głosowanie, czy chcą oni przyjeżdżać na każdą sesję czy nie. Może okazałoby się, że oni sami nie chcą być na każdej sesji i głosowanie wniosku nie miałoby sensu. A może większość sołtysów zdecydowałaby, że chce być informowana o każdej sesji. Jeśli sołtysi chcieliby żeby ich zapraszano na każdą sesję, to rada gminy ze zwykłej kultury powinna uszanować wolę sołtysów i głosować za zapraszaniem sołtysów na każdą sesję. Ponadto, kto decyduje o tym, która sesja jest ważna a która nie? A może sołtysi powinni otrzymywać informację o każdej sesji rady gminy i tematach, które będą na niech poruszane. A o tym czy sesja jest ważna i czy pojechać na sesję czy nie, decydowaliby sami sołtysi.

    Mieszkańcy wsi Sasiny i Snieżki zwrócili się do rady gminy o pieniądze na remonty świetlic. Ze strony radnych padły deklaracje, że zajmą się sprawą na komisjach i w tym roku przekażą pieniądze na pokrycie dachów. Jednak żadnej wiążącej decyzji lub uchwały nie podjęto.

    Komenda powiatowa policji w Bielsku Podlaskim chce mieć swój sztandar. Zwróciła się z zapytaniem do Pana wójta czy nasza gmina sfinansowałaby go częściowo. Chodzi o 2000zł. W związku z tym, że ostatnio policja z Siemiatycz (mówiąc delikatnie) nie oszczędza nas a (mówiąc wprost) zwyczajnie nęka, to większość radnych wstrzymała się od głosu a radni z opozycji głosowali przeciwko dofinansowaniu sztandaru. Tak wiec decyzją radnych z opozycji, nasza gmina nie dołoży się do sztandaru policji w Bielsku. Może gdyby policja z Bielska dogadała się z policją z Siemiatycz, by ta nas przestała nękać i karać pod byle pretekstem, to można by im ten sztandar sfinansować.

    Po sesji odbyło się spotkanie z Panią, która przyjechała zachęcić nas mieszkańców do działania i starania się o środki na rewitalizację gminy. Wszelkie pomysły mile widziane. Jest szansa na pozyskanie naprawdę dużych pieniędzy. Chodzi o miliony złotych. Jeśli ktoś ma dobry pomysł na odnowę Bociek, zagospodarowanie terenów nieuporządkowanych, zaniedbanych. Remont budynków, które można wykorzystać dla dobra wszystkich mieszkańców, a pomysł może ułatwić życie mieszkańcom, pobudzić biznes zwiększyć ilość miejsc pracy, poprawić atrakcyjność gminy czy ją upiększyć, to może ze swoimi pomysłami zwrócić się do Urzędu Gminy, do Pani Moniki Kruszewskiej.

  • qłak qłak poniedziałek, 13 marzec 2017 21:41

    A ci oznakowani i nieoznakowani co od kilku tygodni w Boćkach polują to czyj pomysł?

  • x1y2 x1y2 niedziela, 12 marzec 2017 11:06

    hoho... znowu będzie stratował na posła/senatora/prezydenta? my go nie zatrzymujemy, każdy już tutaj wie jak z Boćkowiakami wójcisko rozmawia.

  • bobas bobas niedziela, 05 marzec 2017 21:03

    A widzieliście wójta z Gowinem w telewizji.Ma być posłem albo senatorem. To kto będzie wójtem?

  • jan.s jan.s środa, 01 luty 2017 14:14

    "Rewitalizacja Bociek" Glos Siemiatycz pisze o planach P.W. co do naszej miejscowości. Drogi panie a gdzie pan był przez ostatnie lata?Pamiętam takie ujęcie z wiadomości lokalnych w regionalnej telewizji. Z miotłą udaje pan sprzątanie takiego małego wybetonowanego placyku po sklepie Pamięta pan co wtedy mówił? Prawa miejskie dla Bociek i milion innych bzdur. A potem rewitalizował pan centrum Bociek bodaj za kwotę 400 tys. to ten niedokończony plac targowy. I co? Następna rewitalizacja będzie taka sama? Panu już dziękujemy.

  • też jestem za nimi też jestem za nimi poniedziałek, 30 styczeń 2017 23:47

    Samodzierżawie czyli władza jednego człowieka taka dyktatura? E ;to nie u nas.U nas demokracja. Do tej pory słyszałam o budowie domu kultury, takiego wielkiego z salą kinową i widowiskową podobno któryś kolega czy kum miał dać dieńgów. Teraz w głosie jest coś o odbudowie klasztoru. To jakieś jaja?

  • jestem za Krystyną i Waldkiem jestem za Krystyną i Waldkiem czwartek, 26 styczeń 2017 14:44

    Samodzierżawie w Boćkach skończy się? Partyjny szef P.W. pan minister G. protestuje przeciwko zmianom w ordynacji.Panowie pisiory, rozgońcie to zakłamane samorządowe towarzystwo.

  • suchar suchar środa, 25 styczeń 2017 19:52

    No to kto na wójta jakieś propozycje? Mały Jurek nie wchodzi w grę, nie kandyduje,proszę o realizm.

  • Boćkowiak Boćkowiak poniedziałek, 23 styczeń 2017 07:11

    Ostatnia kadencja to jest pewne. Przyśpieszone wybory i zgodnie z zapowiadaną nową PIS-wską ordynacją - zakaz kandydowania .
    Zapowiada się nam zmiana niektórych min.wujtów i to szybciej niż sobie zakładali. Wg.mnie powinno nastąpić to szybko aby nie dać czasu na pozamiatanie.

  • sas sas środa, 18 styczeń 2017 20:58

    ale ponoć to jego ostatnia kadencja

  • prot. prot. wtorek, 17 styczeń 2017 17:10

    Oj zdziadziały te Boćki pod szefostwem P.W. Ani kultury ani sztuki.Kiedyś ktoś powiedział "jak się widzi taką sztukę, trudno zachować kulturę".

  • sas sas wtorek, 10 styczeń 2017 23:12

    A czy to prawda, że na ostatniej sesji na pytanie o darowiznę padła odpowiedź "zamknij mordę". To chyba powinno być ścigane z urzędu.No ale kto ma ścigać?My wszyscy koledzy.

  • zbociek 2 zbociek 2 wtorek, 10 styczeń 2017 11:45

    Bo w naszej gminie i szlachta i mużyki mają oczy zapluszczone. W złodziejach widzą autorytety.

  • zbociek zbociek poniedziałek, 09 styczeń 2017 16:48

    Zastanawiam się nad majatkiem P.W. Darowizna 190 000 PLN.

  • Filo Filo poniedziałek, 05 grudzień 2016 20:47

    A na ulicach w b ockach to nic się zrobić nie da ślisko jak na jajku

  • filozoffff filozoffff niedziela, 27 listopad 2016 23:30

    Wychwalać?A za co? Po wygranych wyborach P.W. zrobił absolutnie nic.Pewnie przed kolejnymi wyborami trochę pobrechta.

  • filozof filozof sobota, 12 listopad 2016 20:20

    Apoteoza dla rządzących w Boćkach jest utopią. Kto władzę reprezentował wczoraj na turnieju?

  • ala ala poniedziałek, 07 listopad 2016 22:04

    I co ? Głowy bolą, kac ogromny a ustalen zero? Nic nie zrobił.

  • Paweł Paweł piątek, 28 październik 2016 19:55

    Od dwóch godzin w grupie 6 osób zastanawiamy się co dobrego dla młodzieży zrobił P.W. Pustka w głowach, zero. Pomóżcie.Może ktoś w Boćkach wie?

  • Leonidas Leonidas wtorek, 25 październik 2016 01:08

    Terazki w siatkie bedom grali. To roczne przedsięwzięcie. Tak więc w tenis gdzieś w czerwcu bo muszą odpocząć.

  • wojciech wojciech piątek, 21 październik 2016 22:54

    Pomysł z turniejem bdb.Pytanie jedno co na to P.W.? On tu o każdym piardnięciu decyduje.

  • mar.was mar.was piątek, 21 październik 2016 07:39

    Witam. Chcialbym zaproponowac otwarty turniej tenisa stolowego dla wszystkich w roznych kategoriach zaczynajac od dzieci konczac na seniorach i oldbojach. Czy to jest dobry pomysl?

  • bobo bobo sobota, 24 wrzesień 2016 13:44

    Co ma do strony UG zakończenie sezonu motocyklowego w Bielsku?

  • wera2 wera2 niedziela, 18 wrzesień 2016 20:05

    taaa... a dziś jest smartfon i to wystarczy. Wątpię wera byś tworząc jakąś sekcję znalazła chętnych. Szacun dla pana od Młodych Tancerzy

  • wera wera sobota, 17 wrzesień 2016 20:26

    Godziny otwarcia domu kultury 8-16? Dzieci w szkole, młodziez i dorośli w pracy.Pewnie ze nic się nie zrobi bo nic się nie robi, za przyzwoleniem P.W.? Ilu ludzi pracuje w GOKu? Babcia mówiła że kiedyś wystarczała jedna pani Gienia.Były 3 zespoły muzyczne, 2 folklorystyczne,2 zespoły lalkarskie i wiele innych: szachy, tenis stołowy itp.

  • wera2 wera2 piątek, 16 wrzesień 2016 17:42

    wera, 16 sekcji bo jest komu prowadzić a przede wszystkim komu przychodzić... u nas nie przejdzie

  • wera wera piątek, 16 wrzesień 2016 11:01

    "Wójtem będzie......" pewnie nic nie robić, nie mieć zmartwień. Ale z innej beczki w sąsiednim domu kultury jest 16 sekcji co do zainteresowań plastyka, muzyka, taniec, fotografia itp. a u nas?

  • qwerty qwerty piątek, 02 wrzesień 2016 12:32

    wójtem będzie do końca życia. gdzie mu będzie lepiej?

  • Krystyna Krystyna piątek, 02 wrzesień 2016 08:22

    Kto na wójta? Bo ten to chyba ma wszystko w d.pie.

  • stef stef środa, 31 sierpień 2016 20:08

    A wiecie dlaczego w Goku nic się nie dzieje? Bo mają za ciasno i dlatego P.W wybuduje nowy takie centrum.Na razie utopili 50 tys.

  • DDDXXXEEE DDDXXXEEE niedziela, 28 sierpień 2016 18:43

    A slyszeliscie ze Korycki sie ozenil?? I to nie z Tyminska, tylko z inna jakas, szok w bialy dzien. Tyle lat bylo gadane ze romansuja, a nawet dzieci maja, a on teraz z inna

  • nie rolnik nie rolnik sobota, 20 sierpień 2016 20:28

    A jakie bydle dziś w sobotę wieczorem gnojówkę wylewa. To cham pospolity.

  • Wołodzia Wołodzia wtorek, 16 sierpień 2016 16:09

    Orli robią boisko za pół bańki, a u nas. Zapraszam do nas na "stadion" koło remizy na Zarzeczu. Żal d.pę ściska.A obok mieszka podobno najaktywniejszy radny? Ludzie!!! Wstyd i hańba dla takich rządzacych jak w Boćkach.

  • Bil Bil poniedziałek, 15 sierpień 2016 21:38

    Przepraszam bardzo a czy w innych miejscach w b ockach nie plotkuja a słynne geta bockowskie tam plotka idzie pełną parą i jest ok

  • Filo Filo poniedziałek, 15 sierpień 2016 18:13

    Treść

  • Filo Filo poniedziałek, 15 sierpień 2016 13:40

    A U naparlika czy Ernesta To nie ma plotek ci co tam siedzą więcej wiedzą niż panie u fryzjera ale to jes w porządku

  • mark mark niedziela, 14 sierpień 2016 00:54

    A słyszeliście ze Poplaski sprzedał swój sklep dla fryzjerki? Więkasza kanciapa to i ploty większe będą.

  • basista bejowy basista bejowy czwartek, 11 sierpień 2016 22:45

    Folklor folklorem ale jak nasz reprezentacyjny zespół występuje wespół z zespołami z Żurobic czy Dołubowa to jest sukces artystyczny czy chałtura?

  • Czesław Czesław środa, 10 sierpień 2016 22:08

    Smutno w` tych Boćkach.Tylko durny folklor.Nie ma u nas animatorów jak słynna Gienia o której rodzice mówią.I o dyskotekach i o kinie i o pełnym młodzieży goku i o boisku piaszczystym za szkołą na którym zawsze ktoś był.

  • Krystyna Krystyna piątek, 29 lipiec 2016 23:39

    W telewizji ciągle Kraków. Za mojej młodości też jeździliśmy do Krakowa.Cały autobus.A jak jest dzisiaj? Ilu Boćkowian umieli zorganizować na spotkanie młodych nasi znamienici przywódcy duchowi? Jestem bardzo ciekawa.

  • belzik belzik środa, 27 lipiec 2016 20:18

    A jak tam Wasz P.W.? Rozpoczął żniwa?

  • belzik belzik środa, 27 lipiec 2016 20:18

    A jak tam Wasz P.W.? Rozpoczął żniwa?

  • pajacc pajacc wtorek, 19 kwiecień 2016 09:37

    Oj Pracus w parku możesz posiedzieć.Za niedługo parada orkiestr to się muzycznie dowartościujesz.

  • pracus pracus wtorek, 19 kwiecień 2016 00:11

    A co nie ma juz kasyna?
    Bylem na chwile i browara nie bylo gdzie chlapnonc.

    Komu to przeszkadzalo? Przynajmniej bylo gdzie posiedziec

  • mama mama sobota, 16 kwiecień 2016 18:21

    I jak tam, dostał już ktoś 500+ ?

  • bbbb bbbb czwartek, 14 kwiecień 2016 15:25

    Dobrze sie pracuje w urzedzie gminy?
    Ostatnio byłem sprawe załatwic przed 15 min przed zamknięciem a gabinet zamknięty. Info z dołu ze wyszedł służbowo, se jade do domku a tu ta osoba na podwórku sobie łazi.
    Nienormowany czas pracy chyba .

  • boleś boleś piątek, 01 kwiecień 2016 09:45

    MIA: przez net, 03.03. zwrot 23.03

  • balvoa balvoa czwartek, 31 marzec 2016 22:58

    Proboszcz z radą kościelną zdecydowali ze tam samo zło i kazali Wójtowi zakluczyć szybko.

    Efekty już znamy

  • Nicki Nicki czwartek, 31 marzec 2016 19:14

    Kasyno zamkneli ? Ku xxx wa komus przeszkadzalo?
    Tu nawet wyjsc nie ma gfzie browara wypic a jexene miejsce było to ktos wsadził ryj i zamkneli

  • MIA MIA czwartek, 31 marzec 2016 13:59

    Do Boleś: A dawno skladales? przez internet czy normalnie w US?

  • boleś boleś czwartek, 31 marzec 2016 13:34

    MIA: tak

  • mieszkaniec mieszkaniec środa, 30 marzec 2016 19:46

    Do MIA: Ja ponad temu składałem i jeszcze nie dostałem zwrotu.

  • MIA MIA środa, 30 marzec 2016 18:21

    Ktoś może juz dostał zwrot podatku z US???????

  • 500+ 500+ poniedziałek, 28 marzec 2016 20:43

    zbliza sie 1 kwietnia. wszscy zainteresowani wybieracie sie w piatek po wniosek czy pozniej? nie chce stac pol dnia w kolejce:)

  • gurnik gurnik wtorek, 22 marzec 2016 08:49

    Tych co tak pozytywnie pisza o kasynie zapytam czy z raz byli w tej dobroci, widzieli czy maja z tego tylko zysk?
    Zeby pisac plusy o tym miejscu trzeba miec z tego profity bo innej mozliwosci nie widze. Patologia i dragi to w tym miejcu normal, Mowisz dobrego , chyba w kontekscie "zdemoralizowana i tak mlodzierz ma gdzie sie podziac ze swoimi pomyslami " haha

    Pozytywnie mozna o czyms pisac gdy jest jakosc, cos daje spoleczenstwu, co wnosi cos dobrego a nie bylejakosc, naciagactwo, umozliwianie przestepstw, oraz wiele innych negatywow .

  • szok szok poniedziałek, 21 marzec 2016 23:00

    Kto w ogóle pozwolił na otwarcie tego przybytku??!! Alkoholizm i narkomania są już obecne w naszej miejscowości od dawna i mają się bardzo dobrze. A teraz dochodzi do tego hazard!

  • ADMIN ADMIN niedziela, 20 marzec 2016 11:31

    Do autora poniższego posta. Jeżeli będziesz pisał normalnie, a nie rzucał wulgaryzmami na prawo i lewo, to posty nie będą kasowane.

  • Nickñ Nickñ niedziela, 20 marzec 2016 09:05

    Kasujesz, ciulu komenty?
    Te p*** ze cpaja, chlaja to h*** was obchodzi. Zima jak jest to gdzie mamy lazic, a taka bagieta kak ty zazdrosci?

  • Diler Diler niedziela, 20 marzec 2016 00:38

    Nie ładnie...........

  • robtop robtop sobota, 19 marzec 2016 15:52

    Kasyno to patologia, przecież tak było od samego początku, po co tu wybielać.

  • Nick Nick piątek, 18 marzec 2016 23:17

    Bylem widzialem.... Juz nie swiruj ze tam tak git, sam przyjaralem tam kilka razy jak bylo zimno.

  • Boćkowski Ćpun i Pijak Boćkowski Ćpun i Pijak piątek, 18 marzec 2016 00:30

    Zastanawiam się czy negatywne komentarze na temat "kasyna" są od ludzi którzy choć raz byli w środku i cokolwiek widzieli, czy tylko znów typowe Boćkowskie "gówno wiem ale się wypowiem"? Nie oszukujmy się... Jak nic w Boćkach nie robią to źle- bo młodzież nie ma co ze sobą zrobić i pije w parku albo na przystanku. Jak coś w Boćkach zrobią to źle- bo młodzież tam tylko pije i ćpa (co jest oczywiście bzdurą).
    Wszyscy są wrzucani do jednego worka pod nazwą "Boćkowskie bydło". Dziś każdy w przedziale wiekowym 17-25 lat, kto wieczorem wychodzi spotkać się ze znajomymi jest po prostu pijakiem i ćpunem. Bo przecież wy wszyscy którzy obrzucacie Nas błotem jesteście święci, macie czyste sumienia. Nigdy nie byliście młodzi i nie szukaliście rozrywki i spędzenia czasu ze znajomymi.
    Powiecie że picie w parku to nie rozrywka. Zgadzam się! Dlatego dołączam listę rzeczy którymi młodzież w Boćkach mogłaby się zająć wieczorami: . No to chyba wymieniłem już wszystko.
    "Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień!"
    pozdrawiam.

  • minister minister czwartek, 17 marzec 2016 22:14

    taki hejt leci na ''kasyno'' nieładnie.
    bywam tam często i o żadnych dragach nie ma mowy paranoje siejecie i chore ploty.
    zamiast się cieszyć że młodzież ma gdzie się podziać wieczorami zamiast pić na przystanku czy drzeć jape w parku, to wielkie oburzenie i dezaprobata owemu przedsięwzięciu - żałosna postawa drodzy Boćkowianie.
    a swoją drogą to nie widziałem tam nikogo poniżej 17 roku życia wiec o co ta cała afera?
    swojej dupy pilnujcie a nie czepiacie sie nie swoich spraw.
    na początek to zapraszam do owego ''kasyna'' na realną ocenę sytuacji a nie wasze chore domysły wyssane z palca

  • qwe qwe niedziela, 13 marzec 2016 21:25

    Te miejsce opanowały ćpuny i pijaczki młodociane więc nie dziwi nic.

  • macius macius piątek, 11 marzec 2016 23:52

    Kasyno ? To po miesnym ten budynek? A kto roslinki u was ma, z tego co pamietam to latem po lasach niektorzy poletka maja, pozniej dzieciaki maja co jarac heee

  • trawka trawka piątek, 11 marzec 2016 22:34

    Jakie wieczorem? W Boćkowskim kasynie legalnie nabedziesz dragi i reszte prochów. Trzeba tylko dobrze pogadac. Kamerka tego nie łapie wiec handel w tym miejcu zajebistym biznesem tylko trzeba wiedzieć z kim zagadać.

  • przechodzień przechodzień sobota, 05 marzec 2016 11:11

    Znów handlują niektórze prochami wieczorem. Policja was jeszcze nie nauczyła rozumu? Do konkretnej roboty marołki a nie tylko lewzna

  • Bolek Bolek niedziela, 21 luty 2016 20:23

    Ta strona umiera... A w Bockach zostanie tylko kilka nosow i paplarze...

  • Kola Kola sobota, 13 luty 2016 12:18

    To jakaś paranoja.Przecież to antypis.

  • patolog patolog niedziela, 07 luty 2016 20:21

    Tak więc czas na zmiany. PW jedzie do W-wy do większego koryta. Dziwne ?

  • wasia wasia środa, 16 grudzień 2015 23:23

    Można powiedzieć,że mamy swojego Krzywonosa

  • Wernychora Wernychora środa, 16 grudzień 2015 20:26

    A czy w Boćkach jest jakaś konkurencja> Ależ tak. Dzisiejsza opcja polityczna będąca u władzy w kraju szczególnie ceni sobie martyrologię. Czy u nas znajdzie się jakiś cierpiętnik? Ależ tak. Gest młodego boćkowiaka przed laty dzisiaj urasta do roli symbolu. Myślę o zamachu na garderobę sekretarza czy też młodzieżowca na razie nie udało mi się tego ustalić. Otóż przed laty młody człowiek przyciął pół metrowym scyzorykiem krawat ówczesnemu boćkowskiemu partyjnemu dygnitarzowi.Myślę że ton on będzie zasadniczym kandydatem tej opcji politycznej a P.W będzie w tej sprawie miał g. do powiedzenia . No ale podyskutujmy, czas najwyższy.

  • Wernychora Wernychora środa, 16 grudzień 2015 20:15

    No cóż nasz Nurzec chyba nie da rady wyczyścić tej naszej stajni. Ale czy P.W rzeczywiście może odejść. A daj mu Panie Boże szansę w sumie zrobił dużo dobrego szczególnie dla wsi, dla Bociek nic.A kto go może zastąpić? Byli konkurenci do stołka są teraz z tej samej opcji politycznej ale ich aspiracje co do stołka są pewnie też większe niż wójtostwo.Na kogoż tu postawić, to ma być pewna furtka w wypadku powrotu do Bociek. Mężczyzn którym można zaufać w Boćkach nie ma.Pozostają te dwie niewiasty z naszej parafii piastujące różne zaszczytne funkcje. Którą P.W wybierze. Nie wiadomo.cdn

  • filozof filozof czwartek, 10 grudzień 2015 18:21

    Wróbelki ćwierkają że nasz boćkowski Augiasz być może zostawia swoją stajnię i ucieka do stolicy.Tak więc za dzień za chwilę będziemy wybierać Heraklesa do posprzątania..Bądźmy gotowi.

  • zarzeczak zarzeczak wtorek, 08 grudzień 2015 21:34

    Panie Waldku nasz radny mam pytanie. Czy Zarzecze to też Boćki? No bo `w Boćkach za mostem na słupach świąteczne dekoracje rozświetlają ulicę a u nas? Co my w Jakubowskich czy w Andryjankach. Proszę zapytać u źródeł

  • beng beng wtorek, 03 listopad 2015 21:56

    TURNIEJ !
    w tym roku tez bedzie tak do dupy jak w tamtym.. ? Przyjezdzaja rozne druzyny.. ludzie ktorzy naprawde chca pograc i graja jeden mecz... bo nie ma podzialu na grupy...bo zbyt duzo druzyn ? To po co to robic ?

  • kolonista kolonista poniedziałek, 19 październik 2015 23:56

    Ciekawa sprawa. Kol. Boćki 9 dworek? Chyba stara chata Wąsików. To podobno opracowanie pracownika gminy, pewnie w godzinach pracy.To sa jaja pan wójt za kozionne sie promuje ze swoją prywatą.Patrz -agrobocki.pl

  • Boćkowiak Boćkowiak poniedziałek, 19 październik 2015 20:56

    Wiecie ze nasz pan wójt jest produktem lokalnym?

  • ze wsi ze wsi wtorek, 29 wrzesień 2015 20:45

    Po co panu wójtowi internet skoro teraz odbywają się zebrania wiejskie a w internecie o tym cicho? Jest strona gminy to po co ona?

  • jan.niezadowolony jan.niezadowolony poniedziałek, 21 wrzesień 2015 09:50

    Cicho o wyjeździe naszego rodzinnego zespołu ludowego.Byli ponad tydzień za granicą.Państwo radni zapytajcie ile to gminę kosztowało i jakie przyniosło efekty .Bo rozumiem ze taka promocja gminy to? Nowe miejsca pracy? Nowe firmy ?

  • Cola Cola czwartek, 17 wrzesień 2015 22:30

    Nasz wójt to nasz wójt tamto. Zycie na świeczniku takie jest. Niby bogaty a skąpy. Z tym senatorem to ponoć nie była ściema, ale trzeba bylo z portfela wyłożyć sporą sumkę i niestety poskąpił.

  • Jan N. Jan N. wtorek, 15 wrzesień 2015 20:44

    Nasz pan wójt nie należy do biedaków. Nie musi podpierać się innymi i być dobrym na czyjeś konto. Ma na okolonii kilka domów może tam niech przyjmie potrzebujących ?

  • ewelina ewelina wtorek, 15 wrzesień 2015 20:28

    Komentując Boćkowiaka.Również czytałam artykuł w Nowinach Bielskich.Nasz pan wójt teraz jest podobno za granicą może na miejscu ocenia sytuację? Nie mam nic przeciw ludziom którym trzeba pomóc. Ale pan wójt mówi w imieniu parafian? Których? W gminie jest co najmniej 5 parafii katolickich to chyba ich dotyczy. Czyli pan wójt myśli o 5 emigrantach. Ale hola, hola to nie te kompetencje. Ponoć mamy konkordat i wojtowi nic do kościoła. Podobno gmina dysponuje lokalami komunalnymi to może by tam? W sumie uważam, nie wychylać się przed szereg.

  • Boćkowiak Boćkowiak wtorek, 15 wrzesień 2015 18:22

    " Jak najbardziej zgadzam się.....,iż każda parafia powinna przyjąć jedną rodzinę uchodźców- mówi Stanisław Derehajło, wójt Bociek

  • matylda matylda czwartek, 10 wrzesień 2015 19:41

    Panie Administratorze, prosimy o udostępnianie http://gminabocki.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=763:a-p-e-l&catid=35:start&Itemid=53

  • qwerty qwerty piątek, 04 wrzesień 2015 14:58

    Buja na resorach z tym Senatem. Gdzie mu będzie lepiej...

  • Wołodzia Wołodzia środa, 02 wrzesień 2015 20:32

    A słyszeliście że nasz kochany P.W. zamierza opuścić Boćki ? Podobno startuje do senatu....Powodzenia..Boćki odpoczną i może odżyją?

  • Cecylia Cecylia czwartek, 13 sierpień 2015 22:57

    " Na nasze imprezy mogą przychodzic wszyscy.....". Jeżeli na "waszej" imprezie wszystkich jest mniej niż 100 osób /ostatnio na asfalcie/ to gdzie sens i logika wydania ok.20 tysięcy złotych na organizację jak mówią na mieście? Czy nasza gmina jest aż tak bogata, czy to poronione pomysły państwa od kultury. Co na to radni?

  • Randy Randy czwartek, 13 sierpień 2015 08:34

    Marta pisze:Na nasze imprezy mogą pcozhrdzić wszyscy, goście z innych miejscowości też. Nie trzeba być strażakiem czy członkinią Koła Gospodyń żeby bawić sie razem z nami.

  • Piotr Piotr niedziela, 09 sierpień 2015 22:21

    Oglądałem dziś obiekty sportowe przy szkole. Nasuwa mi się takie pytanie.A gdzie młodzież szkolna skacze w dal, skacze wzwyż, pcha kulą, rzuca dyskiem.To podstawowe zadania na wuefie.Zostaje tylko piłka nożna na gumie?Panie wójcie oj chyba nie lubi pan sportu a podobno ma pan plany..

  • Jan N. Jan N. poniedziałek, 03 sierpień 2015 09:13

    GOK zamkniety na głucho, zero aktywności by zagospodarować wakacyjny czas młodziezy Czy w Boćkach coś sie zmieni na lepsze ?

  • qwerty qwerty wtorek, 07 lipiec 2015 20:35

    Tak jak ma być :)

    1 miejsce - OSP Boćki
    2 miejsce - OSP Andryjanki
    3 miejsce - OSP Dubno
    4 miejsce - OSP Wygonow

  • matteo matteo niedziela, 05 lipiec 2015 17:26

    jakie wyniki po zawodach?

  • magister magister poniedziałek, 15 czerwiec 2015 10:29

    Nie wiem czyj to pomysł, pewnie urzędu gminy. szkoda że za zgłoszeniem nie poszła pomoc logistyczna. Tak marnuje się inicjatywy społeczne.

  • ada ada wtorek, 09 czerwiec 2015 09:50

    Może akurat się uda. Sołtys 2015 http://plebiscyty.wspolczesna.pl/plebiscyt/karta/malgorzata-jozwiak,27524,1394542,t,id,kid.html

Top